Samsung UE40ES6100

macy_f1

New member
jak na gwarancji to dzwon nawet się nie zastanawiaj co mu jest, zrobia i będzie po problemie

Był koleś z serwisu z Katowic. Wymienił płytę główna ale stwierdził że to jeszcze moduł wifi i jeszcze jego ma wymienić. Mówił że tak bywa że się robi jakieś sprzężenie czy coś. Narazie mi go wypiął i jest ok. Zobaczymy co będzie jak wsadzi nowy

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
 

ukukus

New member
Witam wszystkich.
Jestem nowy na forum a proszę o pomoc z TV. Mam TV UE40ES6100 od półtora roku. Około 3 miesiące temu zaczęły występować poziome pasy jak na zdjęciu. Najpierw jeden na środku a potem doszły jeszcze dwa. Chciałbym was zapytać o opinie co to takiego (np. clouding) i czy warto to zgłaszać do serwisu. Wcześniej ich nie zaobserwowałem ale nie wykluczam że mogły być od zakupu tylko ich nie dostrzegałem. Widać je głównie wieczorem ale nie tylko.
Z góry dzięki za jakieś odpowiedzi

Mam takie same "atrakcje".
Widać to z różnych źródeł,
film z dysku, z USB, z TV analogowej i cyfrowej od UPC... oraz przy różnych ustawieniach obrazu.
Oczywiście to nie jest tak, że zawsze kłuje to w oczy, czasem nie widać/prawie nie widać, kiedy indziej aż denerwuje.

Nie wrzucam zdjęcia, bo mam niemal identyczne, czy jeszcze ktoś ma coś podobnego?
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Brak polskich liter w EPG

Witam,

Jest problem kompletnego braku polskich liter w EPG i opisach. Czy to taka przypadłość czy jakiś błąd ?
Da się to poprawić ? Sprawa druga: przy włączeniu przewodnika w oknie gdzie powinien być pokazany aktualny obraz kanału kręci się tylko kółko. Co jest grane ?

Pozdr
 

ganzisko

New member
Witam.
Na chwilę obecną jest problem z działaniem aplikacji SMART HUB. Nie wiem jak u Was ale u mnie od dwóch dni nie ma połączenia z internetem dokładnie tak jak w kwietniu 2014 (połączenie z routerem jest OK ale internetu nie ma).
Według infolinii problem jest znany i pracują nad rozwiązaniem. Dzisiaj mieli rozwiązać problem ale chyba mają poślizg ....
 

darek170

New member
Mam problem z aplikacją HBO GO. Niby jest już zainstalowana ale się nie uruchamia, po wybraniu aplikacji cały czas jest logo HBO GO i komunikat: "Trwa ładowanie aplikacji. Proszę czekać". Już po chwili TV jest tak zawieszony, że tylko wyłączenie TV pomaga, oczywiście nie raz czekałem po 30 minut...
W opcjach jest tylko ponowna instalacja co nic nie pomaga. Aplikacji nie można odinstalować więc nie wiem co dalej. Dostałem od operatora komórkowego 2 miesiące i chciałem po testować bo potem tylko 10 zł\miesięcznie.

Miał ktoś podobny przypadek? Jakieś sugestie?
 

darek170

New member
Mam problem z aplikacją HBO GO. Niby jest już zainstalowana ale się nie uruchamia, po wybraniu aplikacji cały czas jest logo HBO GO i komunikat: "Trwa ładowanie aplikacji. Proszę czekać". Już po chwili TV jest tak zawieszony, że tylko wyłączenie TV pomaga, oczywiście nie raz czekałem po 30 minut...
W opcjach jest tylko ponowna instalacja co nic nie pomaga. Aplikacji nie można odinstalować więc nie wiem co dalej. Dostałem od operatora komórkowego 2 miesiące i chciałem po testować bo potem tylko 10 zł\miesięcznie.

Miał ktoś podobny przypadek? Jakieś sugestie?

Ok problem rozwiązany po przez aktualizacje softu TV. Myślałem, że robi to się samo i nigdy nie zaglądałem w to menu :)
 

jamal12

New member
Witam mam pytanie czy wam tez podczas pracy na telewizorze samsung wydobywa się dzwięk takie buczenie jak pracuje telewizor proszę o odpowiedz
 

laker

New member
Czy jest możliwość podłączenia do tego telewizora słuchawek bezprzewodowych przez Bluetooth ?
Można poprzez SoundShare podłączyć urządzenie audio firmy Samsung np. Soundbar przez BT.
 
Do góry