SAMSUNG - warunki gwarancji - prośba o pomoc!

Zitek

New member
Witam!

Proszę o pomoc użytkowników TV marki SAMSUNG.
Potrzebuję pilnie treść szczegółowych warunki gwarancji (najlepiej zeskanowane) z karty gwarancyjnej, jaką daje SAMSUNG Polska.
Mam swój TV w serwisie (musiałem dać razem z kartą), a dziś mija 30 dzień odkąd go zabrali.
Zero informacji ze strony SAMSUNGA!!!:???:
Chcę uderzyć do Rzecznika Praw Konsumenta, ale muszę mieć szczegółowe warunki gwarancji.

Druki gwarancyjne są raczej uniwersalne, więc nieważne z jakiego to będzie modelu, ważne aby to był stosunkowo nowy TV (kupiony max rok temu).

Bardzo proszę o info na priva w tej sprawie.

Będę wdzięczny za pomoc.
 

BoDeX

New member
PODSTAWOWY BŁĄD - nie serwisujemy tylko zgłaszamy reklamacje do sprzedawcy - dużo ciekawsze rozwiązanie i czytelne terminy : 14 dni .
 

Zitek

New member
Bodex,
to była prośba o pomoc, a nie o zdołowanie! :(
Wiem, ze miałem to zrobić w taki sposób jak piszesz i to bez Twojego postu. :/
Ale teraz już za późno niestety!
Na pewno jesteś użytkownikiem Samsunga, może uda Ci się podesłać mi te szczegółowe warunki?
I to byłaby prawdziwa pomoc! ;)
 
Ostatnia edycja:

BoDeX

New member
Niestety, nie pomogę Ci bezpośrednio , ale jak temat będzie na TOPie, to może ktoś Ci taki skan podeśle ....

Powodzenia.
 

Zitek

New member
Czy naprawdę nikt z użytkowników SAMSUNGa nie ma skanera? :???:
Może ktoś chociaż przytoczy ten fragment odnoszący się do terminów związanych z reklamowanym sprzętem... :(
 

gadzeciaz

Member
Bez reklam
z domowego archiwum

Cześć,to żeś mi zadał kolego wysiłek bo żem kupe makulatury przwalił:D:D:D
Ale mam,ale mam to.
Nie wiem jak zeskanować a córki nie ma w domu by się zapytać to zacytuję
Gwarancja Samsung Polska
punkt 11
"Naprawa zostanie dokonana w możliwie najkrótszym czasie,nie przekraczającym 30 dni licząc od daty przyjęcia sprzętu do naprawy.
W przypadku stwierdzenia przez Serwis Autoryzowany braku możliwości naprawy,produkt zostanie wymieniony na nowy ,ten sam model lub model o zbliżonych nie gorszych parametrach w punkcie serwisowym.
W przypadku gdy wymiana taka nie będzie możliwa Klient otrzyma dokument "Akceptację Wymiany" upoważniający go do wymiany na nowe urządzenie lub zwrotu zapłaty przez sprzedawcę w miejscu zakupu po uzgodnieniu tego ze sprzedawcą"

Powodzenia w walce,oby nie z wiatrakami;)
 
Ostatnia edycja:

kurczak80

New member
Jestem w tej samej sytuacji co ty dzisiaj mija 30 dzień po oddaniu mojego telewizora samsunga 40b650 do serwisu. Nie czekaj na kontakt od samsunga bo go wogóle nie będzie. Do mojego telewizora nie ma części żeby wykonać naprawę. Zadzwoniłem na numer do samsunga i zażądałem wymiany tv na nowy egzemplarz ze względu na to że serwis nie wywiązał się z terminu naprawy. Pan na infolinii zapisał zgłoszenie i wysłał wniosek o wymianę na która trzeba czekać do 14 dni. Nie powiem żeby mi się to podobało 44 dni bez telewizora.
 

Zitek

New member
Gadżeciarz
Dziękuję Ci niezmiernie! :)
Jako jedyny z kilkunastu osób odpowiedziałeś na moja prośbę!
Jesteś WIELKI!

Dzięki stokrotne i życzę Ci, byś nigdy nie miał problemu ze swoim sprzęciorem, a jak już, to abyś trafił w razie potrzeby na równie życzliwych jak Ty! :eek:k:

Dziękuję serdecznie i pozdrawiam
Zitek
 

gadzeciaz

Member
Bez reklam
eeeeeeee tam ;-)

No bez przesady,normalny odruch.(tak mi się wydaje)
Tak czy inaczej żaden problem.
I jeszcze raz pomyślnego załatwienia sprawy.;)
 

Zitek

New member
Już po temacie. :)
Dostałem dokument z SAMSUNGa z akceptacją wymiany na inny TV.
Moge sobie wybrać zupełnie inny model (oczywiście ewentualna różnica w cenie będzie skorygowana.

Tylko teraz znowu ból... Co wybrać???
 

kaswajcha

New member
witam po dłuższej przerwie!
już 52 dni bez TV !!!! jak to ktoś napisał wojna z wiatrakami, niby jest akceptacja na wymianę TV ale dalej w W-wie i nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytanie kiedy będzie wysłane do serwisu!? Normalnie ręce opadają!!!!
Pozdro.
 

kurczak80

New member
Ja już jutro dostanę akceptacje wymiany z serwisu. Czas od 27 kwietnia, jeżeli będzie możliwy zwrot gotówki to biorę kasę i kupuje telewizor blisko miejsca zamieszkania. Żeby reklamować na niezgodność towaru z umową w razie czego. Zitek a jak u ciebie to wyglądało mogłeś wziąć gotówkę za sprzęt? Czy tylko wymiana?
 
Do góry