Masimo Corporation zgodziło się sprzedać grupę Sound United firmie Harman International, należącej do Samsung Electronics.
źródło: samsung.com
Tym samym marki takie jak Bowers & Wilkins, Denon, Marantz, Polk i Definitive Technology poszerzą portfolio grupy Harman, do której obecnie należą m.in. JBL, Revel, Arcam, czy AKG. Informacje o planach sprzedaży działu audio przez Masimo Corporation krążyły już od listopada ubiegłego roku. Mimo ugruntowanych pozycji na rynku audio, posiadane marki łącznie generowały dziesiątki milionów dolarów strat rocznie. Dzięki przejęciu nowych marek audio, Samsung ma nadzieje nie tylko poprawić rentowność poszczególnych producentów, ale także umocnić swoją pozycję na rynku konsumenckiego sprzętu audio, który ma wzrosnąć z 60,8 miliardów dolarów w 2025 r. do 70 miliardów dolarów w 2029. Koreański producent planuje także stosować technologie audio oraz know-how zgromadzonych marek w smartfonach, słuchawkach telewizorach i soundbarach firmy Samsung Electronics.
Tym samym marki takie jak Bowers & Wilkins, Denon, Marantz, Polk i Definitive Technology poszerzą portfolio grupy Harman, do której obecnie należą m.in. JBL, Revel, Arcam, czy AKG. Informacje o planach sprzedaży działu audio przez Masimo Corporation krążyły już od listopada ubiegłego roku. Mimo ugruntowanych pozycji na rynku audio, posiadane marki łącznie generowały dziesiątki milionów dolarów strat rocznie. Dzięki przejęciu nowych marek audio, Samsung ma nadzieje nie tylko poprawić rentowność poszczególnych producentów, ale także umocnić swoją pozycję na rynku konsumenckiego sprzętu audio, który ma wzrosnąć z 60,8 miliardów dolarów w 2025 r. do 70 miliardów dolarów w 2029. Koreański producent planuje także stosować technologie audio oraz know-how zgromadzonych marek w smartfonach, słuchawkach telewizorach i soundbarach firmy Samsung Electronics.