Seria PV60

kredek

New member
cm812 napisał:
dawno nie miałem okazji wypowiedzieć się na tym forum bo i Nowy Rok (życzenia for ALL) mnie dopadł i inne tam sprawy głowę zawracały ;)

Trochę się obawiam ale trudno napiszę.... razem z kol. @Kredek interweniowaliśmy w servisie odnośnie niereagowania TV przez pilota, a u mnie ten problem nastąpił nawet jak servisant chciał odpalić TV :D
Zrobił reset servisowy i .... odpukać do dzisiaj nie miałem problemy z załączeniem ... obym nie wykrakał !!!!
pozdr ALL

No to Cię... "pocieszę": prędzej czy później zwis i tak nastąpi, a serwisantowi - Ciebie proszę - się nie przyznawaj nawet słowem!:blagam:
Zwisy są na tyle nieregularne, że nie wiadomo kiedy kolejny nastąpi, z tym że zauważyłem jedną (tak mi się wydaje) prawidłowość: im więcej oglądania TV, tym mniej zwisów: im rzadziej włączamy TV, tym zwisów więcej. Spokojnie może go nie być przez 2 tygodnie lub dłużej - a potem może być co 2 dni, albo nawet 2x dziennie.:confused: :(
A ja jak się do tygodnia nic dalej nie wyjaśni - składam oficjalnie pisemko i niech liczą terminy i wymieniają - w razie czego TV.:x Bo mnie wkurzać już zaczyna, że "niby coś robią" a mam już 2 m-ce TV i... dalej nic!:x
 

adambe

Member
kristof65 napisał:
cześć.
instrukcje po polsku są na stronie brytyjskiej panasonica.
panasonic.co.uk
pozdrawiam


Czy komuś udało się z tej strony ściągnąć instrukcję,bo ja od wczoraj bez skutku próbuję dla kolegi ściągnąć instrukcję do TH42PV600E . Kolega telewizor kupił w Niemczech bez polskiej instrukcji. Jakby ktoś dał rady to pomóżcie.Oto dokładny link do pobierania tej instrukcji.
http://dlc.panasonic-europe-service.com/eurodlc/default.asp?did=142748&fmt=pdf&xid=pl&uilang=en
 

drosophilia

Active member
Bez reklam
masz link, ja wczoraj sciagnalem bez problemu, chociaz plazmy jeszcze nie mam
http://www.panasonic.co.uk/customer-Support/download-centre.asp
 

drosophilia

Active member
Bez reklam
http://dlc.panasonic-europe-service.com/eurodlc/default.asp?did=142748&fmt=pdf&xid=pl&uilang=en



bez problemu sie sciaga rowniez spod tego agresu
 

adambe

Member
drosophilia napisał:
masz link, ja wczoraj sciagnalem bez problemu, chociaz plazmy jeszcze nie mam
http://www.panasonic.co.uk/customer-Support/download-centre.asp


czy na pewno ściągnołeś instrukcję do pv600 czy do pv60? Do pv60 instrukcję z podanego przez ciebie linka można pobrać-do pv600 przynajmniej mnie się nie udało.Wygląda to w ten sposób,że rozpoczyna się pobieranie,pobiera 1 stronę i koniec,stop.Kolejne próby kończą się identycznie.Dlatego jeśli masz pobraną instr. do pv600 i zapisaną masz w pliku to proszę wyślij mi mailem.Adres podam ci na priwa.
 

drosophilia

Active member
Bez reklam
tak, instrukcja do seriiPV600, cała, ok 47 stron, rozmiar ok. 12 mb. dawaj adres na priv'a. postaram sie wyslacc, chociaz wooolno mi dzis net chodzi
 

gipsmen

New member
Sluchajcie to jak jest w koncu z ta wymiana tego modulu co "bzyczy" w tym tv, czy juz jakis serwis to wymienia czy jeszcze nie? W serwisie "niby" nic o tym nie wiedza ale moze ktos z Was ma juz ta czesc wymieniona?
 

kredek

New member
gipsmen napisał:
Sluchajcie to jak jest w koncu z ta wymiana tego modulu co "bzyczy" w tym tv, czy juz jakis serwis to wymienia czy jeszcze nie? W serwisie "niby" nic o tym nie wiedza ale moze ktos z Was ma juz ta czesc wymieniona?

pewnie, że wymieniają - mi też chcieli raz wymieniać, bo im się pomyliło, że nie zgłaszałem zwisów a bzyczenie.
 

kredek

New member
kamcyk26 napisał:
Tzn ze komus to wymieniono? Na miejscu w domu czy w serwisie?

Nie wiem czy TUTAJ komuś wymieniono.
Trzeba się zająć swoim problemem i zgłosić do serwisu i nie dać się pierwszym "nie wiadomo co to" - problem jest znany i ROZPOZNANY.
Ale gadanie tutaj nic w tej sytuacji nie da. Albo pójdziesz i zgłosisz to do serwisu albo to tylko czcze gadanie - sorki, ale IMO to irytujące jest.
Jak mówię, że problem rozwiązany, to IMHO nie ma o czym gadać!:p
A to jak się dogadasz ze swoim lokalnym serwisem, czy wymienią Ci moduł w domu czy w serwisie to nie zależy już ani ode mnie ani od tego czy 50 ludzi napisze, że im też wymieniano. Zależy od CIEBIE - no i serwisu.
Sorki, ale mi to przypomina posty o zwisach - tyle ludzi napisało, że mają zwisy, a do serwisu prócz mnie poszedł tylko jeden (słownie: JEDEN!!) Kolega i chwała mu za to!
A inni tylko "gadali" i "gdybali".:x :( I zamiast szybciej rozwiązać problem, bo gdyby więcej osób się zgłosiło, to by była sprawa priorytetowa - to się bujamy: ja osobiście już 2 m-ce.:x
 
J

Judash

Guest
A ja wlasnie zamowilem ten tv i tak mysle, czy go nie odeslac?Weze, zwisy.....to powszchene usterki, czy marginalne?A moze potesowac go kilka dni i odeslac jesli usterki sie pojawia?
 

kredek

New member
Judash napisał:
A ja wlasnie zamowilem ten tv i tak mysle, czy go nie odeslac?Weze, zwisy.....to powszchene usterki, czy marginalne?A moze potesowac go kilka dni i odeslac jesli usterki sie pojawia?

Zwisy - jeśli nawet byś je miał - mogą wystąpić równie dobrze godzinę po zakupie jak i 2 tygodnie później. Wężami bym się nie przejmował: chyba(?) też u siebie widziałem takie (ostatni odcinek nowej serii "Agentki o 100 twarzach" na AXN), ale występuje to nader rzadko (specyficzne warunki obrazu) a dodatkowo ponoć na opcji "auto" obrazu: nie występuje. Tak pisał dnc - jeszcze nie miałem okazji sprawdzić.
Generalnie jakbym miał do wyboru gorszy obraz a lepszy z rzadkimi zwisami, to jednak wolę to drugie. Mimo wszystko. Także - nie żałuję.
Denerwuje mnie tylko postawa serwisu centralnego Panasonica - powiedziałem im dzisiaj, że albo coś zdecydują do końca tygodnia, coś wymyślą czy cokolwiek - albo w przyszłym im odsyłam TV.:x

A tak na marginesie: rozebrałem ostatnio swoje DVD21 Harmana Kardona: i co ja widzę w środku??:D Jak bym mechanizm i jakieś scalaki wypisz-wymaluj: "Panasonic. Made in Japan".:lol: :eek: :D
 
J

Judash

Guest
kredek napisał:
Zwisy - jeśli nawet byś je miał - mogą wystąpić równie dobrze godzinę po zakupie jak i 2 tygodnie później. Wężami bym się nie przejmował: chyba(?) też u siebie widziałem takie (ostatni odcinek nowej serii "Agentki o 100 twarzach" na AXN), ale występuje to nader rzadko (specyficzne warunki obrazu) a dodatkowo ponoć na opcji "auto" obrazu: nie występuje. Tak pisał dnc - jeszcze nie miałem okazji sprawdzić.
Generalnie jakbym miał do wyboru gorszy obraz a lepszy z rzadkimi zwisami, to jednak wolę to drugie. Mimo wszystko. Także - nie żałuję.
Denerwuje mnie tylko postawa serwisu centralnego Panasonica - powiedziałem im dzisiaj, że albo coś zdecydują do końca tygodnia, coś wymyślą czy cokolwiek - albo w przyszłym im odsyłam TV.:x

A tak na marginesie: rozebrałem ostatnio swoje DVD21 Harmana Kardona: i co ja widzę w środku??:D Jak bym mechanizm i jakieś scalaki wypisz-wymaluj: "Panasonic. Made in Japan".:lol: :eek: :D

A mozna go po jakims czasie zwrocic i odzyskac kase?.Cos zbyt pieknie to wyglada.
 

kredek

New member
Judash napisał:
A mozna go po jakims czasie zwrocic i odzyskac kase?.Cos zbyt pieknie to wyglada.

Ja nie twierdzę, że to proste - ale twierdzę, że MOŻNA.
Jak z naprawą gwarancyjną nie uwiną się w ciągu 28 dni.
Albo nie odpowiedzą na reklamację z tyt. niezgodności (sprzedawca!) w ciągu 14 dni.
I takie tam...
Z tym że mi bardziej chodziło o to, że im zwrócę - jak naprawią to wezmę z powrotem: w końcu to fajny TV! A jak nie - to trudno.... kaska albo nowy.:x
 

kamcyk26

New member
kredek napisał:
Nie wiem czy TUTAJ komuś wymieniono.
Trzeba się zająć swoim problemem i zgłosić do serwisu i nie dać się pierwszym "nie wiadomo co to" - problem jest znany i ROZPOZNANY.
Ale gadanie tutaj nic w tej sytuacji nie da. Albo pójdziesz i zgłosisz to do serwisu albo to tylko czcze gadanie - sorki, ale IMO to irytujące jest.
Jak mówię, że problem rozwiązany, to IMHO nie ma o czym gadać!:p
A to jak się dogadasz ze swoim lokalnym serwisem, czy wymienią Ci moduł w domu czy w serwisie to nie zależy już ani ode mnie ani od tego czy 50 ludzi napisze, że im też wymieniano. Zależy od CIEBIE - no i serwisu.
Sorki, ale mi to przypomina posty o zwisach - tyle ludzi napisało, że mają zwisy, a do serwisu prócz mnie poszedł tylko jeden (słownie: JEDEN!!) Kolega i chwała mu za to!
A inni tylko "gadali" i "gdybali".:x :( I zamiast szybciej rozwiązać problem, bo gdyby więcej osób się zgłosiło, to by była sprawa priorytetowa - to się bujamy: ja osobiście już 2 m-ce.:x

Pytam tylko dlatego ze moim zdaniem to nie jest usterka. Ale jesli by sie okazalo ze PANASONIC sie przyznal ze cos jest nie tak to by oznaczalo ze sie mylilem.
 

kredek

New member
kamcyk26 napisał:
Pytam tylko dlatego ze moim zdaniem to nie jest usterka. Ale jesli by sie okazalo ze PANASONIC sie przyznal ze cos jest nie tak to by oznaczalo ze sie mylilem.

Buczenie czy zwisy?
Buczenie to kwestia jak głośno buczy: bo jak cichutko, to faktycznie to nie jest usterka. Jak głośno - to już inna sprawa.
Zwisy - ewidentnie usterka.
 

tades

New member
nie ma co mam wielki apetyt na ten telewizor jestam na 31 stronie tego watku i czytam dalej, ale na razie czekam jak się wyjasni sprawa z tymi wezami. czy model 50" nie ma tych problemów i jak jest z jakoscia obrazu w porownaniu z modelem pv600 bo mm widzialem oba obok siebie z jednakowym obrazem domo panasonica z tym ze nie wiem czy jenkawe byly lacza, pv600 mial wyraznie lepszy obraz. prosze rozwiac moje watpliwosci bo pv600 jest dla mnie za drogi.ale moze warto kupic lepszy tv i zrezygnowac z kina domowego ?
 

chrisjan

Member
kredek napisał:
Nie wiem czy TUTAJ komuś wymieniono.
Trzeba się zająć swoim problemem i zgłosić do serwisu i nie dać się pierwszym "nie wiadomo co to" - problem jest znany i ROZPOZNANY.
Ale gadanie tutaj nic w tej sytuacji nie da. Albo pójdziesz i zgłosisz to do serwisu albo to tylko czcze gadanie - sorki, ale IMO to irytujące jest.

Proszę o konkretne info w jakim serwisie wyeliminowano problem buczenia, bo niestety ja kontaktowałem się z dwoma w Warszawie i wszędzie spuszczono mnie po nożu.
W obu twierdzono że buczeć musi i jest to zgodne z jakąś normą. Że mieli już jakieś zgłoszenia i przyjmowali egzemplarze do serwisu, ale w żadnym wypadku usterka nie była pozytywnie rozpatrzona i TV wracał do właściciela w takim stanie jak przyjechał.

A najbardziej rozbawiła mnie sugestia jednego z serwisantów że to prawdopodobnie ściana za telewizorem tak rezonuje to buczenie i żebym rozwiesił sobie za TV jakieś prześcieradło lub koc. ;)
 

kredek

New member
chrisjan napisał:
Proszę o konkretne info w jakim serwisie wyeliminowano problem buczenia, bo niestety ja kontaktowałem się z dwoma w Warszawie i wszędzie spuszczono mnie po nożu.

Jeśli GŁOŚNO buczy - to wymieniają zdaje się jakiś moduł: dzwoń do BOK Panasonica i proś z p.Myśliwcem albo bezpośrednio do niego (centrala Panasonica), tel. (22)3381225.
 

chrisjan

Member
kredek napisał:
Jeśli GŁOŚNO buczy - to wymieniają zdaje się jakiś moduł: dzwoń do BOK Panasonica i proś z p.Myśliwcem albo bezpośrednio do niego (centrala Panasonica), tel. (22)3381225.

Już z nim też kiedyś rozmawiałem i on rówież twierdzi, że to norma i musi buczeć.
Głośno to pojęcie względne, w każdym razie ja to buczenie słysze wyraźnie w jasnych scenach.
 
Do góry