blackninja napisał:Równolegle możesz występować z gwarancji i rękojmi, a wybrac dla siebie lepsze rozwiązanie.
poczekam na stanowisko sony poland
blackninja napisał:Równolegle możesz występować z gwarancji i rękojmi, a wybrac dla siebie lepsze rozwiązanie.
martiso napisał:W dniu dzisiejszym dostałem odpowiedź na moje odwołanie od decyzji serwisu. Pismo podpisała Pani Kierownik Działu Obsługi Klienta Sony.
Pani wyjaśnia mi w piśmie, że wymiana produktu na nowy nie przyniesie spodziewanego efetu (!), ponieważ inne egzemplarze tego modelu pracuą w identyczny sposób jak mój !!!!!!!! Dostałem rónież wykładnie użytkowania telewizora cyt." Dobiornik telewizyjny służy do oglądania dynamicznego, kolorowego obrazu. W praktyce sytuacja gdy patrzymy na jednobarwne, nieruchome tło, bez podłączonego sygnału obrazu, nie występuje. Nie mogę zatem przyjąć, że zjawisko uwidocznione na ałączonej płyce jest wadą modelu KDL 40 V2500"
Chiałbym zaznaczyć, że wysłałem do firmy sony płykę ze zdjęciami matrycy załączonymi w tym wątku.
Jest to totalna kpina z klienta !
kiki napisał:a to nie jest takie proste.
Ponieważ opinia serwisu traktowana będzie jako podstawa bazy doodrzucenia roszczeń. Żaden expert nie ma w Polsce uprawnień do oceny bandingu. Żaden expert nie dysponuje urządzeniami homologowanymi przez Sony do oceny ich telewizorów./to już przerabiane było przy samochodach Mercedesa/.
Jedyna możliwość odstąpienia od umowy jest wtedy , gdy sprzedawca zapewniał że ten telewizor nie ma tej wady w okresie jego użytkowania, o ile potrafisz to udowodnić.
Sklep podeprze się tą samą oceną Sony Poland, Sony Poland która jest stroną konfliktu. Jeśli model mieści się w granicach tolerancji jedynym zaleceniem jest nie kupowanie modelu przez innych użytkowników.
Jeśli model jest sprowadzony na Twoje zamówienie - to nie ma szans.
czago napisał:Pomysł z rzecznikiem - super.
Skoro sprawa już zaszła tak daleko i nie będzie szans na inne wyjście to rzeczywiście - tylko sąd.
Ale potem bym nie darował - przesłał opis sytuacji i kopię wyroku gdzieś dalej (Europa, Japonia - nie wiem) żeby ktoś wyżej się o tym dowiedział.
jacek76 napisał:Witam,
Jak słyszę zdania w stylu "sąd" i "ja bym nie darował" itp. to śmiać mi się chce-kto ma na to czas i pieniądze?
Lepiej sprzedaj(chociaż to nie fair dla kupującego) lub lepiej "utylizuj" sprzęt i jak to mówił mój kolego "zapomnij o nietrafnej inwestycji" i kup nowy telewizor.
Każdy chętnie dopinguje w walce jak go to nie dotyczy.
Sorry odpuść!!! (a nie odpóść)
Mówiąc wprost masz nikłe szanse na wygraną z koncernem ,który ma gdzieś mały polski rynek, a w szczególności twój przypadek.
Nie jestem pesymistą, ale odpóść sobie i nigdy nie kupuj już tej marki.
Pzdr
Jacek