[FONT="]Rynek telewizyjny 2020 ? Kto zdominował rynek telewizorów ?
[FONT="][FONT="][FONT="][FONT="]
[/FONT]
[/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][FONT="]Globalny rynek telewizorów nadal jest zdominowany przez koreańskiego producenta Samsunga.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Według szacunków firmy badawczej Omdia, rok 2020 powinien być 15. rokiem dominacji Samsunga na rynku telewizorów. I sporo!
[/FONT]
Samsung TV, wzrost o + 11% w 2020 roku
[FONT="]Marka jest rzeczywiście największym na świecie sprzedawcą telewizorów z dostępem do internetu. A kryzys zdrowotny nie wyhamował wzrostu producenta, który powinien sprzedać o 11,2% więcej zestawów w porównaniu z rokiem ubiegłym, czyli łącznie 49,02 mln telewizorów. Prawie tak dobry, jak rekord 52,94 mln ustanowiony w 2014 roku.[/FONT]
Pandemia Covid-19 silniejsza niż wydarzenia sportowe
[FONT="]Przypominamy, że rok 2014 był szczególnie łagodny, biorąc pod uwagę mistrzostwa świata w piłce nożnej w Brazylii i zimowe igrzyska olimpijskie w Soczi w Rosji. Z drugiej strony, nie ma żadnych większych wydarzeń sportowych w 2020 r., Jak być może zauważyliście (w szczególności Igrzyska Olimpijskie w Tokio i Euro 2020 przełożone), ale pandemia Covid-19, która zamknęła ludzi w domach, motywując ich do wyposażenia się lub do odnowić swój telewizor, żeby się nie nudzić. To wyjaśnia wiele.[/FONT]
Wzrost ilości, spadek wartości
[FONT="]Należy pamiętać, że jeśli rynek telewizorów wzrósł, a sprzedaż ma osiągnąć 223,83 mln telewizorów w 2020 r. W porównaniu z 222,91 mln w 2019 r., Całkowita wartość rynku telewizyjnego znacznie spadła, 97,79 mld USD w 2020 r. 154,67 mld w 2019 r., Co oznacza znaczny spadek średniej ceny. To ostatnie można wyjaśnić wzrostem sprzedaży internetowej skoncentrowanej głównie na cenach. [/FONT]
[FONT="]Źródło: Korea Herald[FONT="]. avcesar
[/FONT][/FONT][/FONT][FONT="]
[/FONT]
[FONT="][FONT="][FONT="][FONT="]

[/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][FONT="]Globalny rynek telewizorów nadal jest zdominowany przez koreańskiego producenta Samsunga.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Według szacunków firmy badawczej Omdia, rok 2020 powinien być 15. rokiem dominacji Samsunga na rynku telewizorów. I sporo!
[/FONT]
Samsung TV, wzrost o + 11% w 2020 roku
[FONT="]Marka jest rzeczywiście największym na świecie sprzedawcą telewizorów z dostępem do internetu. A kryzys zdrowotny nie wyhamował wzrostu producenta, który powinien sprzedać o 11,2% więcej zestawów w porównaniu z rokiem ubiegłym, czyli łącznie 49,02 mln telewizorów. Prawie tak dobry, jak rekord 52,94 mln ustanowiony w 2014 roku.[/FONT]
Pandemia Covid-19 silniejsza niż wydarzenia sportowe
[FONT="]Przypominamy, że rok 2014 był szczególnie łagodny, biorąc pod uwagę mistrzostwa świata w piłce nożnej w Brazylii i zimowe igrzyska olimpijskie w Soczi w Rosji. Z drugiej strony, nie ma żadnych większych wydarzeń sportowych w 2020 r., Jak być może zauważyliście (w szczególności Igrzyska Olimpijskie w Tokio i Euro 2020 przełożone), ale pandemia Covid-19, która zamknęła ludzi w domach, motywując ich do wyposażenia się lub do odnowić swój telewizor, żeby się nie nudzić. To wyjaśnia wiele.[/FONT]
Wzrost ilości, spadek wartości
[FONT="]Należy pamiętać, że jeśli rynek telewizorów wzrósł, a sprzedaż ma osiągnąć 223,83 mln telewizorów w 2020 r. W porównaniu z 222,91 mln w 2019 r., Całkowita wartość rynku telewizyjnego znacznie spadła, 97,79 mld USD w 2020 r. 154,67 mld w 2019 r., Co oznacza znaczny spadek średniej ceny. To ostatnie można wyjaśnić wzrostem sprzedaży internetowej skoncentrowanej głównie na cenach. [/FONT]
[FONT="]Źródło: Korea Herald[FONT="]. avcesar
[/FONT][/FONT][/FONT][FONT="]
[/FONT]