Promocja - Gwarancja 5 Lat Panasonic - Free

HILUX

New member
No to jak z tą promocją :

wartość 700zł ... czytam na forum, że wszystko co droższe nie zostanie uwzględnione w ramach gwarancji.

moim zdaniem 700zł to wartość którą trzeba byłoby zapłacić za przedłużenie o dodatkowe 3 lata gwarancji - czyli do 5 lat.

to jak to w końcu jest ???

druga sprawa to ... w regulaminie gwarancji jest napisane, że obejmuje ona podzespoły, które nie ulegają naturalnemu zużyciu ... czy jakoś tak ...

więc .... najważniejszy eleement telewizora ... Matryca ... ? ... Nie podlega gwarancji według tego regulaminu ??? ... Bo ja rozumiem, że coś się zużywa ale jeśli padnie przed deklarowaną ilością godzin to chyba można uznać, że jeszcze się nie zużyła a po prostu zepsuła ???

KIKI ??? i reszta ??? jak to jest z tą gwarancją ???
 

HILUX

New member
a po co wklejasz ten link ???

przecież zadałem pytanie na podstawie tego linku ...

dokładnie chodzi tam o punkt nr 2

" Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia elementów Produktu, takich jak materiały eksploatacyjne, oraz innych części wymienionych w instrukcji użytkowania oraz dokumentacji technicznej posiadających określony czas działania, itp. "
 

pionaj

New member
HILUX napisał:
a po co wklejasz ten link ???
"

-po pierwsze to po to abyś przeczytał
bo niby skąd mam wiedzieć że wcześniej czytałeś
-po drugie aby inni mogli się szerzej zapoznać z zagadnienieniem
-po trzecie to co cytujesz i tak prawdopodobnie dotyczy zarówno gwarancji 2-u jak i 5-cio letniej :-|
 

HILUX

New member
No ale żadnej konkretnej odpowiedzi na ten temat nadal nie ma :)

czy na matrycę jest 5 lat gwarancji czy może tylko rok jak gdzieś w necie czytałem.

na projektory tez jest np. 3 lata gwarancji a na lampę tylko pół roku.

na forum są specjaliści od sprzedaży - a cisza.
 

broda1725

New member
Bez reklam
Najlepiej jak by umożliwili przedłużenie gwary tym co kupili przed tym okresem, bo ile jest takich osób. Może trzeba by napisać jakąś petycje ? :confused:
 

neotion

New member
broda1725 napisał:
Najlepiej jak by umożliwili przedłużenie gwary tym co kupili przed tym okresem, bo ile jest takich osób. Może trzeba by napisać jakąś petycje ? :confused:
Napisz. Ja już to zrobiłem. Odpowiedź nawet otrzymałem. Szkoda gadać. Wygląda na to że firma boi się udzielić gwarancji na swoje produkty dłużej niż na 2 lata. Gdzie np Sony ma w standardzie 5 lat! Przy zakupie warto chyba również brać i ten czynnik: okres gwarancji. Jeśli inwestycja kilku/kilkunastu tysięcy ma Nam służyć tylko 2 lata...
 
Ostatnia edycja:

fafik73

New member
neotion napisał:
Napisz. Ja już to zrobiłem. Odpowiedź nawet otrzymałem. Szkoda gadać. Wygląda na to że firma boi się udzielić gwarancji na swoje produkty dłużej niż na 2 lata. Gdzie np Sony ma w standardzie 5 lat! Przy zakupie warto chyba również brać i ten czynnik: okres gwarancji. Jeśli inwestycja kilku/kilkunastu tysięcy ma Nam służyć tylko 2 lata...
Ja kupiłem w październiku ,proponowali mi dokupienie 3 lat gwarancji za 500 zł ,stwierdziłem , że jak ma coś się zepsuć to w ciągu tych dwóch lat się zepsuje , ale 3 lata dodatkowej gwarancji za free.....można się ugryźć w język ze złości,rzeczywiście Panasonic nie popisuje się tutaj w porównaniu do Sony
 

neotion

New member
fafik73 napisał:
Ja kupiłem w październiku ,proponowali mi dokupienie 3 lat gwarancji za 500 zł ,stwierdziłem , że jak ma coś się zepsuć to w ciągu tych dwóch lat się zepsuje , ale 3 lata dodatkowej gwarancji za free.....można się ugryźć w język ze złości,rzeczywiście Panasonic nie popisuje się tutaj w porównaniu do Sony
Ale czy wyraziłeś swoją opinię na ten temat również w piśmie do Panasonic Polska? Bo wiesz (bez urazy), Twoją opinię w tym miejscu oni mają głęboko w ...
Poza tym zjechałem ich za fakt sprzedawania na rynku polskim telewizora który przy wybraniu podczas konfiguracji jako kraj Polska nie mam możliwości korzystania z tunera DVB-S2. A co ja gorszy jestem niż Niemiec czy inny europejczyk? Obwiniłem za ten stan właśnie Panasonic Polska ponieważ jest nieudacznikiem i nie potrafi zadbać o użytkowników w swoim kraju. To samo napisałem o module CI gdzie abonenci C+ nie mogą oglądać kanałów HD i ten fakt też olewają...
Żale wylewane tutaj pozostaną bez ŻADNEGO echa, bo ten co powinien ich nie usłyszy.
pozdrawiam.
 

Rivam

New member
Warto kupować plazmę Panasa szczególnie dla tej 5 letniej gwarancji? Czas mam do 31.01.2010r.

Noszę się z zamiarem kupna już parę miesięcy. Telewizor kupuję na lata, bo na następny tak szybko mnie nie będzie stać - dopiero kończę studia. Te 5 lat gwarancji to naprawdę dużo w porównaniu do 2 lat.

Tylko właśnie też mnie zastanawia ten zapis:
" Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia elementów Produktu, takich jak materiały eksploatacyjne, oraz innych części wymienionych w instrukcji użytkowania oraz dokumentacji technicznej posiadających określony czas działania, itp. "

Czy może tak być, że np. padnie mi matryca czy jakaś inna kur.sko droga część i serwis mi jej nie wymieni, bo tak jest w gwarancji? (A w zasadzie nijak). Ktoś się w orientował w tej sprawie?

Kupiłbym plazmę Panasa już teraz, bo kusi mnie te 5 lat gwarancji, ale czy to nie jest tylko pusty, nic nie znaczący "chłyt martenidody" jak to było w Kabarecie Moralnego Niepokoju. :)
 

apollo

New member
Taki zapis spotkasz w praktycznie każdej gwarancji dot. sprzętu elektronicznego.

Jak matryca Ci padnie to przyjmą reklamację. Jeśli zareklamujesz po 4 latach że świeci ciut ciemniej niż na samym początku to Ci odmówią, bo to jest naturalne zużycie. Tak samo będzie np z bateriami do pilota mówiąc bardzo obrazowo ;)
 

irzi

Member
Nie wiecie czy po promocji do 31 stycznia 2010 roku - 5 lat gwarancji na telewizory Panasonica, producent wróci do standardowych 2 lat gwarancji czy będzie dalej 5 lat gwarancji ? Warto się spieszyći kupić telewizor do końca stycznia 2010 roku ?
 

CORTEZ

New member
Matrycy nie odmówią, bo zgodnie z deklarowanym czasem działania wynosi on 100.000 godzin - przeliczcie sobie, to ponad 11 lat :cool:

Mnie interesuje wszakże co innego. Czy w sieci Mixelectronics można bez obaw kupować plazmę Panasonica, bo nie rozumiem po co w przypadku telewizorów tego producenta oferują przedłużenie seryjnej gwarancji do 3 lub 5 lat?
Czy odbiorniki kupione w tej sieci nie podlegają akcji gwarancja 5-letnia? Ktoś coś wie?
 

langolier

New member
Mam pytanie do wszystkich, którzy próbowali uzyskać te dodatkowe 3 lata gwarancji Panasonica:
- czy też macie problemy z rejestracją numeru seryjnego Waszego TV w formularzu rejestracyjnym ?
- czy też przy próbie reklamacji tego faktu Panasonic Polska prosi o przesłanie skanów dokumentów (faktura, paragon) i cierpliwe czekanie ?
- czy ktoś już metodą zastępczą (porzez przesłanie dokumentów) uzyskał jakieś potwierdzenie posiadania 5-letniej gwarancji ? Ile trwał taki proces od momentu wysłania kwitów ?
Proszę o odzew !
 

Rivam

New member
Ja rejestrowałem swojego 42S10ES pod koniec grudnia '09 i udało się za pierwszym razem, nie wywalając przy tym żadnego błędu. Swój TV kupowałem w MediaExpercie. Jednak chyba na HDTV Polska czytałem, że ktoś miał właśnie problemy z rejestracją, dzwonił na infolinię Panasonica i tam kazali mu przesłać dowód zakupu itp...
 

amlas

Member
ja nie miałem takich problemów, kupowałem w torres.pl.
Ale spotkałem się tu na forum z czyimś wpisem, że nie mógł zarejestrować tv i dopiero jak zmienił podczas rejestracji model tv na inny to poszło, dziwne to było, jakby baza Panasonica do rejestracji miała błędy
 

msstefan

New member
Ja mam problem z rejestracją telewizora - model p50s10e.
Nr seryjny:
FB-93211360
Czy ktos mial podobny problem? Czy Wasz numer ser. ma taki sam format? Podany wyzej zostal spisany z kartonu i tak go wpisuje w formularzu, ktory komunikuje iz jest niepoprawny. Nie chce mi jeszcze sciagac kloca ze sciany, zeby tylko potwierdzic, ze tv ma taki sam nr jaki znajduje sie na kartonie. ALe chyba bedzie to konieczne.....
 

loky

New member
Format masz ok, 2 litery - 7 cyfr. Pisze że niepoprawny czy "Podany numer seryjny nie został odnaleziony w bazie. Sprawdź poprawność wpisanych danych..."?
Jak się źle wpisze to takie wyskakuje "Podano błędny numer seryjny. Prosimy ponowić próbę.".
 
Ostatnia edycja:
Do góry