Mam 46XD1E - zabrano go do serwisu
Witam!
Jako nowy uczestnik chciałbym dorzucić kilka uwag na temat tego telewizora.
Design jest rzeczą gustu, więc mnie podoba się średnio.
Pilot jest lipnie tani - w dodatku z durną klapką i bez podświetlenia, ergonomicznie przeciętny.
Lakier obudowy miękki, więc trzeba uważać z czyszczeniem i odkurzaniem.
Obudowa czasami skrzypi - należało projektować trochę mniej oszczędnie.
Podstawa solidna i ładna.
Obraz jest świetny - ale pod warunkiem, że telewizor jest całkowicie sprawny - u mnie występuje wada nierównomiernego świecenia świetlówek, co dyskwalifikuje go całkowicie - ciemne i jasne poziome pasy.
Kolejna wada, to buczenie - na mój gust buczy bardzo denerwująco jakaś przetwornica i tak prawdę mówiąc nie obchodzi mnie, że znika to, przy zmniejszaniu podświetlenia - to nie jest maszyna do szycia, żeby mogło ją było słychać... przy nocnym ogladaniu filmów, kolejna dyskwalifikacja...
Następne - dźwięk z głośników telewizora - płaski i nienaturalny, jeszcze gorszy jeśli przełączymy w tryb " wysokiej jakości mowy" - to raczej żart.
Jeszcze problem z przesłuchem pomiędzy dźwiękiem z programów tv podczas oglądania z innego źródła - słychać wybrany kanał - czyli ogladamy film z odtwarzacza, głosność telewizora mamy ustawioną np. na 15, to przez kolumny słuchamy dźwięków z filmu DVD, a telewizor mruczy dźwiękiem z tunera tv - wniosek słaba separacja...źródeł.
Teraz każdy zadałby pytanie - dlaczego go kupiłem?
- po pierwsze obraz zarówno w normalnej i full HD jest bardzo dobry (pomijam wady, które są u mnie)
- na dźwięku z tv mi nie zależy, bo mam niezłe kino...
- szybki czas reakcji
- nowej generacji matryca.
- 3 letnia gwarancja-
- bo mnie stać - płacę i wymagam
Ostanie zdania dotyczą producenta - po przeczytaniu wypowiedzi innych forumowiczów utwierdzam się w przekonaniu, że firma olewa klientów w tym kraju. Jeśli wada występuje notorycznie u wielu odbiorców, to powinni dzwonić i pytać, czy wszystko jest w porządku i prosić, by klient ich nie zaskarżył, że umyślnie sprzedają wadliwy sprzęt. Już w listopadzie 2006 pojawiły się komentarze o buczeniu...,a sprzedaż trwała...
A telewizorki powinni, czym prędzej wymieniać na wolne od wad, bo z tego, co można się domyślać próbują znaleźć rozwiązanie - na przeczekanie... w nowych partiach będzie to pewnie poprawione, a ci którzy już mają - mogą się przyzwyczajić...
Podsumowując: Po usunięciu opisanych wad będzie to świetny sprzęt, czyli można go kupić za pól roku, albo jego następcę...
I brawo dla producenta, za genialnie zepsutą opinię na temat produktu XD1E - czyżby zapomnieli, że wymiana informacji jest teraz błyskawiczna i prawie trzy milony Polaków haruje po całej Europie, by móc kupić TV HD?
Oni już czytają takie fora, aby sobie wyrobić opinię przed kupnem; tą opinia podzielą się ze swoimi znajomymi, pracodawcami itd.
Dalszy bezruch ze strony producenta przekreśla go na tym rynku.
Telewizor zabrano w poniedziałek - napiszę, co było dalej.