Samsung wymusza aktualizację firmware?

yaco13

New member
Panowie nie trzeba nic robić w menu serwisowym czy blokować portów nie klikałem ani ok ani anuluj po jakiejś dłuższej chwili zniknął monit i do dnia dzisiejszego spokój minęło około 3 tygodni i nic moje oprogramowanie to nadal 3007 pozdrawiam

niestety u mnie to nie zadziałało. dalej wyskakuje okienko... pozostaje tryb serwisowy lub blokada na routerze.
 

vitek

New member
niestety u mnie to nie zadziałało. dalej wyskakuje okienko... pozostaje tryb serwisowy lub blokada na routerze.
albo pozwolić na aktualizację ;)
nie bardzo rozumiem o co ten szum
bo pvr przestanie działać? z innego wątku wynika że wcale nie
a nawet jeśli to mała strata, uzyteczność pvr-a w polskich warunkach i tak jest zbliżona do zera bo ta funkcja działa tylko z wewnętrznym tunerem dvb
a założę się że 95% z was korzysta z zewnetrznego dekodera
 

wszim

New member
albo pozwolić na aktualizację ;)
nie bardzo rozumiem o co ten szum
bo pvr przestanie działać? z innego wątku wynika że wcale nie
a nawet jeśli to mała strata, uzyteczność pvr-a w polskich warunkach i tak jest zbliżona do zera bo ta funkcja działa tylko z wewnętrznym tunerem dvb
a założę się że 95% z was korzysta z zewnetrznego dekodera

Nie sądzę żeby użytkowników kablówki było tylko 5% :!: Kupując TV kombinowałem tak żeby tylko nie bawić się w zewnętrzne dekodery dodatkowe piloty i pętające się nie wiadomo po co dodatkowe czarne skrzynki. Dużo wygodniej gdy wszystko jest na jednym pilocie w jednej obudowie - prosto jasno i w jednych pieniądzach.
 

kabak

New member
Z moich obserwacji wynika, że Samsung już nie wymusza aktualizacji firmware. Po jakiś 2-óch tygodniach chyba poszli po rozum do głowy i mam spokój.
 

kerimus

New member
Właśnie dziś zauważyłem ten niepokojący komunikat na swoim Samsungu o aktualizacji softu i aż mnie zmroziło.
Na razie w Liveboxie zablokowałem całkowicie dostęp do internetu dla urządzenia pod nazwą Samsung TV.
Mam nadzieję że to pomoże bo inaczej zgroza.
Można by brutalnie wyrwać z tyłu kabel LAN i po ptokach ale używam ALLSHARE do przeglądania plików z kompa na TV i szkoda by było rozłączać tą sieć.
 

mirsie

Member
U mnie komunikaty już się nie pokazują od dłuższego czasu. Zablokowanie adresów na routerze uniemożliwiało aktualizację widżetów więc odblokowałem. Parę razy jeszcze pojawił się monit i spokój. W tym czasie dodali kilka nowych widżetów do usługi internetTV.
 

reader

New member
Samsung ponownie gnębi klientów

Po kilku miesiącach spokoju, dzisiaj znów otrzymałem propozycję aktualizacji softu tym razem do wersji 3011 :?
Dodatkowo "pocieszająca" informacja, że propozycja będzie powtarzana co 24h.
Czy wypada w ten sposób nękać użytkownika? Sprzęt jest mój i ja chcę decydować o ewentualnych aktualizacjach. Ciekawe co na to nasze prawodawstwo.
Żeby nie było wątpliwości: zablokować IP na routerze potrafię, ale nie oto chodzi.
 

fidodido

New member
Witam
U mnie wczoraj też pojawił się komunikat o dostępnej aktualizacji 3011.0 pytanie co ona wnosi bo na stronie samsunga do mojego modelu jest aktualizacja ale o nr 3009, którą mam już w TV od dłuższego czasu
 

mafia35

New member
Bez reklam
Z tego co czytałem na zagranicznych forach to poprawia błąd: resetowanie się tv podłączonego do neta. Fakt faktem bywały takie zachowania u mnie 2 razy... Pomagało odłączenie na chwilę palca samsunga z usb
 

rzejski1

New member
Pełny sukces.:D Nie trzeba żadnych kombinacji z blokadami na routerze (a nie wszystkie mają takie możliwości). Wystarczy wejść w tryb serwisowy TV i przestawić opcję OTN na off.
Dla niewtajemniczonych . Tryb serwisowy uruchamiamy załączając TV kombinacją klawiszy z pilota INFO-MENU-MUTE-POWER. Potem przechodzimy strzałkami góra dół i wybieramy strzałką w prawo (wcale nie ENTER). Wchodzimy w Control, dalej SubOption i OTN Support ustawiamy na off (dwa razy strzałka w prawo, najpierw wybór opcji a potem przestawienie w off). Wychodzimy do głównego menu serwisowego klawiszem RETURN i wyłączamy TV. Po ponownym załączenu będziemy już uwolnieni od denerwującego komunikatu. Efekt uboczny wejścia w tryb serwisowy to przestawienie się ustawień obrazu i głosu na domyślne czyli dynamiczny etc. Trzeba więc sobie ustawić te parametry ponownie jak ktoś miał jakoś po swojemu zestrojone.
Jest jeszcze prostsza metoda.. po prostu zignorowac ten komunikat... nie naciskac ani ok ani anuluj, zostawic telewizor w spokoju - po okolo 2 minutach znika i nie pojawia sie.. u mnie juz dwa tygodnie nic sie nie wyswietla
 
Do góry