PV600 ... problem z pikselami !!

sanchopan

Banned
Primo - nie daj sobie wmówić przez serwis, że chodzi o 28 dni roboczych: Panas mówi (infolinia, oficjalnie) o kalendarzowych.
Secundo - IMHO będzie i tak wymiana tv pewnie na nowy, jakoś nie wierzę, że ktoś robi jeszcze stare panele: to się nie opłaca. I pewnie będzie tak, że...
Po 28 dniach będzie chyba 14 kolejnych na... dostarczenie nowej, kurierem TNT bezpośrednio od Panasonica. Nowej - "równorzędnej".
...czego na podstawie własnych doświadczeń również Tobie życzę:eek:k: :grin:
 

JaCkyLL

New member
sanchopan ....

przeżyłeś to samo co ja przeżywam ? :)
w moim przypadku minął pierwszy tydzień - tydzień plasma leży już w serwisie. rozumiem że dzwonienie, przypominanie się i tym podobne manewry w obecnej chwili nic nie dadzą. trzeba czekać i przyglądać sie jak sytuacja się rozwinie - 21 dni dla serwisu, 28 dni dla Panasonica.

sanchopan ... co na co Ci wymienili ? bo chyba taką transakcję z Panasonikiem przeżyłeś :)

Pozdrawiam !! Jacek
 

sanchopan

Banned
Przeżyłem dużo więcej... ;) :grin:
Byłem w tej dobrej sytuacji, że... pozwolili mi plazmę... u siebie trzymać (akurat usterka była inna niż uszkodzony panel, mniejsza). Pierwsze mieli wymienić na model równorzędny ale nowy - dla pv60 był to pv80.
Potem się zrobiło na chwilę mówiąc delikatnie nieprzyjemnie, bo nagle qrna zmienili zdanie i gostek z infolinii powiedział, że "pamięta, że obiecywał, ale już to jest nieaktualne". No i zrobiłem rozróbę w serwisie i w centrali, bo się wkurzyłem.
Potem zadzwonił do mnie kompenentny gościu z Panasa, nie jakiś gostek z infolinii i obiecał, że na pewno wymienią, a w ramach zadośćuczynienia mogę sobie... wybrać DOWOLNY model, za dopłatą - do cen "sugerowanych" oczywiście.
A potem to tak długo trwało (kilka m-cy), że... dostałem zwrot kasy.
....a jako że oczekiwanego 50py800 nie mogłem się dalej doczekać (pamiętacie ile razy przesuwano premierę?), to... kupiłem Pioneera.:mrgreen:
No i wnioski są takie, że Pioneer służy do oglądania (odpukać!), podczas gdy Panas głównie do wizyt w serwisie i reklamacji...;) :grin:
Wnioski są takie, że... walcz o swoje i nie daj się. Odliczaj dni i bierz na wszystko papiery, potwierdzenia.
 

XoR

New member
Imho wymiana TV za 8tys na nowy bardzo drogi albo zwrot kasy się Panasowi nie opłaca i już oni się postarają zdobyć panel na wymianę, choćby z zagramanicy :-D

Może też pasować tam będzie inny panel podobny, bo pewnie nie musi być z pv600...
 

sanchopan

Banned
Coś widzę Kolega w ogóle się nie zna... - NIE DA SIĘ wymienić na inny panel; dopasować to można trampki, ale nie panel.
Jak produkują gdziekolwiek, to będzie nowy panel - w co mocno wątpię.
A po wtóre - czy ja gdzieś pisałem, że to się Panasonicowi opłaca? Czy ja coś takiego mówiłem?
A zwrot kasy, PEŁNEJ KWOTY - co się mniej opłaca niż wymiana na cokolwiek - to niby co... "opłaca się"? To akurat w tym wypadku niewiele ma do rzeczy.
Ekonomia, ekonomią, ale jak panelu już nie produkują, to po prostu nie mają innego wyjścia i już.
 

XoR

New member
Raczej panele się podłącza tak samo do modułu generowania obrazu, nie robią przecież kilku standardów dla każdego modelu innego :)

To czy mogą to zrobić z powodów polityki serwisu to inna sprawa tzn. że do pv600 nie wrzucają matryc które zostały wyprodukowane do pv60 itp.

Technicznie napewno problemu nie ma...
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Producenci przeznaczają część produkcji na części zamienne, więc jeśli wymienią panel, to na pewno na pryginalny z serii.

ArtS :)
 
Do góry