drum_n_bass1
New member
Działa wam aplikacja tvn palyer? Na moim tv włączę aplikację ale już materiału, który wybrałem nie włączę.
Działa wam aplikacja tvn palyer? Na moim tv włączę aplikację ale już materiału, który wybrałem nie włączę.
Po rozmowie z konsultantem okazuje się, że niektóre tv nie przyjęły poprawnie aktualizacji. U mnie też niestety nie działa. Można przywrócić ustawienia fabryczne, lub po przez konsultanta dokonać zdalnego resetu. Swoją drogą to dziwne że na jednych tv działa a na innych nie. U mnie niestety nie działa ani strzałka w dół ani "odtwórz" player się zawiesza - z resetu wolał bym nie korzystać, bo ustawianie od nowa to zabawa, której trzeba poświęcić trochę czasu. Także na razie d...a.U mnie też nie chciało się załączyć kiedy wybierałem tak jak wcześniej. Teraz muszę po wybraniu materiału przejść dalej strzałką w dół na pilocie, pojawi się opis szczegółowy materiału i tam jest pole wyboru "odtwórz". I materiał się ładuje
U mnie panowie wymienili w trakcie gwarancji 2 razy matryce z powodu jasnych plamek ostatnia naprawa była kilka dni przed upływem gwarancji miało to miejsce w lipcu , mamy wrzesien i plamki powracaja to syf te matryce Co robic. W trakcie gw. nie potrafili sobie poradzic z tym problemem na koniec gw. wstawili mi matryce ktora ma po 2 mies. ta sama przypadłosc co poprzednie, jest jakis paragraf na takie sprawy.JAKIES SUGESTIE PANOWIE?Ostatnio zgłosiłem swój tv po raz CZWARTY do naprawy gwarancyjnej. Na matrycy pojawiły się świecące jasne plamy widoczne szczególnie na jaśniejszych barwach. Strasznie to wygląda np. podczas oglądania meczu. Sądziłem, że miałem już każdą z możliwych usterek przy tym tv...okazuje się, że jednak nie Gość od naprawy przyjechał, porobił zdjęcia usterki i powiedział, że się odezwie. Czekam już ponad miesiąc, piszę do niego mejle to odpisuje tylko, że "czeka na odpowiedź od samsunga". U was też tyle to trwało? Czas oczekiwania przy poprzednich naprawach zajmował im góra tydzień, a teraz takie coś. Gwarancja kończy mi się w październiku i czasu coraz mniej:/
U mnie panowie wymienili w trakcie gwarancji 2 razy matryce z powodu jasnych plamek ostatnia naprawa była kilka dni przed upływem gwarancji miało to miejsce w lipcu , mamy wrzesien i plamki powracaja to syf te matryce Co robic. W trakcie gw. nie potrafili sobie poradzic z tym problemem na koniec gw. wstawili mi matryce ktora ma po 2 mies. ta sama przypadłosc co poprzednie, jest jakis paragraf na takie sprawy.JAKIES SUGESTIE PANOWIE?
Wieczorem zresetowałem Smart Hub i tvn player działał jak należy. Działał, bo dziś po włączeniu już nie działa. Pytanie wina widgetu czy oprogramowania tv? Jak na razie coraz więcej rzeczy wypada, boję się że jeszcze z rok i smart hub w starszych modelach pozostanie bezużytecznym bajerem. Szkoda że fachowcy samsunga je odpuszczają.
Też do nich zgłosiłem (prosili o podanie modelu tv i wersji oprogramowania) a także do Samsunga. Samsung też wie o tych problemach i kontaktował się z TVN-em. Mają problem bo na jednych tv działa a na innych nie.Piszcie do TVNU nie ruszą zady i coś z tym zrobią. Im więcej zgłoszeń tym większa szansa na usunięcie problemu.
kontakt.player@tvn.pl
Zobacz to, może pomoże: Samsung le 40 a 551nie startuje po wejściu do menu serwisowegoWitam, mam takie pytanie odnosnie telewizora ES6900. Otóż mój znajomy wszedł do menu serwisowego, niby twierdzi ze nic tam nie zmienial. Ale zeby wyjsc z tego menu serwisowego, wylaczyl tv. Wtedy tez zgasla dioda czuwania i telewizor jest teraz w stanie smierci klinicznej... ktos sie orientuje co mozna teraz zrobic? Czy istnieje jakis sposob na zresetowanie ustawien tv? Z gory dzieki za odpowiedzi...