Serwis centralny Samsung-> wymiana tv w sklepie ?

martins

New member
Witam
Chcialem sie dowiedziec o jedna rzecz, otoz tydzien temu byl u mnie serwis i odebral tv (kilka wad ktorych niechcieli uznac ale w koncu uznali-czerwone duszki w grach na xbox , piksele wokol postaci na kazdym zlaczu)
Dzisiaj go odebralem i okazalo sie ze tylko jedna usterka zostala naprawiona a piksele wokol postaci caly czas wystepuja na kazdym zlonczu od scart po hdmi. I tu rodzi sie zasadnicze pytanie czy jesli go odesle teraz do sklepu to czy mam jakas szanse na wymiane czy sklep bedzie sie opierac o opinie samsunga a on napewno powie ze zostal naprawiony. Ale przeciez skoro serwis samsunga naprawial ten tv wiec w momencie sprzedazy byl wadliwy i powinni odrazu go wymienic w oparciu karte gwarancyjna i zapisana tam naprawe
Wiem ze to zawile ale moze ktos wie jak zialaja te mechanizmy ?
Z gory dziekuje i pozdrawiam
 

brun

Member
do wymiany sprzętu jest potrzebne orzeczenie serwisu, musi tam być napisane że sprzet nie nadaje się do naprawy, tylko na podstawie oorzeczenia wymienią ci tv. to że był naprawiany, w praktyce nic nie znaczy, zawsze może być jeszcze raz naprawiany, poczytaj kartę gwarancyjną
 

martins

New member
No tak tylko ze ja zglaszam niezgodnosc towaru z umowa i niechce naprawy tylko wymiane a ze jest niezgodny z umowa potwierdza fakt ze mial usterke i byl naprawiany. Ogolnie sprawa z tym tv samsing le40n87bdx nie jest taka prosta bo to niejest taka typowa usterka ze mi jakis pasek wyskoczyl czy zgasla matryca. Tylko podczas ruchu wokol postaci wytwarza sie otoczka z pikseli ktora jest bardzo wkurzajaca. I wogole kazdy tuch kamery powoduje ze obraz drga przerazliwie. A wiadomo ze z takim czyms jest trudno sie zmgac z serwisem bo zawzse beda mowic ze ten typ tak ma i beda ci wlanczac zrodlo hd z jakimis glupimi filmikami.
A jest jakis sposob bym mogl porownac moj tv z takim samym i na podstawie tego porownania ubiegac sie o wymiane ?
 

martins

New member
Tak

Mam zamiar wyslac do nich Fax z opisem problemu i z wnioskiem o wymiane tv tak jak jest to w ustawie. Koles z serwisu powiedzial ze nawet jak nie uznaja tej usterki to mam nieodbierac tego tv bo ja widze usterke i koniec. Tylko ze po miesiacy nieodebrany tv idzie to kasacji.
 

brun

Member
martins napisał:
No tak tylko ze ja zglaszam niezgodnosc towaru z umowa i niechce naprawy tylko wymiane a ze jest niezgodny z umowa potwierdza fakt ze mial usterke i byl naprawiany. Ogolnie sprawa z tym tv samsing le40n87bdx nie jest taka prosta bo to niejest taka typowa usterka ze mi jakis pasek wyskoczyl czy zgasla matryca. Tylko podczas ruchu wokol postaci wytwarza sie otoczka z pikseli ktora jest bardzo wkurzajaca. I wogole kazdy tuch kamery powoduje ze obraz drga przerazliwie. A wiadomo ze z takim czyms jest trudno sie zmgac z serwisem bo zawzse beda mowic ze ten typ tak ma i beda ci wlanczac zrodlo hd z jakimis glupimi filmikami.
A jest jakis sposob bym mogl porownac moj tv z takim samym i na podstawie tego porownania ubiegac sie o wymiane ?

czy zgłosiłeś to na piśmie?
 

martins

New member
Ogolnie to raczej w serwisie nie wywalcze nowego tv z taka usterka jedyna szansa to niezgodnosc z umowa. A wy co byscie radzili gdy byscie odbrali tv z tylko jedna usunieta usterka ?
 

SierzantHarris

New member
Bez reklam
Sorry,może to głupie,ale czy próbowałeś wyłączyć w menu funkcję movie plus? Z tego co wiem te samsungi ze starszym softem mają WSZYSTKIE dokładnie taki problem przy włączonej funkcji m+.Funkcję trzeba włączyć (tak,to nie żart) i wyłączyć i dopiero wtedy powinna przestać działać.(komedia)
 
Ostatnia edycja:
Do góry