Samsung zajmuje miejsce numer jeden w rankingu światowego rynku płaskich TV w 2011 roku .
Samsung zajmuje numer jeden światowego rynku płaskich TV w 2011 roku
Badania rynku wskazują, że 2011 sprzedaż płaskich telewizorów sięgnęła ilości 222 mln sztuk.
Największy udział na rynku tak jak się spodziewano miała firma Samsung ( 20% udziału w rynku).
Kolejne miejsce zajęły - LG z wartością 13%, Sony miał 9 proc udział.
Ale zanotowano duży wzrost czołowych chińskich marek telewizyjnych - o 21% licząc rok do roku.
Badania wykazały, że dostawy telewizorów LCD z Chin wzrosła o 34% ś na rynku krajowym. I tu pierwsze miejsce notuje TCL z ilością 9,4 miliona sztuk. Firma ta w obecnym roku planuje przekroczyć barierę 10 mln. Podczas gdy Samsung i LG zaliczył wzrost wolumenu odpowiednio o 12% i 6% to Sony wykazały spadek o 6 proc.
Pozostałe firmy czyli Toshiba, Sharp, Panasonic osiągnęli wartość powyżej 10 milionów sztuk.
Obserwatorzy rynku uważają Korea Południowa w dalszym ciągu będzie dominować na rynku w 2012 roku, podczas gdy Chiny będą kontynuować swój wzrost.
Przemysł japońskich telewizorów czeka trudny okres.
digitimes.
Samsung zajmuje numer jeden światowego rynku płaskich TV w 2011 roku
Badania rynku wskazują, że 2011 sprzedaż płaskich telewizorów sięgnęła ilości 222 mln sztuk.
Największy udział na rynku tak jak się spodziewano miała firma Samsung ( 20% udziału w rynku).
Kolejne miejsce zajęły - LG z wartością 13%, Sony miał 9 proc udział.
Ale zanotowano duży wzrost czołowych chińskich marek telewizyjnych - o 21% licząc rok do roku.
Badania wykazały, że dostawy telewizorów LCD z Chin wzrosła o 34% ś na rynku krajowym. I tu pierwsze miejsce notuje TCL z ilością 9,4 miliona sztuk. Firma ta w obecnym roku planuje przekroczyć barierę 10 mln. Podczas gdy Samsung i LG zaliczył wzrost wolumenu odpowiednio o 12% i 6% to Sony wykazały spadek o 6 proc.
Pozostałe firmy czyli Toshiba, Sharp, Panasonic osiągnęli wartość powyżej 10 milionów sztuk.
Obserwatorzy rynku uważają Korea Południowa w dalszym ciągu będzie dominować na rynku w 2012 roku, podczas gdy Chiny będą kontynuować swój wzrost.
Przemysł japońskich telewizorów czeka trudny okres.
digitimes.
Ostatnia edycja: