Mam dokładnie to samo, z telefonem też.
Pisałem do LG:
"Witam, po ostatniej aktualizacji oprogramowania mojego TV do wersji 04.52.07 zauważyłem strasznie spowolniony dostęp do aplikacji YouTube z usługi Premium. Czas oczekiwania na otwarcie się programu to około 2 minuty po czym wybranie jakiejkolwiek funkcji programu zablokowuje aplikację na kolejną 1 minutę lub 2. Jeśli uda się dotrwać do wybrania konkretnej pozycji do wyświetlenia to pojawia się czarny ekran. Czasami wyjście z aplikacji i ponowne jej uruchomienie pomaga ale tylko na pewien moment i znów sytuacja się powtarza. Dodam, że przed aktualizacją nie było problemów. Używam internetu podłączonego do TV kablem LAN o przepustowości 40Mb/s więc chyba nie tu problem.
Po aktualizacji dokonałem resetu do ustawień fabrycznych oraz inicjowałem Usługę Premium. Czy jest coś co mogłoby mi pomóc czy po prostu wkradł błąd w aktualizacji oprogramowania o którym dość dużo pisze się na różnych forach internetowych. Muszę przyznać, że nie jestem odosobnionym przypadkiem opisujących w/w problemy."
A taką dostałem odpowiedź:
Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z naszym działem.
Uprzejmie informujemy, iż Pana uwagi zostały przekazane do odpowiedniego działu naszej firmy. Dział techniczny rozpatrzy zgłaszane przez Pana objawy dotyczące działania aplikacji Youtube.
W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt.
Pisałem do LG:
"Witam, po ostatniej aktualizacji oprogramowania mojego TV do wersji 04.52.07 zauważyłem strasznie spowolniony dostęp do aplikacji YouTube z usługi Premium. Czas oczekiwania na otwarcie się programu to około 2 minuty po czym wybranie jakiejkolwiek funkcji programu zablokowuje aplikację na kolejną 1 minutę lub 2. Jeśli uda się dotrwać do wybrania konkretnej pozycji do wyświetlenia to pojawia się czarny ekran. Czasami wyjście z aplikacji i ponowne jej uruchomienie pomaga ale tylko na pewien moment i znów sytuacja się powtarza. Dodam, że przed aktualizacją nie było problemów. Używam internetu podłączonego do TV kablem LAN o przepustowości 40Mb/s więc chyba nie tu problem.
Po aktualizacji dokonałem resetu do ustawień fabrycznych oraz inicjowałem Usługę Premium. Czy jest coś co mogłoby mi pomóc czy po prostu wkradł błąd w aktualizacji oprogramowania o którym dość dużo pisze się na różnych forach internetowych. Muszę przyznać, że nie jestem odosobnionym przypadkiem opisujących w/w problemy."
A taką dostałem odpowiedź:
Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z naszym działem.
Uprzejmie informujemy, iż Pana uwagi zostały przekazane do odpowiedniego działu naszej firmy. Dział techniczny rozpatrzy zgłaszane przez Pana objawy dotyczące działania aplikacji Youtube.
W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt.