robcio1 napisał:Rodzę skontaktować się z rzeczoznawcą ( pokierują cię przez PIH) z dziedziny RTV. Wydają oni wspaniałe i wyczerpujące orzeczenia które
czynią cuda w serwisach a to koszt około 200zł. Korzystałem - dobra
broń jeżeli ma się racje.
_MarSs_ napisał:Największym problemem jest mały polski rynek, z którym nikt się nie liczy, a SONY już zupełnie!
Najlepszym przykładem jest fakt, że na większość sprzętu Sony Polska daje 12 miesięcy gwarancji, a w Europie 24 miesiące (w USA nawet 36m) oraz że nie honoruje gwarancji World lub Europe.
Ja kilka lat temu walczyłem w ten sposób z discmanem SONY i niestety porażka, bo wg. autoryzowanego serwisu "zdudnienia i kołysanie dźwięku mieściły się w normie" tyle, że poprzednio na walkmanie kasetowym miałem niesłyszalne a z CD powinno być IMHO zdecydowanie lepiej. Mnie totalnie rozbraja szczerość SONY, bo oni Ci nie piszą, że jest OK, bo każdy widzi (słyszy) że nie jest OK, oni piszą ŻE JEST W NORMIE!!! Tylko co to za normy???
Kompletnie rozbawiła mnie niedawna promocyjna oferta SONY na 5 lat gwarancji Po co komu taka gwarancja skoro kiepski obraz to norma i dudniący dźwięk z kołysaniem też normak: Normalnie poezja...
Martiso!! To wypada się cieszyć z reakcji sklepu - są jeszcze porządni ludzie. Ale Szanowni Forumowicze, prawda jest taka, że SONY juz dawno przestał być postrzegany jako sprzęt z najwyższej półki a o ich serwisie, to już od dawna wiadomo było, że jest to "kupa gówna". Ja też miałem problem z serwisem SONY ale w temacie kamery. I od tamtej pory powiedziałem sobie, że NIGDY juz nie kupię nic od tego beznadziejnego producenta. Więc zróbmy akcję OLEJ SONY i mówmy każdemu znajomemu, żeby nie kupował tego badziewia. Pozdrawiammartiso napisał:dzisiaj zatelefonował do mnie sprzedawca - w środę zostanie wymieniona martryca po wielkich bojach z sony poland udało się ale łatwo nie było ufffffffffffff nareszcie
Kobzik napisał:Martiso!! To wypada się cieszyć z reakcji sklepu - są jeszcze porządni ludzie. Ale Szanowni Forumowicze, prawda jest taka, że SONY juz dawno przestał być postrzegany jako sprzęt z najwyższej półki a o ich serwisie, to już od dawna wiadomo było, że jest to "kupa gówna". Ja też miałem problem z serwisem SONY ale w temacie kamery. I od tamtej pory powiedziałem sobie, że NIGDY juz nie kupię nic od tego beznadziejnego producenta. Więc zróbmy akcję OLEJ SONY i mówmy każdemu znajomemu, żeby nie kupował tego badziewia. Pozdrawiam
Jak sony to badziewie to co dopiero taki philips ? Zapytaj pierwszego lepszego sprzedawce co sie najwięcej psuje i nie odpowie ci sony...Kobzik napisał:Martiso!! To wypada się cieszyć z reakcji sklepu - są jeszcze porządni ludzie. Ale Szanowni Forumowicze, prawda jest taka, że SONY juz dawno przestał być postrzegany jako sprzęt z najwyższej półki a o ich serwisie, to już od dawna wiadomo było, że jest to "kupa gówna". Ja też miałem problem z serwisem SONY ale w temacie kamery. I od tamtej pory powiedziałem sobie, że NIGDY juz nie kupię nic od tego beznadziejnego producenta. Więc zróbmy akcję OLEJ SONY i mówmy każdemu znajomemu, żeby nie kupował tego badziewia. Pozdrawiam