Samsung bd-d5500

pkonrad

Klub HDTV.com.pl
VIP
Kod:
B-BRCM53BSP 1015 (success: verified)
downgrade from SWU_B-BRCM53BSP_00????_I05_ES000KS000RS000DS000BS000_?????? not supported, needs "guinea pig"
downgrade from SWU_B-BRCM53BSP_001022_I05_ES000DS000KS000BS000RS000_120116 verified BRICK!!!
downgrade from SWU_B-BRCM53BSP_001029_I05_ES000KS000RS000DS000BS000_120724 enabled without any test...
downgrade from SWU_B-BRCM53BSP_001030_I05_ES000KS000RS000DS000BS000_121019 verified BRICK!!!
downgrade from SWU_B-BRCM53BSP_001030_I05_ES000KS000RS000DS000_121019 supported too
Według tego co jest napisane na forum SamyGO powinno działać.
Z USB nie zrobisz downgrade, ponieważ odtwarzacz nie zobaczy starszego softu, jeśli wgrany jest nowszy.
 

tomar76

New member
Dziękuje - czy dane w ustawieniach sieciowych w Blurey mają pozostać takie jakie zostały wyszukane automatycznie oczywiści oprócz dns , czy dokładnie mają być takie same jak w routerze netiaspot?
 

pkonrad

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zobacz jakie ustawienia wyszuka blu-ray automatycznie, ustaw wszystko tak samo ręcznie poza DNS który wpisujesz taki sam jak podałem w którymś z poprzednich postów.
 

pkonrad

Klub HDTV.com.pl
VIP
Powinno pójść. Ja miałem tą samą wersję w moim D5500 i nie było problemu. D5300 i D5500 to jest praktycznie to samo, 5300 nie obsługuje tylko płyt Blu-ray 3D. Ja nawet 2x robiłem downgrade :)
 

pkonrad

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam, udało mi się zakupić jeszcze jeden odtwarzacz blu-ray Samsung BD-D5500. Kupowałem w ciemno będąc pewien, że bez problemu zrobię downgrade oprogramowania w celu ewentualnego pozbycia się blokady cinavia. Odtwarzacz który zakupiłem posiadał wgrany najnowszy firmware 1032.1

Niestety przy próbie zrobienia downgrade metodą SamyGO poprzez zmianę DNSa, przy próbie zassania starszego firmware pojawia się taki komunikat:

7e9f32cd8d9bed16.jpg


Na moim starym odtwarzaczu BD-D5500 starszy firmware jest w dalszym ciągu poprawnie zasysany.

Czy komuś udało się obejść ten problem ??
 
Ostatnia edycja:

pkonrad

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam, mam problem z działaniem aplikacji ipla na odtwarzaczu blu-ray Samsung BD-D5500. Korzystam z usługi jako klient Polsatu Cyfrowego. Niestety aplikacja ma problem z zalogowaniem się. Przy próbie logowania cały czas kręci się "kułeczko" i wyświetla się napis "Trwa ładowanie". Na TV Samsung PS60E550 podobny problem nie występuje.
 

pawelll

Member
Mam co prawda D5300 ale soft (i problemy) są chyba te same.
Od jakiegoś czasu (nie zauważyłem od kiedy) po którejś aktualizacji SmartHuba "wypadło" mi sporo aplikacji, mam chyba tylko ze 4 a pisze że brak już pamięci na zainstalowanie nowych. Co więcej odinstalowałem jedną z tych która była i pamięci wolnej nie przybyło- dalej jest 0.

Jakieś pomysły?
 

pawelll

Member
Niestety nie pomaga, co więcej zrobiłem to przed chwilą jeszcze raz i SmartHub przestał łączyć się z netem :(

PS1. Dokładniej wygląda to tak, że BD jako taki z netem się łączy (jest np. komunikat że nie ma aktualizacji oprogramowania) natomiast SmartHub nie widzi Internetu, nie przechodzi do opcji zatwierdzania regulaminu itp. Swoją drogą pamięć nadal zajęta w 100%

PS2. Skuteczne wyzerowanie BD następuje po dłuższym (do restartu) przytrzymaniu przycisku STOP na panelu. Po tej operacji zwolniło się ponad 100MB pamięci. Ale nadal brak połączenia z siecią :( Co ciekawe, z poziomu SmartHuba można założyć konto na itp ale próba zianstalowania czegokolwiek daje komunikat o braku sieci.
 
Ostatnia edycja:

pawelll

Member
Jakiś czas temu (w lutym zdaje się) były jakieś problemy ze smartem Samsunga dające podobne objawy. Czy w Ciebie działa? Spróbuj np. zainstalować jakąś nową aplikację.
 

pkonrad

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zainstalowane aplikacje działają poprawnie. Mogę zainstalować nowe aplikacje. Mam 2 odtwarzacze BD-D5500 i na obu jest tak samo.

Edit:
Problem z ipla również ustąpił po interwencji na pomocy technicznej ipla.tv :)
 
Ostatnia edycja:

pawelll

Member
Wygląda na to, że problem może być po stronie systemu Samsunga. Dzisiaj po włączeniu SmartHub przeszedł do etapu zaakceptowania warunków użytkowania. Nie załadował automatycznie aplikacji ale wyrzuca komunikat o zakłóceniach w sieci, poprzednio pisał że nie ma sieci w ogóle.

PS. Klasyczne połączenie teorii z praktyką :). Działa i nikt nie wie dlaczego (podobnie jak wcześniej z niedziałaniem). Jednak stawiam na Samsunga, musieli coś robić bo właśnie SmartHub aktualizuje się ładując 21 aplikacji (poprzednio ładował 7). Zainstalowałmi Twittera i Facebooka :)
Co więcej znowu działa YouTube i ma opcję parowania z telefonem.
 
Ostatnia edycja:

pkonrad

Klub HDTV.com.pl
VIP
U mnie dzisiaj po wyłączeniu odtwarzacza z prądu nie działa żadna aplikacja w Smart Hub. Cokolwiek próbuje włączyć, to pojawia się tylko komunikat: "Brak połączenia z siecią. Aby skorzystać z usługi sprawdź ustawienia sieci" i na tym koniec.
 
Do góry