Intenso
Banned
Przy drugim zgłaszaniu do sklepu możesz rządać zwrotu kasy
Reklamacje zgłasza się zawsze u sprzedawcy
Naprawde gwarancyjna do producenta.
Ja wysłałem maila z dokumentacją do Media Markt, na drugi dzień w piątek dzwonili do mnie z ustaleniami szczegółów, gdzie jest tv, po to aby skierować odpowiedzi serwis
po weekendzie dzwonił do mnie serwisant, chciał zdjęcia matrycy i nr seryjny tv aby zamówić matrycę.
Po wysłaniu maila, minęło 10 minut i znów dzwoni serwis, pytając czy wyrażam zgodę na naprawdę tv bo chcą zamówić matrycę.
Samsung będzie unikał oddania Ci pieniędzy, chyba że skończą mu się części.
Ty do sklepu zgłaszał reklamacje z tytułu rękojmi
Pamiętaj, Ty zgłaszasz reklamacje a nie sprzęt na gwarancji.
Reklamacje zgłasza się zawsze u sprzedawcy
Naprawde gwarancyjna do producenta.
Ja wysłałem maila z dokumentacją do Media Markt, na drugi dzień w piątek dzwonili do mnie z ustaleniami szczegółów, gdzie jest tv, po to aby skierować odpowiedzi serwis
po weekendzie dzwonił do mnie serwisant, chciał zdjęcia matrycy i nr seryjny tv aby zamówić matrycę.
Po wysłaniu maila, minęło 10 minut i znów dzwoni serwis, pytając czy wyrażam zgodę na naprawdę tv bo chcą zamówić matrycę.
Samsung będzie unikał oddania Ci pieniędzy, chyba że skończą mu się części.
Ty do sklepu zgłaszał reklamacje z tytułu rękojmi
Pamiętaj, Ty zgłaszasz reklamacje a nie sprzęt na gwarancji.