pytanie o gwarancje...

aris5

New member
ok,dzięki Panowie za wyjaśnienie.Odstąpienie od umowy kredytowej to sporo zamieszania bo po pierwsze tv jest w serwisie (wymieniają ekran) a dodatkowo minęło już 14 dni a w umowie jest napisane że odstąpienie od umowy ...w ciągu 14 dni.

ok,inna sprawa.czy wiecie po ilu naprawach przysługuje wymiana towaru na nowy?najprawdopodobniej naprawa mojego tv potrwa dłużej niż 14 dni.Może się okazać że długo dłużej gdyż ekran ma iść z zagranicy .W internecie wyczytałem że serwis philipsa strasznie gra w kulki pod tym względem i mówi klientom że do póki trwa gwarancja może telewizor naprawiać tyle razy ile zachcę.Nie ma mowy o wymianie na nowy.
Obawiam się czarnego scenariusza,chyba trzeba będzie przejść się do prawnika,ech.
 

PeteShadow

New member
Bez reklam
Skorzystałeś z gwarancji. Gwarancja to umowa cywilno-prawna między stronami. Wczytaj się więc w jej treść na karcie gwarancyjnej.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

aris5

New member
dzięki,ale zazwyczaj jest tak że jak oddajesz coś do reklamacji to oddajesz też karte gwarancji.druga sprawa że tam wszystko było po rosyjsku
 

dominlesne

New member
Niezgodność towaru z umową
Jeśli o tym piszesz to masz 2 lata, a 14 dni to tylko czas, w którym sprzedawca musi dać Ci odpowiedz. Jeśli uznają to mogą tylko wymienić lub oddać kasę, bo to nie serwis tylko sklep.
Co do naprawy to wymiana na nowy, jak pamiętam, za 5 razem.
 

grzes-24

New member
Gwarancja

Może podłączę się pod temat.
Kupiłem tv samsung 3d led w Polsce 2 miesiące temu.
Zabrałem go ze sobą do UK. Niestety telewizor się spi...
Wyskoczyły 2 cieniutkie paski jeden poziomy czarny, drugi pionowy jasno zielony po całej szerokości i wysokości ekranu (na połączeniu obu jest czerwona kreska na długości 1cm).
Z tego co wyczytałem to mam gwarancję europejską więc nie powinno być problemu z oddaniem do serwisu w UK.
Tylko, że nie mam podbitej gwarancji. Czy muszę ją podbijać w Polsce?
Czy wystarczy dowód zakupu?
I drugie pytanie jest następujące: Akurat ten model telewizora nie jest sprzedawany w UK.
Czy nie będzie problemu z serwisem i gwarancją?
 

tdx

New member
Bez reklam
Problemem z serwisem nie będzie tylko mogą sapać o podbitą kartę gwarancyjną...

Zadzwoń na 0330 SAMSUNG i zgłoś usterkę :)
 
Do góry