Pytanie dziwna awaria TH-50 PV8P.

Mirox

New member
Koledzy po 2 miesiącach w TV cykneło i po prawej stronie ekranu 15 cm od krawędzi pojawił się czarny pas od góry do dołu szerokości 10 cm. Czy ktoś miał taką awarię, czy naprawią to w domu czy jedna zabiorą telewizorek do serwisu.:(
 

Bartos81

Member
Bez reklam
coś mi sie zdaje że serwis cie ratuje, póki jest na gwarancji i sam nie grzeb. możesz go na noc odłączyć całkowicie od zasilania i rano włączyć i sprawdzić jak się zachowa.
 

Mirox

New member
No oczywiście sam nic nie planuję robić mam gwarancję a po drugie to nie lampowiec żeby coś grzebać samemu.. Zresztą sam proces zgłoszenia awari w serwisie przebiegł gładko i szybko, zobaczymy jak się wywiążą z naprawy.
Dziękuję za odpowiedź.
 

Mirox

New member
No Pan z serwisu przyjechał. Zdemontował pokrywę tylną, sprawdził przez lupę dwie taśmy chyba posyłajace sygnał na panel i stwierdził awarię panela. Trwało to 5 minut z demontażem osłony. Tv pojechał na wymiane panela. Czas oczekiwania około 8 dni. Jak wróci napiszę co i jak.
 

pejotpe

New member
Bez reklam
Zdaje się, że to jakaś typowa awaria w tegorocznych Panasonikach, bo już kilku użytkowników forum zgłaszało podobną usterkę...
 

Mirox

New member
No Pan z serisu przywiózł TV i wszystko jest ok oprócz dziwnej zasday, że nie sprawdzaja TV po przywiezieniu. Stwierdził, że sprawdzony i nie ma co sprawdzać. To jeszcze mogę zrozumieć ale cholera nawet nie chciał zaczekać żeby sprawdzić czy aby TV sie nie uszkodził w transporcie. Tak mu sie spieszyło. Na szczęście wszystko OK. Żle to świadczy o serwisie.
 

Sansei6

Member
Bez reklam
Jakby co trzeba było go nie puszczać, podpisywałeś mu coś, to trzeba było z tym poczekać ;)

albo zaproponować cherbatkę :D
 
Do góry