Samsung prawdopodobnie do 5500 (wymiana producencka)

Auror1

New member
Witam, po 3-ktotnej awarii matrycy telewizora Samsung ue55ks7000 nadeszła pora na czwarty raz. Szkoda bo gdyby nie czterokrotne występowanie efektu typu lightbleed telewizor uważałbym jako świetny. Przy czwartej awarii tego samego podzespołu istnieje możliwość wymiany telewizora na inny. Także prawdopodobnie na tym sie skończy. No i tu rodzi się pytanie. Jaki telewizor Samsung? W tamtym czasie swój kupiłem za 5499 zł. Pewnie wymiana jest na równowartość kwoty. Być może będzie możliwość zamiany na większy także szukam Samsunga 55 do 65 cali w kwocie do 5500. QE65QN85A? QE55QN91A? Liczę na Waszą pomoc.


1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? ~30m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 3m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem? 2-3
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? Na wprost
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? Stać
6. Jak słońce świeci w pokoju? Telewizor stoi prostopadle do okna
7. Jaki masz obecnie telewizor? Samsung ue55ks7000
8. Co chcemy, aby telewizor posiadał?
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? Dostawca kablówki+ netflix i youtube
10. Jakie urządzenia? Odtwarzacz dvd + zestaw głośników
11. Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? Około 4
12. Czy zdarza się, że przez kilka godzin oglądasz tylko jeden program? TAK
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? Dokumentalne, informacyjne (10%), bajki dla dzieci (90% :) )
14. Czy zamierzasz surfować po internecie? Nie
15. Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? Nie
16. Preferencje co do marki? Samsung
17. Preferencje co do wielkości? 55-65 cali.
19. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień? Dzień
20. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup? 5500
 

Auror1

New member
Dziękuję za szybką odpowiedź. Boję się , że w pierwszym modelu się nie zmieszczę. Zresztą, zobaczymy czy będę miał się zmieścić w kwocie zakupu. Nie wiem jakimi zasadami rządzi się procedura wymiany. Być może będzie można dopłacić.
 

Auror1

New member
Zostałem poinformowany na infolinii samsung, że matryca podlega pod wymianę i jeśli będę chciał skorzystać z opcji wymiany telewizora na inny model to tematem zajmie się już serwis i z nim wszystko trzeba ustalać. (Przekazanie starego sprzętu etc) Także wychodzi na to, że serwis.
 

Auror1

New member
Jeśli wszystko pójdzie dobrze to tak. Też się cieszę. Jak na razie (tu mały off top) jestem pod dużym wrażeniem kontaktu z infolinią Samsung i sposobem w jaki załatwiają tematy gwarancyjne. Być może LG czy Panasonic mają podobnie - nie wiem. Maila z awarią wysłałem w sobotę wieczorem, w niedzielę rano miałem telefon z infolinii i pozytywne rozpatrzenie wniosku. Także abstrahując od czwartej awarii matrycy (jedna awaria na rok) chcę zostać z marką ze względu na sprawność w naprawach. A tak jak tutaj matryce w tych modelach są trefne (albo tylko ja na takie trafiam) równie dobrze może być tak w telewizorach Sony czy innych. Ale tu mam pewność, że zostanie to wymienione od ręki.
 

sebczak

New member
Ja również miałem przyjemność zgłaszać awarię TV w serwisie Samsunga i nie spodziewałem się tak szybkiej reakcji. Zgłosiłem awarię mailowo wieczorem, następnego dnia o 8ej telefon z infolinii odnośnie szczegółów adresowych, po 3 godzinach serwis miałem juz w domu. Świetne podejście producenta.
 
Do góry