Witam,
Opiszę po krótce mój problem:
Kupiłem jakiś czas temu plazmę LG 42PX5R.
Niestety TV padł i nie udało się go naprawić.
Gdy mijał czas 14 dni, zadzowniłem do LG zapytać,
co z moim TV. Okazało się, że nie udało się go naprawić i dadzą mi 42PC1RR, nie pytając o zgodę.
W piątek TV dostałem, a jak mnie zapewniano jest to model lepszy.
Nie wiem gdzie ta lepszość poza dyskiem twardym, bo obraz w TV jest denny, o wiele gorszy niż w 42PX5R.
Ponieważ są one różne technicznie (w nowym brak slotu kart pamięci,
inteligentnego oka, etc) zastanawiam się, czy mogę powołać się na te różnicę i go oddać, żadając rozwiązania umowy i zwrotu pieniędzy, jako brak pełnej zgodności sprzętu jaki kupowałem.
Czy ktoś miał już podobne doświadczenie z oddawaniem sprzętu?
W końcu jakby nie patrzeć, brakuje mu to i owo, nie wspominając o świecącej czerni, bo szkło nie jest przyciemniane...
Pozdrawiam
Krzysiek
Opiszę po krótce mój problem:
Kupiłem jakiś czas temu plazmę LG 42PX5R.
Niestety TV padł i nie udało się go naprawić.
Gdy mijał czas 14 dni, zadzowniłem do LG zapytać,
co z moim TV. Okazało się, że nie udało się go naprawić i dadzą mi 42PC1RR, nie pytając o zgodę.
W piątek TV dostałem, a jak mnie zapewniano jest to model lepszy.
Nie wiem gdzie ta lepszość poza dyskiem twardym, bo obraz w TV jest denny, o wiele gorszy niż w 42PX5R.
Ponieważ są one różne technicznie (w nowym brak slotu kart pamięci,
inteligentnego oka, etc) zastanawiam się, czy mogę powołać się na te różnicę i go oddać, żadając rozwiązania umowy i zwrotu pieniędzy, jako brak pełnej zgodności sprzętu jaki kupowałem.
Czy ktoś miał już podobne doświadczenie z oddawaniem sprzętu?
W końcu jakby nie patrzeć, brakuje mu to i owo, nie wspominając o świecącej czerni, bo szkło nie jest przyciemniane...
Pozdrawiam
Krzysiek