No więc był we wtorek pan z serwisu Samsunga. Wymienił płytę główną (2gi raz) i moduł wifi. Wszystko pięknie. A wczoraj wieczorem.....aktualizacja Smarta do wersji 4.6021-5.0. Podejrzewam, że zabawa w codzienne aktualizację będzie trwała nadal. Nie wiem już co robić. Chyba zbyt wiele osób nie ma tego problemu.
Nie, ja na przykład nie mam tego problemu. Mam zainstalowany najnowszy soft 2004. A próbowałeś może założyć nowe konto Samsung?
ja również mam zainstalowany najnowszy soft 2004 i nie mam tego problemu a Smart Hub jest w wersji 4.6151-5.0
Kolego poco tak kombinujesz i nie połączysz TV z ruterem za pomocą kabla...jest to najlepszy z możliwych sposobów.Jestem winien "aktualizację" wszystkim, którzy próbowali pomóc oraz zainteresowanym.
Od trzech dni nie ma update-ów. Co zrobiłem (jednocześnie):
- za sugestią technika z samsunga przestawiłem ruter bliżej TV (jakieś 80 cm
- założyłem konto samsung
- wpisałem DNS z palaca do TV taki sam jak nr DNS w ustawieniach rutera (przy czym nie mam żadnej pewności czy miało to jakikolwiek sens)
- była zmiana na gwarancji płyty głownej (po gwarancji aktualizacja zrobiła się 2 razy)
- zmieniłem kanał wifi na "lepszy" wg wffi analyzera
Nie zapeszam, ale narazie jest dobrze.
U mnie to samo. Po aktualizacji na 2004 właściwie nie mogę korzystać z aplikacji internetowych. Aktualizuje się nawet 4 razy dziennie (!) ale wersja zostaje ta sama. Wifi właściwie przestało działać, praktycznie się nie łączy z siecią, a wg wsparcia mam za daleko router. No fakt, wraz z nowym softem zaktualizowała mi się konstrukcja mieszkania oraz oddalił router do sąsiada chyba i teraz 3m do routera z 3-ma antenami to za mało (full zasięg wg poziomu sygnału). Serdecznie dziękuję za wsparcie i za taki produkt. Przykro mi to mówić, ale kolejnego Samsunga u mnie nie będzie. Kupiłem go właśnie dla "smart", ale to co najwyżej dobry TV z HD 3D, nic więcej....aktualizacja Smarta do wersji 4.6021-5.0. Podejrzewam, że zabawa w codzienne aktualizację będzie trwała nadal. Nie wiem już co robić. Chyba zbyt wiele osób nie ma tego problemu.
Rada...wykonaj kabel [małe pieniądze] i połącz na próbę TV z routerem sąsiada [warunek minimum 6mb/s] i wtedy wydasz opinie.U mnie to samo. Po aktualizacji na 2004 właściwie nie mogę korzystać z aplikacji internetowych. Aktualizuje się nawet 4 razy dziennie (!) ale wersja zostaje ta sama. Wifi właściwie przestało działać, praktycznie się nie łączy z siecią, a wg wsparcia mam za daleko router. No fakt, wraz z nowym softem zaktualizowała mi się konstrukcja mieszkania oraz oddalił router do sąsiada chyba i teraz 3m do routera z 3-ma antenami to za mało (full zasięg wg poziomu sygnału). Serdecznie dziękuję za wsparcie i za taki produkt. Przykro mi to mówić, ale kolejnego Samsunga u mnie nie będzie. Kupiłem go właśnie dla "smart", ale to co najwyżej dobry TV z HD 3D, nic więcej.
Żeby nie powiedzieć, że nie próbowałem wszystkiego - przywracałem ustawienia fabryczne oraz robiłem restarty przez wyciągnięcie wtyczki (chociaż jaki to ma sens, skoro tv ma dwniezależne zasilacze?). I nic, żadnej poprawy. Z euforii przeszedłem w zachwyt, potem w zadowolenie, następnie pojawiła się złość, ze coś przestaje działać, potem irytacja. Obecnie, po 1,5 roku użytkowania jestem na etapie pełnej bezradności i ogromnego rozczarowania.
Porzuciłem już Samsunga w samrtfonie (seria Galaxy S), dla TV też się ten czas zbliża. Aha - kino domowe serii "D" po przebiegu ok. 50 płyt i 3 latach użytkowania też szwankuje, mechanizm podawania płyty wg serwisu w Łodzi "zużył się"...
Cóż, muszę cierpliwie poczekać, może jednak wyjdzie soft, który spowoduje, że wszystkie funkcje będą działać. niczego więcej nie oczekuję.
Rada...wykonaj kabel [małe pieniądze] i połącz na próbę TV z routerem sąsiada [warunek minimum 6mb/s] i wtedy wydasz opinie.
Może siadła karta sieciowa WIFI w TV? [ja u siebie wymieniałem]I co ma to mu niby dać, ja mam ten sam problem net z UPC 30 MB/s router 1 m od TV Srajsunga. Neta jak nie bylo po WI-Fi tak nie ma, jedynie po kablu działa. Próbowałem 2 routerów, a nawet udostępniania przez tele z androidem.
U mnie chodzi normalnie, może z netem coś masz lub Wifi, podłącz pod kabel LAN TV i sprawdź.
Czy ma ktoś kablówkę z UPC na module CI+? Znajduje wam cyfrowe kanały? Mi nie znajduje żadnego cyfrowego a jak dam szukanie cyfrowe i analogowe to po wyszukaniu wywala mi że znalazł 204 analogowych i w nich się zawierają właśnie te cyfrowe ale też nie są to wszystkie tylko jakaś kaszana. Parametry wpisuję takie jak operator podał, dodam że w drugim TV 48H6700 znajduje wszystko ok.
UPC - modemorouter Ubee - net kablem - 60 Mb/s - lepiej nie idzie podłączyć. Dziwne, dziś po włączeniu, aktualizacja smarta (normalne) ale wszystko odpaliło bez problemów, brak tego nieszczęsnego buforowania. Mam nadzieję że będzie już ok.U mnie chodzi normalnie, może z netem coś masz lub Wifi, podłącz pod kabel LAN TV i sprawdź.
Próbowałeś szukanie cyfrowe ale tryb: Pełne?