SHARP 52XD1E problem ze złączem SCART i HDMI

kgorski

New member
Witam,

Po trzech latach bezawaryjnego działania telewizora SHARP 52XD1E, od kilku dni mam problem z oglądaniem TV przez złącze SCART i HDMI.

Najciekawsze w tym wszystkim, że najpierw padło złącze HDMI.
Któregoś pięknego dnia, telewizor zresetował się (wyłączył się, i po chwili sam się włączył).
Ponieważ tego dnia były upały i w mieszkaniu było dość gorąco, nie przejąłem się tym.
Wyłączyłem telewizor i dałem chwilkę odpocząć.
Taka sytuacja pojawiała się jeszcze 3-4 razy w ciągu kolejnych dni.
Niestety po kilku dniach, mogłem odbierać tylko dźwięk bez obrazu.
Po przełączeniu na wyjście SCART, wszystko było w porządku.
Jak się później okazało, niestety tylko przez kilka dni.
Obecnie sytuacja wygląda tak, że zarówno poprzez HDMI i SCART nie mam obrazu i dźwięku.

Pozostało mi oglądać ulubione kanały w trybie analogowym przez antenę.
Zaprosiłem do siebie serwis Aster, niestety to nie jest wina dekodera.

Spotkaliście się z takim problemem ??

Przeglądałem forum na temat serwisu SHARP w Warszawie.
Niewyobrażam sobie, że będę wysyłam telewizor kurierem.
Po ostatnich doświadczeniach z przesyłkami serwerów za grube kilkaset tysięcy, w tej chwili unikam firm kurierskich jak ognia.

Czy możecie zarekomendować serwis, specjalizujący się w telewizorach LCD firmy SHARP ??
Zależy mi na naprawie on-site. Telewizor niestety juź jest po gwarancji, a kupować nowego nie zamierzam w najbliższym czasie.

Pozdrawiam
Krzychu
 

radoskur

New member
Trzeba wysyłać przesyłkę ubezpieczoną. Jak Ci uszkodzą TV podczas transportu to wypłacą Ci za niego kasę. Ja jakoś nie narzekam na firmy przewozowe a na co dzień mam do czynienia z pięcioma (schenker, dhl, ups, dpd, opek). Do dużych gabarytów (jakim niewątpliwie jest Twój TV) warto wybrać tę pierwszą co podałem w nawiasie. Kiedyś pobili mi płytę gazową jak w domu robiłem kuchnię - bez problemu sklep dostał odszkodowanie i za tydzień miałem nową płytę w domu. Był to przypadek jednorazowy, na szczęście nic więcej nie pobili przez parę lat jak z nimi współpracuję.

Wracając do tematu nie napisałeś skąd jesteś oraz nie wyobrażasz sobie wysyłki do Warszawy. Często jest tak, że jak przyjedzie do Ciebie serwisant do domu nie będzie w stanie TV naprawić bo nie będzie miał części i będzie trzeba je zamówić - więc może się zdarzyć że na 1 wizycie w domu się nie skończy i wszystkie koszta dojazdu poniesiesz Ty, więc raczej wygodniej będzie zabezpieczyć odpowiednio TV i wysłać jednak do serwisu za pośrednictwem kuriera - często serwisy mają już podpisane umowy z kurierami więc wysyłasz na ich koszt a zapłacisz za usługę przy odbiorze TV.
 
Do góry