Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Crixalis

New member
Jestem pewien. W panelach QD nie może być ani jednego martwego lub "kolorowego" Na stronie Samsunga jest "czat" - połącz się i pogadaj. Poproś o wskazanie zapisów warunków gwarancji i będziesz miał pewność

Zrobiłem tak jak piszesz i na czacie poinformowano mnie, że dla 65KS8000:
"nie może być widocznego żadnego piksela jasnego na czarnym tle. Na jasnym tle może być widocznych do 5 zielonych lub 10 niebieskich lub czerwonych. Maksymalnie może być do 10 pikseli"

Po tej odpowiedzi zapytałem czy w takim razie warunki gwarancji dla paneli QD są takie same jak dla reszty TV i otrzymałem odpowiedź, że są takie same dla wszystkich TV UHD.

Co Wy na to? :-|
 

magiks33

Member
Zrobiłem tak jak piszesz i na czacie poinformowano mnie, że dla 65KS8000:
"nie może być widocznego żadnego piksela jasnego na czarnym tle. Na jasnym tle może być widocznych do 5 zielonych lub 10 niebieskich lub czerwonych. Maksymalnie może być do 10 pikseli"

Po tej odpowiedzi zapytałem czy w takim razie warunki gwarancji dla paneli QD są takie same jak dla reszty TV i otrzymałem odpowiedź, że są takie same dla wszystkich TV UHD.

Co Wy na to? :-|

Serwisant mi powiedział że nie może być żadnego bad czy hot piksela ale może jest gdzieś zabrudzenie wewnątrz panelu bo w swoim 55ks7500 znalazłem coś jakby 2 cm włos --co kwalifikuje panel do wymiany ( wrzuć na pena jakiś biały obraz i sprawdź dokładnie matryce)
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Zrobiłem tak jak piszesz i na czacie poinformowano mnie, że dla 65KS8000:
"nie może być widocznego żadnego piksela jasnego na czarnym tle. Na jasnym tle może być widocznych do 5 zielonych lub 10 niebieskich lub czerwonych. Maksymalnie może być do 10 pikseli"

Po tej odpowiedzi zapytałem czy w takim razie warunki gwarancji dla paneli QD są takie same jak dla reszty TV i otrzymałem odpowiedź, że są takie same dla wszystkich TV UHD.

Co Wy na to? :-|
Nie wiem co ja na to. Ja uzyskałem inną odpowiedź. Mam nadzieję, że nigdy nie będziemy musieli się przekonać jak to jest na prawdę :)
A wracając do tej reklamy - była, potem zniknęła a teraz znowu jest :(
 

Salah Ad-Din

New member
Wczoraj sprzedałem (rtv euro agd) klientowi 65KS8000 za 8900zł wraz z soundbarem HW-K550 wartym 1299zł w cenie 1zł, szkoda że do mojej 55" nie dodawali tego soundbara to za 1000zł bym opylił.
Załapał się gość w ostatniej chwili na tą akcję.
Jak coś to tą sztukę klient może sprzedać.
też tak chce !!! sprzedaj mi coś :)
 

Crixalis

New member
Serwisant mi powiedział że nie może być żadnego bad czy hot piksela ale może jest gdzieś zabrudzenie wewnątrz panelu bo w swoim 55ks7500 znalazłem coś jakby 2 cm włos --co kwalifikuje panel do wymiany ( wrzuć na pena jakiś biały obraz i sprawdź dokładnie matryce)

Panel jest czysty. Jest tylko ten jeden piksel.

W międzyczasie korespondowałem jeszcze mailowo z COK i potwierdzili, to co mówili wcześniej na infolinii i na czacie:
"Jeżeli na TV pojawi się piksel jasny widoczny na czarnym tle, sprawa może zostać skierowana do serwisu. Natomiast na jasnym tle może być do 5 pikseli zielonych lub do 10 pikseli niebieskich lub czerwonych."

Czyli wygląda na to, że mój się nie kwalifikuje.
 

boksik16

New member
Właśnie parę dni temu zakupiłem ue60ks7000 i podłączyłem z siecią domową i internetem przez router tl-wr340gd. Tv niby pokazuje, że połączenie bezprzewodowe jest ok i na wszelki wypadek postawiłem router zaraz przy tv. Aplikacje z Smart Hub zacinają się i strasznie mulą. Na przykład youtube zacina się po kilku sekundach a player czy ipla pokazują błąd połączenia z serwerem. Po tych próbach wystarczy przywrócić połączenie bezprzewodowe w ustawieniach tv i nie z tym problemu ale aplikacje dalej nie działają. Natomiast przy połączeniu tego samego routera po kablu wszystko działa na tv ekspresowo. Dodam, że ten router obsługuje inne urządzenia w domu i działa bezproblemowo. Czy ktoś ma jakieś sugestie z czym problem, z góry dziękuję.
 

magiks33

Member
Właśnie parę dni temu zakupiłem ue60ks7000 i podłączyłem z siecią domową i internetem przez router tl-wr340gd. Tv niby pokazuje, że połączenie bezprzewodowe jest ok i na wszelki wypadek postawiłem router zaraz przy tv. Aplikacje z Smart Hub zacinają się i strasznie mulą. Na przykład youtube zacina się po kilku sekundach a player czy ipla pokazują błąd połączenia z serwerem. Po tych próbach wystarczy przywrócić połączenie bezprzewodowe w ustawieniach tv i nie z tym problemu ale aplikacje dalej nie działają. Natomiast przy połączeniu tego samego routera po kablu wszystko działa na tv ekspresowo. Dodam, że ten router obsługuje inne urządzenia w domu i działa bezproblemowo. Czy ktoś ma jakieś sugestie z czym problem, z góry dziękuję.

ktoś wcześniej pisał że ten model ma słabe wifi chociaż ja nie miałem takich problemów bo router znajduje się w tym samym pokoju i na ks7000 oraz ks7500 wifi ma połączenie 5Ghz i z dysku wpiętego w router strumieniuje filmy 4k przez wifi(5Ghz) bez jakichkolwiek zacinań
 

pablov7

Member
Panowie jest zagadka która mnie z sąsiadem nurtuje odnośnie HDR..
Podłączamy ps4 pro i uncharted 4 do 49KS8000, ustawienia tv to hdmi uhd color dajemy na włączony żeby puścił sygnał, teraz ustawienia ps4 pro: rozdzielczość automatycznie, zakres rGB automatyczne zalecane, HDR automatycznie, wyjście funkcji Deep color automatycznie, na wyjściu ps4 pokazuje rozdzielczość 3840x2160 60hz, format koloru RGB, HDR w Twoim tv - obsługa 2K/4K i hdcp 2.2
W momencie włączenia w opcjach w uncharted 4 funkcji HDR zmienia format kolorów na yuv422 i wówczas kolory są blade, mniej detali jednym słowem mydło na obrazie. A wg nas powinno być własnie odwrotnie w momencie włączenia ten funkcji HDR w grze.
Jeśli ktoś ma taki zestaw z ps4 pro i uncharted 4 proszę to sprawdzić czy jest tak samo.
Ja mam kupiony 55KS8000 ale dopiero będę mógł to sprawdzić w grudniu na nowym mieszkaniu bo tez mam ps4 pro i u4.
 

sturnus

New member
Panowie jest zagadka która mnie z sąsiadem nurtuje odnośnie HDR..
Podłączamy ps4 pro i uncharted 4 do 49KS8000, ustawienia tv to hdmi uhd color dajemy na włączony żeby puścił sygnał, teraz ustawienia ps4 pro: rozdzielczość automatycznie, zakres rGB automatyczne zalecane, HDR automatycznie, wyjście funkcji Deep color automatycznie, na wyjściu ps4 pokazuje rozdzielczość 3840x2160 60hz, format koloru RGB, HDR w Twoim tv - obsługa 2K/4K i hdcp 2.2
W momencie włączenia w opcjach w uncharted 4 funkcji HDR zmienia format kolorów na yuv422 i wówczas kolory są blade, mniej detali jednym słowem mydło na obrazie. A wg nas powinno być własnie odwrotnie w momencie włączenia ten funkcji HDR w grze.
Jeśli ktoś ma taki zestaw z ps4 pro i uncharted 4 proszę to sprawdzić czy jest tak samo.
Ja mam kupiony 55KS8000 ale dopiero będę mógł to sprawdzić w grudniu na nowym mieszkaniu bo tez mam ps4 pro i u4.

Pisałem parę postów wcześniej ze sa jakies problemy z HDR w PS Pro z tym TV. Szczegółów nie znam ale w zagranicznych forach jest o tym głośno.
 

MrSadistic

New member
@pablov

Na KS7000 jest to samo. Niezależnie jakie ustawienia dam z RGB to w grze wchodzi format koloru YUV. Testowane na u4, TLOU, Deus Ex. Czyli jest problem. :-/ oczywiście po wyjściu z danej gry automatycznie wskakuje na format RGB w menu.Tak samo podczas wyłączania HDR z menu gry. Od razu jest pełny RGB.
 
Ostatnia edycja:

pablov7

Member
No to ładnie.. Nie po to kupiłem tv za prawie 7k żebym teraz nie mógł HDR używać w PS4 PRO a właśnie pod konsole kupiłem!
Na tej stronie =>Forbes Welcome
Czytałem o tym problemie na zagranicznej stronie i wychodzi na to że pozostaje czekać na aktualizację softu telewizora..
Tych ustawień nawet nie trzeba w opcji w grze zmieniać bo juz widać inne kolory i mleko w menu głównym konsoli..
 

MrSadistic

New member
Pozostało cierpliwie czekać. Jest to bolączką na te chwile ale nie będę przekreslal TV z tego powodu. Takie rzeczy się zdarzają i tyle.
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
olali sprawe dobre napisałem to dlatego moze wszystkie samsungi z hdr maja ta przypadłosc a seria z 2015 roku jest nadal wspierana aktualizacjami a model ju7000 jest lepiej i staranniej wykonany niz ten ks7000
 

Crixalis

New member
Panowie,

Problemy z KS8000 i PS4 Pro z tego co wiem, już jakiś czas temu zostały rozwiązane po stronie firmware TV. Podejrzewam, ze co innego jest przyczyną. U mnie HDR działa jak należy - nie mam U4 ale w TLOU i inFamous wszystko jest OK. Konsola cały czas pracuje w trybie 4K RBG - nigdy nie przełączyła mi się na YUV. W ustawieniach konsoli dot. obrazu mam wszystko na auto.

1. @MrSadistic, @pablov7 Czy używacie oryginalnego kabla HDMI, który był z konsolą PS4 Pro? Jeżeli nie to spróbujcie, to często rozwiązuje wszystkie problemy.

2. @pablov7 HDR odpala się dopiero po włączeniu konkretnej gry, więc to, że masz mleko w menu głównym konsoli nasuwa podejrzenia, że masz coś źle w ustawieniach. Sprawdź jak masz ustawiony "poziom czerni HDMI" w ustawieniach TV - powinien być na Auto albo na Niski. Sprawdź też opcje "Zakres RBG" w ustawieniach wyjścia wideo na PS4 - teoretycznie Auto powinno wykryć prawidłowo ale różnie to bywa.

3. Oczywiście TV powinien być w trybie specjalnego wyświetlania - Gra.
 
Do góry