Samsung ES6800 Subpixel

xnoz

New member
Witam
Czy na dzień dzisiejszy Samsung uznaje wadę matrycy w postaci jednego subpixela? Po 30h pracy pojawił się dziad w prawym górnym rogu, ok. 7cm od krawędzi. Widać go tylko na czarnym tle.

Reklamować, czy muszę z tym żyć? :-x


I pytanie nr dwa - w\w model ma wbudowany moduł BT - telefon go wykrywa ale w sumie nic się nie da więcej zrobić. Rozpracował ktoś to, czy np da rade przesłać pliki z telefonu przez BT do TV.
 
Ostatnia edycja:

Cyanide

New member
Tu za bardzo nie ma znaczenia co samsung uznaje... jest bowiem standard/przepis ISO odnośnie liczby badpixeli/subpixeli i tego producenci muszą się trzymać.

owy np. Funai niby reklamuje iż przyjmuje reklamacje przy jednym uszk. pixelu - ale to nie do końca tak (bo standard mówi chyba o jednym badpixelu lub 2-3, nie kojarzę ilu subpixelach), ale tego w reklamie nie mówią - ostatnio mówił mi o tym sprzedawca bo właśnie o tej akcji Funai rozmawialiśmy.
 

xnoz

New member
Wiem że są normy ISO, ale niektórzy producenci przychylnie patrzą pod tym kontem na reklamacje. Znalazłem linki z tą normą na stronie Samsunga, ale niestety dokumentu już tam nie ma.
 

Cyanide

New member
Czy rozpatrzy przychylnie to już nikt jednoznacznie Ci nie powie... bo jeśli nie kieruje się tylko normą to jednemu uzna, innemu nie... więc nie pozostaje nic jak tylko skontaktować się z Samsungiem, opisać sprawę poważnie i żalem, ale bez marudzenia :) choć czasem i to nie zaszkodzi.
 

nemko

New member
Witam
Czy na dzień dzisiejszy Samsung uznaje wadę matrycy w postaci jednego subpixela? Po 30h pracy pojawił się dziad w prawym górnym rogu, ok. 7cm od krawędzi. Widać go tylko na czarnym tle.

Reklamować, czy muszę z tym żyć? :-x


I pytanie nr dwa - w\w model ma wbudowany moduł BT - telefon go wykrywa ale w sumie nic się nie da więcej zrobić. Rozpracował ktoś to, czy np da rade przesłać pliki z telefonu przez BT do TV.

Powiem tak, nie wiem jak potraktują taką wadę w serwisie. Za to wiem co mi powiedzieli na ten temat na infolinij: "matryca do wymiany".
Ponieważ wiemy jakiej jakości matryce serwuje nam Samsung na Polskę, radzę Ci dobrze się zastanów czy aby na pewno z takiego powodu warto ją wymieniać. A jak trafi Ci się marna matryca, z nierównomiernym podświetleniem i kiepskimi kątami?
 

Cyanide

New member
Może się mylę ale BT w tych TV jest do łączność z okularami 3d, a nie do transmisji z urządzeń zew. (telefony itp.). Bo do tego jest wifi.

Jeśli się mylę to przepraszam...
 

xnoz

New member
Clouding i tak jest straszny :)

Oficjalna odpowiedź samsunga.

"W przypadku Pana telewizora na czarnym tle mnie może być widocznego ani jednego jasnego piksela. W tej sytuacji serdecznie zapraszam Pana do kontaktu z naszą infolinią w celu zgłoszenia usterki sprzętu. Podczas zgłoszenia niezbędne jest posiadanie modelu code oraz numeru fabrycznego telewizora. Dodatkowo musi Pan posiadać ostemplowaną, wypełnioną kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu"
 

fifa75

New member
Koledzy, założenie teoretyczne. Na TV znajduję na czarnym tle świecące subpiksele, wada podlega naprawie gwarancyjnej czyli wymianie matrycy. Robić to teraz czy przed końcem okresu gwarancyjnego czyli za ~2 lata. Czy po 2 latach serwis będzie miał do dyspozycji ten model matrycy, czy będzie pasować matryca która będzie produkowana za 2lata i będzie po prostu lepsza?
 

tdx

New member
Bez reklam
Koledzy, założenie teoretyczne. Na TV znajduję na czarnym tle świecące subpiksele, wada podlega naprawie gwarancyjnej czyli wymianie matrycy. Robić to teraz czy przed końcem okresu gwarancyjnego czyli za ~2 lata. Czy po 2 latach serwis będzie miał do dyspozycji ten model matrycy, czy będzie pasować matryca która będzie produkowana za 2lata i będzie po prostu lepsza?

Możesz dostać lepszą matrycę lub gorsza zależy co aktualnie będzie pod ręką w serwisie :) ogólnie po prywatnych statystykach widzę że jeśli jest wymieniana matryca częściej są to matryce nie samsunga
 
Do góry