s-recomendation w modelach xxF8000

Mantis82

New member
Dział wsparcia Samsung wgrał mi zdalnie oprogramowanie 1117, i nadal nie dziala S-Recommendation w tv Samsung UE40F6640

wiecz oczekiwania sa płonne :(

nadal nie znajduje usługodawcy po wisaniu kodu pocztowego w konfiguracji :(
 

Mantis82

New member
Piszesz o module cam?

wysłane z mojego ATARI 65XE z magnetofonem XC-12

tak mówie o module CAM, w przypadku UPC nazywanym Media Moduł CI+

czyli dzielę się wiadomością dotyczącą tematu o ktorym ostatnio tutaj mowa (oczekiwaniem na najnowszy soft od samsunga)

dodam jeszcze ze potwierdza się fakt ze samsung zwala na UPC, a UPC na samsung, ze to nie ich tylko tamtych wina...

ale powiem szczerze ze jestem mile zaskoczony zdalnym wsparciem samsunga, czyli kontakt ze strony samsunga, umowienie sie na zdalna pomoc (data godzina), punktualny kontakt, łaczenie się i poswiecenie ponad godziny czasu na usunięcie problemu.

Pan z Samsunga na koniec zaproponowal mi wizyte serwisu celem wymiany plyty głownej, aby sprawdzic czy przypadkiem nie jest to wina plyty ze nie widzi uslugodawcy UPC...

Pozdrawiam
 

Piwek80

Member
Wymiana płyty raczej nic nie da. Problem występuje również na innych modelach (w moim przypadku f6400). Nie wydaje mi się też aby to była wina UPC, bo do wyboru nie ma żadnego operatora w przypadku korzystania z media modułu. Trzeba ich gnębić do skutku. Najlepiej byłoby reklamować telewizory u sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową i domagać się wymiany lub zwrotu gotówki. Może wtedy zainteresowaliby się problemem...
 

Piwek80

Member
Pewnie nikomu... Moim zdaniem na 99% to wina softu. Ja czekam na nowe modele na ten rok. Jeśli tam będzie działać to będę domagał się wymiany na nowy model, chyba że wcześniej naprawią błąd.
Możesz próbować domagać się zwrotu gotówki z tytułu niezgodności z umową.
 

doubleube

New member
ze strony Samsung

[FAQ] 3D : Jakie warunki muszą być spełnione by działała funkcja Warto obejrzeć?
Funkcja "Warto obejrzeć" może polecać programy telewizyjne na podstawie ich popularności oraz osobistych preferencji. Aby funkcja "Warto obejrzeć" działała prawidłowo, odbiornik TV musi być podłączony do Internetu, mieć zestrojone kanały cyfrowe, skonfigurowany kod pocztowy dzięki któremu możliwe jest wybranie preferowanego dostawcy sygnału telewizyjnego. Sygnał od dostawcy może być dostarczony w dwojaki sposób: bezpośrednio przez złącze anteny ( TV naziemna, lub TV kablowa , satelitarna wraz z modułem CAM CI+) oraz pośrednio, przez dekoder dostarczany przez usługodawcę.
Informacje o modelu

UE40F6400AWXXH , UE40F6500SSXXH , UE40F6510SSXXH , UE40F6640SSXXH , UE40F6650SSXXH , UE40F6770SSXXH , UE46F6400AWXXH , UE46F6500SSXXH , UE46F6510SSXXH , UE46F6640SSXXH , UE46F6650SSXXH , UE46F6770SSXXH , UE46F6800SSXXH , UE46F7000SLXXH , UE46F8000SLXXH , UE46F8500SLXXH , UE50F6400AWXXH , UE50F6500SSXXH , UE50F6640SSXXH , UE50F6650SSXXH , UE50F6770SSXXH , UE50F6770SSXXN , UE50F6800SSXXH , UE55F6400AWXXH , UE55F6500SSXXH , UE55F6510SSXXH , UE55F6640SSXXH , UE55F6650SSXXH , UE55F6770SSXXH , UE55F6800SBXXH , UE55F6800SSXXH , UE55F7000SLXXH , UE55F8000SLXXH , UE55F8500SLXXH , UE55F9000SLXXH , UE60F6300AWXZH , UE60F7000SLXXH , UE65F6400AWXXH , UE65F8000SLXXH , UE65F9000SLXXH , UE75F6400AWXXH , UE75F8000SLXXH

więc niby powinno działać
 

tdx

New member
Bez reklam
tu chodzi o to że jak wybierzesz źródło antena to nic nie możesz wybrać a jak wybierzesz hdmi to wszystko działa....

Odpal jeszcze raz warto obejrzeć i tym razem wybierz źródło HDMI, w pytaniu o zmianę progrmaów wybierz tak i zobaczysz że dla tego źródła działa
 

Piwek80

Member
to, że działa dla dekodera przez hdmi to wiadomo, na stronie jest wyraźnie napisane, że powinno też działać po kablu z kablówki a nie działa...
 

slawko_23

New member
Bez reklam
A czy to takie dobre, że tv analizując nasze zachowania odnośnie wyboru kanałów proponuje nam co mamy obejrzeć?
 

doubleube

New member
ja wiem, dziala jak dekoder po HDMI, ale jak sie potwierdzi, ze chce ogladac to chce odbior po HDMI, a aja mam po antenie, bo jest CI+
 

Piwek80

Member
@slawko_23
Nikt nikogo nie zmusza do korzystania z tej funkcji. Samsung natomiast reklamując swoje telewizory chwali się tą funkcją, tylko że w tym przypadku ona nie działa. Czy to takie dobre, że producent olewa część klientów i przez tyle czasu jeszcze nie zlikwidował tego problemu?
 

tdx

New member
Bez reklam
zapytaj jutro na live chacie samsunga i napisz co Ci powiedzieli....

Ja 2gie co zrobiłem to wyłączyłem srec, bo tv nie będzie mi mówł co mi się podoba ;)

Rozumiem jednak osoby które są z tego powodu niezadowolone, choć co do Piwek80 o ntzu, to napisane jest na wyrost.
ntzu musi być "istotna" by faktycznie coś można by było wywalczyć...

Pisze z autopsji...
 

doubleube

New member
tu nie chodzi czy cos jest potrzebne czy nie, czy uzywam czy nie, ale jak powinno dzialac to niech sie tym zajma, ot taka technologia.
wciskaja nam wszedzie kity, czy to operator, czy to producent :))))))))))))))
 

ratownik998

New member
zapytaj jutro na live chacie samsunga i napisz co Ci powiedzieli....

Ja 2gie co zrobiłem to wyłączyłem srec, bo tv nie będzie mi mówł co mi się podoba ;)

Rozumiem jednak osoby które są z tego powodu niezadowolone, choć co do Piwek80 o ntzu, to napisane jest na wyrost.
ntzu musi być "istotna" by faktycznie coś można by było wywalczyć...

Pisze z autopsji...

Cześć ja dziś rozmawiałem z gościem z samsunga -powiedział że znają sprawę i programiści pracują,jak spytałem kiedy można się spodziewać stwierdził że mam zaglądać na stronkę ma być jakieś info.Też jestem zainteresowany proponuję pomęczyć panów z samsunga przecież ten problem jest od zawsze.
pozdrawiam
 

Piwek80

Member
@txd
46" F6400 Smart 3D LED - PRZEGLĄD | SAMSUNG
"Odkryj TV,który wie, co kochasz" to się wyświetla największą czcionką,
mój telewizor tego niestety nie wie. Jakoś bez tego żyję ale to nie oznacza, że mam przymykać oko na to, że w moim tv nie działa funkcja, która jak się okazuje jest ich głównym hasłem reklamowym na stronie.
Niestety trochę znam podejście samsunga do takich problemów i wiem że potrafią powiedzieć, że nie przeszkadza to w głównej funkcji tv czyli oglądaniu telewizji, potrafią też powiedzieć, że dana funkcja właśnie tak ma działać (czyli nie działać).
Jeśli ludzie to akceptują to nie ma co się dziwić takiemu traktowaniu klientów...
Ludzie podpisywali umowy z kablówką na co najmniej kilkanaście miesięcy i wybierali ci+ zamiast dekodera i się okazało, że jednak nie wszystko działa.
Wszyscy w takiej sytuacji (nawet jeśli ta funkcja jest im zbędna) powinni domagać się zwrotu kasy, jeśli się uda to można teraz kupić ten sam model taniej albo za tą samą kasę kupić lepszy;)
 

doubleube

New member
@txd
46" F6400 Smart 3D LED - PRZEGLĄD | SAMSUNG
"Odkryj TV,który wie, co kochasz" to się wyświetla największą czcionką,
mój telewizor tego niestety nie wie. Jakoś bez tego żyję ale to nie oznacza, że mam przymykać oko na to, że w moim tv nie działa funkcja, która jak się okazuje jest ich głównym hasłem reklamowym na stronie.
Niestety trochę znam podejście samsunga do takich problemów i wiem że potrafią powiedzieć, że nie przeszkadza to w głównej funkcji tv czyli oglądaniu telewizji, potrafią też powiedzieć, że dana funkcja właśnie tak ma działać (czyli nie działać).
Jeśli ludzie to akceptują to nie ma co się dziwić takiemu traktowaniu klientów...
Ludzie podpisywali umowy z kablówką na co najmniej kilkanaście miesięcy i wybierali ci+ zamiast dekodera i się okazało, że jednak nie wszystko działa.
Wszyscy w takiej sytuacji (nawet jeśli ta funkcja jest im zbędna) powinni domagać się zwrotu kasy, jeśli się uda to można teraz kupić ten sam model taniej albo za tą samą kasę kupić lepszy;)


mam takie samo podejscie, ja chce go oddac choc jestem z niego zadowolony (46f6400)
 
Do góry