Samsung Le-52a656

efor

New member
Panowie zwrócie uwagę, iż w videomixie ( głównie przedruk artykułów niemickich) jak również innych gazet branżowych opinnie są i muszą być neutralne a nie obiektywne. (kasa + relakama) W ostanim viedomixie jakość obrazu w topowym 52a656 została tak samo oceniona (38 na 40p) jak w średniej klasie LG.
 
Ostatnia edycja:

xaoo

New member
Odnosnie pytania o efekt swiecenia ramki na czerwono (lila) przy jasnym oswietleniu jest to spowodowane dosc interesujaca technika laczenia 3 roznokolorowych plastikow, czarnego, czerwonego i przezroczystego. Według przedstawiciela samsunga zajmuja sie tym 3 fabryki na swiecie i Samsung ma wylacznosc na 3 lata.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
dobrze się składa bo obydwa modele wjadą razem . Ale porównam też z ciekawości do nowego JVC , do Pioneera i Panasonica PY85 .
Mają być jutro w dostawie / opóźnienie transportu - sorry./
 

jos1

New member
Jestem osobiscie zaskoczony tym co robi Firma Samsung w kierunku czerni i plynnego ruchu . Pod plaszczem technologii 100Hz znanej juz nam od wielu lat usiluja sprzedac kit .Wielu posiadaczy nowego modelu pisze negatywnie na jego temat.
Szkoda tylko ze w jezyku niemieckim ,coraz czesciej czytam ze pojawia sie folet , lila zamiast czerni !! Jak oni testuja te LCD piszac jako parametr dynamiki kontrastu 50000 : 1 ??????

Pozdrawiam

pixel.gif
pixel.gif
Samsung LE-46A656


pixel.gif
pixel.gif
Empfehlenswert4/2008

Erläuterung
LCD-TV - Bildschirm-Format: 16:9 - Bildschirmdiagonale: 117 cm, 46" - Auflösung: 1.920 Pixel x 1.080 Pixel - Full-HD - Kontrast 50.000:1 - Kontrastart: dynamisch - Tuner integriert - Tunerart: DVB-T - Videostandard analog: PAL, Secam, NTSC - Sound: SRS Tru Surround XT - Eingebaute Lautsprecher - 20 W Ausgangsleistung der Lautsprecher - Tonsystem: Nicam, A2 Stereo - Automatischer Sendersuchlauf - Automatische Formaterkennung - Videotext - 1.000 Seiten Seitenspeicher - Sleeptimer - Bildschirm-Menü - Anschlüsse: 15 Pin D-SUB Eingang, Component-Eingang, Composite-Eingang, HDMI-Eingang, RS232 9-pin, Scart-Eingang, Stereo Audioausgang (Cinch), Stereo Audioeingang (Cinch), S-Video-Eingang, USB 2.0 - HDMI-Standard: 1.3 - Farbe: Schwarz - Wandhalterung: Optional - Standfuß - Maße: B1.127,50 mm x H715,50 mm x T100 mm - Maße mit Standfuss: B1.127,50 mm x H766,50 mm x T259 mm Produkt vergleichen! | Testalarm aktivieren!
btn_produkt_vergleich_de.gif




pixel.gif
pixel.gif
pixel.gif
pixel.gif
MEINUNGEN5 Meinungen RATGEBERTV-LCD + PlasmaMARKTPREIS2.599,00 € *
pixel.gif
pixel.gif
de.gif
Sauber
pixel.gif

1- HD-Kathrein und Samsung 2- Bild sehr gut ( Standart Mod) 3- Schwarz etwas Lila aber nur Film Mod. 4 -Premiere HD- Sauber !! Keine Filmern ( Wie F Serie) mehr. 5 - Scart- DVD GUT 6 –Bluray: Sahne 7- Ps3 : Sahne² 8- USB 0.2 nur BILD und MP3 keine MPEG oder A mehr...
VI 8- Keine LAN Anschluss 9 - Sehr schneller Fernbedienung NEU!!! 10- Mehrere konfigurations- Möglichkeiten. 11- Sound ist schlecht aber, ich habe Sound Anlage. meine Meinung nach, der LCD Fernsehen vom Samsung ist 96% OK. Negativ: 1- keine LAN Anschluss 2- spielt keine MPEG oder AVI ( USB 2.0)
pixel.gif

2 von 2 Nutzern fanden diese Meinung bereits hilfreich.
pixel.gif

arrowright.gif
Wie bewerten Sie diese Meinung? hilfreich - nicht hilfreich
stern.gif
stern.gif
stern.gif
stern.gif
stern.gif

14.04.2008
Autor: oezden
pixel.gif

Meinung schreiben
graupixel.gif
graupixel.gif
de.gif
Top gerät
pixel.gif

Habe den Fernseher seit zwei Tagen. Natürlich braucht man auch digitale Antenne, dann passt auch die Bildqualität. Ich konnte mich nicht entscheiden zwischen 4 und 5 sternen. mehr...

pixel.gif

arrowright.gif
Wie bewerten Sie diese Meinung? hilfreich - nicht hilfreich
stern.gif
stern.gif
stern.gif
stern.gif
stern_ausgegraut.gif

12.04.2008
Autor: Adam D
pixel.gif

Meinung schreiben
graupixel.gif
graupixel.gif
de.gif
Verarbeitung Top Bildqualität Flopp
pixel.gif

Erstmal hallo Ich habe den Neuen LCD seit 2 Tagen und bin überhaupt nicht zufrieden. Das einzige was mir passt ist das Design und die Qualität über Blue-ray. Dann ist aber auch schon fertig und die Probleme beginnen. Das Bild ist Analog eine KATASTROPHE klar wer Analog mehr...
TV schaut ist selber schuld. Digital über HD Suisse ist genügend aber auch nicht mehr. Im Vergleich zum F86 hat mich der neue überhaupt nicht umgehauen ich bin wirklich zu 100 % enttäuscht. Auch die schon angesprochene Problematik mit dem An und ausschalten Tritt nach ca. 1-1/2 Stunden im Dauerbetrieb immer auf. Ich bin überhaupt nicht zufrieden. Kauft euch lieber einen HD ready Tv und spart auf die 7 ner Serie welche besser werden soll. Mfg Damian b
pixel.gif

4 von 5 Nutzern fanden diese Meinung bereits hilfreich.
pixel.gif

arrowright.gif
Wie bewerten Sie diese Meinung? hilfreich - nicht hilfreich
stern.gif
stern_ausgegraut.gif
stern_ausgegraut.gif
stern_ausgegraut.gif
stern_ausgegraut.gif

09.04.2008
Autor: Damian B.
pixel.gif

Meinung schreiben
graupixel.gif
graupixel.gif
de.gif
pro und contra
pixel.gif

Nach einer Live Vorführung habe ist meine Meinung wie folgt. Das Bild im Gesamten ist eins der Besten, das ich bisher gesehen habe. Es ist unglaublich klar und lebendig, die Farben wirkten natürlich, die Konturen sauber. Leider gibt es auch negatives nach der Blueray mehr...
folgte eine DVD (IROBOT) dort kam es in einigen schnellen Szenen zur Bildrucklern, die ich so dann an anderen LCD´s nicht erkennen konnte. Die Ursche dafür konnte sich dort niemand erklären. Ansonsten aber ein absolutes Top Gerät!!!
pixel.gif

6 von 10 Nutzern fanden diese Meinung bereits hilfreich.
pixel.gif

arrowright.gif
Wie bewerten Sie diese Meinung? hilfreich - nicht hilfreich
stern.gif
stern.gif
stern.gif
stern.gif
stern_ausgegraut.gif

04.04.2008
Autor: Jochen.W
pixel.gif

Meinung schreiben
graupixel.gif
graupixel.gif
de.gif
Bildqaulität / Design/Verarbeitung
pixel.gif

Habe das Gerät live gesehen und mir vorführen lassen vom "Einstellungsspzialisten". Design unglaublich genial ! Bildqualität: dürftig. Im Vergleich zum F86 keine Brillianz, wenn Hintergrundlicht hell wirk schwarz wie LILA (Igitt), wenn Hintergrundbeleuchtung reduziert w mehr...
ird kommen die Farben und Kontraste total schwach. Selbst der Einstellugsspezialist für die Ausstellungsgeräte war ratlos. Die Verarbeitung des neuen Designrahmns dagegen hervorragend im Gegensatz zum F86 (leichte Dellenoptik, die im Lack bei Spiegelungen immmer wieder störend auffallen). Sorry, für den Peis ist die Bildquali nicht gut. Jeder andere Plasma LCD bringt da für weniger Geld mehr (Full HD getestet per BLU-R und klassisch digitales TV und analog).
pixel.gif

9 von 20 Nutzern fanden diese Meinung bereits hilfreich.
pixel.gif

arrowright.gif
Wie bewerten Sie diese Meinung? hilfreich - nicht hilfreich
 
Ostatnia edycja:

Micz84

New member
Teraz nie wiem co sądzić to tym modelu. Widziałem go na CeBicie i zrobił na mnie duże wrażenie, konty były ok, kolory super, dźwięku nie moge ocenić bo nie był puszczany. Czytałem też opinie o a650 na amerykańskim forum i więszość była zadowolona, z fotek umieszczanych w serwisie też wszystko wyglądalo calkiem nieźle. Trzeba poczekać na więcej recenzji. Zna ktoś moze niemiecki i mógłby streścić te opinie, zwłaszcza negatywne, jestem ciekaw co zarzucają.
 
Ostatnia edycja:

agrest

New member
Micz84 napisał:
Teraz nie wiem co sądzić to tym modelu. Widziałem go na CeBicie i zrobił na mnie duże wrażenie, konty były ok, kolory super, dźwięku nie moge ocenić bo nie był puszczany. Czytałem też opinie o a650 na amerykańskim forum i więszość była zadowolona, z fotek umieszczanych w serwisie też wszystko wyglądalo calkiem nieźle. Trzeba poczekać na więcej recenzji. Zna ktoś moze niemiecki i mógłby streścić te opinie, zwłaszcza negatywne, jestem ciekaw co zarzucają.

Dzisiaj oglądałem w MM w Poznaniu wersje 40'' 46'' i 52 ''. I byłem w szoku. Albo coś nie tak z tymi egzemplarzami albo Samsung coś miesza. Czerń na 52'' była super. Pod każdym kątem. Na 40'' już było gorzej, choć muszę powiedzieć, że dość dobrze. Ale 46'' to kompletna porażka. Jeden fiolet! Próbowałem zmieniać ustawienia i nic nie pomagało. Doprowadziłem wszystkie trzy TV do tych samych ustawień i to samo. Czyżby zupełnie inne matryce? A może egzemplarze do kitu?
 

efor

New member
agrest napisał:
Dzisiaj oglądałem w MM w Poznaniu wersje 40'' 46'' i 52 ''. I byłem w szoku. Albo coś nie tak z tymi egzemplarzami albo Samsung coś miesza. Czerń na 52'' była super. Pod każdym kątem. Na 40'' już było gorzej, choć muszę powiedzieć, że dość dobrze. Ale 46'' to kompletna porażka. Jeden fiolet! Próbowałem zmieniać ustawienia i nic nie pomagało. Doprowadziłem wszystkie trzy TV do tych samych ustawień i to samo. Czyżby zupełnie inne matryce? A może egzemplarze do kitu?

Potwierdzam wypowiedź kolegi.
52 cale ma inną matryce czemu, nie wiem.
 

StaniB

New member
No i okazalo sie ze nowy Samsung wcale nie jest taki bardzo dobry!!!
Dzieki Kiki za test !!, i za ta prace co wkladasz testujac nowe modele TV.
P.S.Gazety moga duzo pisac,ale niech tylko pisza o pogodzie......:grin: .
 

StaniB

New member
Max123 w strefie testow.Ale musisz zapisac sie do klubu tego forum.Pozdrawiam.
P.S Wczoraj ogladalem nowy model Philipsa 42 7603,stal kolo nowego Samsunga 40A656 i wiesz co obraz w nowym Philipsie byl znacznie lepszy. I mimo tego Philips nie mial 100 hz,ale naprawde podobal mi sie i to bardzo.Philips byl za 1400 euro a nowy Samsung za 1.999 euro.
 

Wojt29

New member
Jestem zainteresowany tym modelem, ale w wersji 32 cale.

Widziałem go w sklepie z opisem 100Hz, jednak w sieci znalazłem informacje, że wersja 32 cale nie ma 100Hz.
Czy ktoś z Was wie jak jest naprawdę?
 

Max123

New member
StaniB napisał:
Max123 w strefie testow.Ale musisz zapisac sie do klubu tego forum.Pozdrawiam.
P.S Wczoraj ogladalem nowy model Philipsa 42 7603,stal kolo nowego Samsunga 40A656 i wiesz co obraz w nowym Philipsie byl znacznie lepszy. I mimo tego Philips nie mial 100 hz,ale naprawde podobal mi sie i to bardzo.Philips byl za 1400 euro a nowy Samsung za 1.999 euro.

Ale podobno TV z serii A różnych wielkościach mają inne matryce. Mnie chodziło o TV 52 cale.
 
Do góry