wojcik_dan
New member
OK, ale sprawdz jeszcze:
1.Jaką masz wersje YT ? powinna być 2.1.407 aktualizacje 01/04/2016
wejdź w Apps / Wideo / i kliknij YT po lewej bedziesz miał wersje itd....
2.Zalogowałeś się na swoje konto YT w telewizorze ?
3.Testowałeś połaczenie Smart HUB w Menu/Pomoc Tech./Diagnostyka ?
4.Sprawdzałeś wirusy ? Menu/System/Ustawienia eksperckie/Intelig.zabezpiecz.
5.Resetowałeś Smart HUB ?
Niestety pochwaliłem za szybko. Po wyjęciu z gniazda wszystko wróciło do normy tzn. mogłem wejść w ustawienia i wszystko działało ale przy ponownym włączeniu YT znowu jak wejdę w ustawienia to nic nie mogę zrobić i miracast nie działa z YT bo jak wymuszę z telefonu by był widoczny ekran telefonu na tv to jest ok ale nie mogę przerzucić oglądanego filmiku na YT. Podkreslam reszta YT normalnie działa.
Kasio wszystkie punkty zrobiłem i jestem zalogowany na YT w TV.
W czym może być problem?