Witam wszystkich Forumowiczów mam problem z serwisem Panasonica tzn. w dniu 8 października 2010 roku oddałem do naprawy mój TV Plazma na naprawę gwarancyjną. Panowie powiedzieli że naprawa potrwa ok. tygodnia. Więc spokojnie czekałem, następnie po tygodniu powiedzieli że czekają na części z Hamburga, następnie powiedzieli w następnym tygodniu że jeszcze muszą sprowadzić inne części także z Hamburga a teraz że dalej czekają na części tak więc umowny termin naprawy gwarancyjnej jaki jest 21 dni upłynął nawet upłynął już chyba z 30 dzień naprawy mojego tv co teraz mogę zrobić? Zgodnie z art. 10 gwarancji Panasonic wynika iż jeżeli serwis nie naprawi w ciągu wyznaczonego terminu sprzętu to ma go wymienić na nowy. Ja do tego dążyć i co mogę zrobić z tymi fachowcami bo mnie już szlak trafia. Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie w tej sprawie.