Samsung le40n87bd i reklamacja w sklepie Quatro i serwisie w Lublinie

zzuma

New member
Witam! Zacznę od tego że zakupiłem pod koniec stycznia w sklepie internetowym QUATRO-POLSKA I-MARKET telewizor marki Samsung model le40n87bd. Od początku w telewizorze tym zauważyłem usterki, a mianowicie: dźwięk i obraz w telewizorze opóźnia się w stosunku do dźwięku w amplitunerze (kolumnach kina domowego) o ok. 1 sekundę: po włączeniu głośników telewizora i kolumn kina domowego jest słychać echo, na matrycy wyskoczyły 2 białe pixele widziane na czarnym tle, z czego jeden jest w środkowej części ekranu a drugi bliżej linii bocznej (ok. 8 cm od prawej strony), podczas oglądania telewizji z satelity podłączonej do tv poprzez złącze euro w poprzek obrazu występują przez cały czas dziwne linie. Do telewizora podłączony jest sprzęt poprzez kable hdmi (tech+link) oraz euro, a dźwięk z odtwarzacza dvd, komputera oraz tunera satelitarnego kablami cyfrowymi do amplitunera kina domowego z którym nigdy wcześniej nie miałem żadnego problemu. Pomyślałem, że jeśli kupuję sprzęt za takie pieniądze to powinien on być bez żadnych wad fabrycznych, tak więc oddałem telewizor z powrotem do sklepu z prośbą o wymianę na wolny od wad - towar nie zgodny z umową, posiada wady fabryczne. Sklep stwierdził że musi najpierw wysłać telewizor do serwisu aby serwis wyraził swoją opinię o usterkach no i oczywiście ( a jak mogło być inaczej) serwis w Lublinie stwierdził że wszystko jest w normie. Pan w sklepie Quatro z miłym uśmieszkiem powiedział żebym zabrał telewizor z ich magazynów i nic w tej sprawie nieda się już zrobić. Dodał również, że jeśli chodzi o różnicę dźwięku między amplitunerem a telewizorem to występuje ona w KAŻDYM telewizorze lcd (telewizor działa z opóźnieniem). Dzwoniąc do serwisu Samsunga w Lublinie Pan serwisant powiedział że jeśli chodzi o pixele to musiało by ich być 8 żeby wymienić, dźwięk oczywiście w normie, poprzeczne paski nie były sprawdzane poniewaź o tej usterce powiadomiłem ich za późno (moja wina ponieważ nie opisałem tego w zgłoszeniu tylko pare dni później w mailu do sklepu), a wogóle to telewizor jest najlepszy na świecie :). Proszę o porady, informacje czy jestem z góry na straconej pozycji, czy te usterki które opisałem są naprawdę w normie jak to opisuje serwis i sklep czy jednak mam prawo dochodzić swoich roszczeń i ponownie zgłaszać problem do sklepu lub serwisu.
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Co do pixeli to mają normy i pewnie 2 pixelki się nie załapują.

Co do pozostałych spraw to trzeba walczyć.

Pozdrawiam,
 
Do góry