przesiadka z kineskopowego na coś płaskiego

qbek77

Member
Na początku Witam Wszystkich serdecznie, to mój pierwszy post. Mój stary telewizor Sony 21 cali powoli odmawia posłuszeństwa. Zapadła decyzja o kupnie nowego TV. Nastawiony jestem na plazmę Panasonica, ale otwarty jestem na inne propozycję. Dodam że jestem zupełnym laikiem w tym temacie. Interesuje mnie coś o przekątnej ok. 50 cali, cena 3000-4000.

1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? - ok 20m^2
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? - ok. 3 m
3.Ile osób zasiada przed telewizorem? - 1-3
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? - Na wprost, sporadycznie z ukosa
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć? - stać
6.Jak słońce świeci w pokoju? - okno na wprost TV, ale są rolety które cały czas są zasłonięte
7.Jaki masz obecnie telewizor? - Sony kineskopowy 21'
8.Co chcemy aby telewizor posiadał? - Dobrej jakości obraz(bardzo ważne), Wi-Fi (lub chociaż możliwość dokupienia adaptera), odtwarzanie plików MKV z dysku USB, możliwość oglądania zdjęć z kart pamięci
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? - tuner HD Ferguson HF 8900 HDMI, TV cyfrowa naziemna, w niedalekiej przyszłości kanały HD z którejś z platform
10.Jakie urządzenia? - laptop, może PS3. W przyszłości pewnie jakieś kino domowe.
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? - 6-8
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą? - raczej mat
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? - Filmy, progr. przyrodnicze
14.Czy zamierzasz serfować po internecie? - raczej tak, lecz to nie jest priorytet (chociaż YouTube czasami by się obejżało
15.Czy zamierzasz grać w gry - możliwe, ale w przyszłości
17.Preferencje co do wielkości? - 46-50
19.Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień? - popołudnia i wieczory
20.Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup? - 3000-4000
21.Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie , pasywne czy aktywne? - nie mam pojęcia , chyba dobrze gdyby miał.