Seria LA - aktualizacje softu

mateusiak22

New member
Przywróciłem ustawienia fabryczne i znów nie mogę pobrać playera :( gdzie znajdę instrukcje jak cofnąć soft? Tylko po polsku bo angielska wiem gdzie jest :D
 

harry.wesoly

New member
U mnie PLAYER już działa, musieli coś dziś w tvn grzebać bo i dziś pojawiła się aktualizacja playera na androida więc sprawdziłem po raz kolejny dziś czy na tv pójdzie i poszło od razu. Szyk
 

Pigway

New member
Witam,

Pytanie do użytkowników TV z serii LA (szczególnie model 740S), otóż gdy uruchamiacie TV z poziomu pilota Magic, to zawsze załapie Wam za pierwszym razem? U mnie czasami bywa, że muszę nacisnąć przycisk na pilocie ponownie, gdyż przy pierwszym podejściu nie zawsze załapie. Być może to kwestia coraz słabszych baterii, tym bardziej że aplikacja pilota z poziomu tabletu (działa ona na tej samej zasadzie co pilot standardowy) zawsze uruchamia TV poprawnie.
 

green11

New member
macie pomysł. żeby youtube sie nie zawieszał? ktoś cos pisał żeby cos w ustawieniach pozmieniac ale ni ewiem gdzie... niesamowite że człowiek wydaje 4000 zł na telewizor i musi sie ciągle męczyc.... z oprogramowaniem... nigdy lg...
 

dj_marian

New member
changelog 4.24.33 -> 4.25.05

Dla potomnych dzielę się wrażeniami po aktualizacji:
-chyba szybszy smart (szybszy start)
-obraz bez zmian (znaczy ok, nie potwierdzam zmian na gorsze z innych postów. Źródło NTC)
-chyba szybszy YT (oraz lepsza reakcja na BACK).
-szybciej można wpisywać litery w search YT (chyba znacznie szybciej, jak pamiętam to muliło wcześniej)
-przeglądarka bez zmian
-lepsza reakcja na On/Off (potwierdzone info z innych postów)
-widi bez zmian (na innym forum pisano, że już działa, ale u mnie dla konfiguracji i5-2520M, HD4000, Ultimate-N 6300, 47la690s i najnowsze sterowniki nie łączy. Wykrywa TV, ale bez przerwy próbuje łączyć, po anulowaniu w 90% przypadków już nie wykrywa TV do momentu jego restartu. Pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:

rajqu

New member
macie pomysł. żeby youtube sie nie zawieszał? ktoś cos pisał żeby cos w ustawieniach pozmieniac ale ni ewiem gdzie... niesamowite że człowiek wydaje 4000 zł na telewizor i musi sie ciągle męczyc.... z oprogramowaniem... nigdy lg...

W innych firmach jest dokladnie tak samo. I bedzie tak samo poki firmy nie zrobia realnego dziala tzn. nie wsadza bebechow z androidem. Toz to az sie prosi zeby w tv zintegrowac androida.

Caly soft LG jest padaka i za chwile TV dostanie status EOL (end of life) i nic sie z tym nie zrobi. A jesli chodzi o ostatni soft to jest znaczne pogorszenie w szybkosci przelaczania kanalow to co kazdego dotyczy. smart tv to juz danwo olalem na rzeczo sticka android.
 

harry.wesoly

New member
Witam, czy aktualizację na inny kraj a niedostępną na polskę serwis potraktuje jako nieautoryzowaną ingerencję w oprogramowanie TV? Pytam bo zgłosiłem na serwis a posiadam soft na afrykę a następnie zmiana kraju usług na Polskę. Czy takie zachowanie można uznać za nieautoryzowaną ingerencję w oprogramowanie skoro wszystko zrobiłem z poziomu menu telewizora? Jeśli jest inny temat to proszę o przeniesienie.
 

dmk84

New member
Przypomniało mi się powiedzenie:

"...20 lat za murzynami..."
(bez obrazy)

Człowiek kupuje tv za kilka tyś pln w... PL i żeby z niego jako tako korzystać to trzeba robić aktualizację na...Afrykę!

Ehhhhhhhhhhhhh!
 

harry.wesoly

New member
:-D no fakt. Ale z drugiej strony gdyby producent od razu dalby dopracowany soft a przynajmniej taki na ktorym yt dziala poprawnie to by nikt z tymi aktualizacjami nie szalal. Z innej beczki. Tv 1,5 roku a pojawily sie czarne poziome pasy na calym ekranie. Kiedys pojawialy sie sporadycznie i power off pomagal. Teraz caly dzisiejszy dzien sie utrzymuja. Lipa.
 

mateusiak22

New member
:-D no fakt. Ale z drugiej strony gdyby producent od razu dalby dopracowany soft a przynajmniej taki na ktorym yt dziala poprawnie to by nikt z tymi aktualizacjami nie szalal. Z innej beczki. Tv 1,5 roku a pojawily sie czarne poziome pasy na calym ekranie. Kiedys pojawialy sie sporadycznie i power off pomagal. Teraz caly dzisiejszy dzien sie utrzymuja. Lipa.



Wnioskuje ze jeszcze nas gwarancji? Reklamuj!
 

Robsonik20

New member
Miałem to samo, pisałem o tym. Najpierw wymienili płytę główną, miesiąc spokój. Później znowu się pojawiły pasy i wymienili całą matryce. Teraz reklamuje rolkę w pilocie Magic. LG to szmelc...
 

rajqu

New member
Miałem to samo, pisałem o tym. Najpierw wymienili płytę główną, miesiąc spokój. Później znowu się pojawiły pasy i wymienili całą matryce. Teraz reklamuje rolkę w pilocie Magic. LG to szmelc...
ja juz 3 razy reklamowalem pilot.
Jak dzwonie na infolinie to jes tak:
ja: "dzien dobry..."
infolinia: "pilot? prosze spakowac stary wyslemy kuriera"
nawet nie chca dowodow zakupu zwyczajnie wiedza ze rolki w tym pilocie to szmecl
nie jem pilotem jest w idealnym stanie. jeden padl po miesiacu rolka dzialala jak pijana.
Teraz o dziwo czwarty juz jest poprawiony. Gdyby produycenci myszek robili takie rolki jak robi lg - wszyscy by zbankrutowali.
 

harry.wesoly

New member
Co do podejścia serwisu do oprogramowania dla innego kraju to po dzisiejszej wizycie stwierdzam, że zero problemu. Miły Pan serwisant nawet zresetował ponoć tv z poziomu płyty głównej. Mówię ponoć bo mnie przy tym nie było, ale smart ma już opcje na Polskę ale wersja softu nadal na afrykę :-D Dodam, że sam mu powiedziałem o tym, że ten soft zmieniłem ale luz. Co do matrycy i ciemnych poziomych pasków to serwisant twierdzi, że jest to bardzo częsta przypadłość. Dobrze, że padło to na gwarancji. Dodał, że matryce fabrycznie montowane są produkowane w chinach a ta na którą wymienił mi dziś nówka dopiero rozpakowana na miejscu w domu i pochodzenia polskiego. Twierdzi, że po takiej zmianie już nigdy nikomu martycy ponownie nie wymieniał. Rada moja więc taka, żeby przyjrzeć się ekranowi i jak coś to reklamować. U mnie objaw jej padania taki, że początkowo sporadycznie szwankowała aż w końcu pasy pojawiły się już na stałe. Co do pilota magic to u mnie odpukać działa ok, używany intensywnie przez synka także najlepszego testera :-D
 
Do góry