Projektor 720p 120Hz głównie do grania + malowanie ściany

grzesmlodzia

New member
Siema,
Chciałbym u siebie w pokoju zrobić takie małe kino domowe, możliwie niskim kosztem. Ma ono służyć do:
80% - gier,
15% - TV,
5% - filmy
Z czego co do gier to zamierzam grać na PS3, także w 3D oraz na kompie, głównie w gry multiplayer (CS: Source, Dota 2), w przypadku strzelanek to w 120Hz.

Widziałem podobny wątek ale w nim chodzi o projektor FullHD. PS3 nie lubi tak wysokiej rozdzielczości a kompa mam raczej słabego, więc wydaje mi się że w moim przypadku nie opłaca się dopłacać skoro i tak żadko bym korzystał z tego FullHD.

Co do ekranu to tylko chciałbym jakąś porządną farbą namalować prostokąt na ścianie. Może w przyszłości zrobię pasywne kino domowe 3D (Kilka pytań o projekcję 3D w technologii polaryzacyjnej - mój dawny temat na tym forum) i wtedy kupie lepszy ekran.

Mam styczność z projektorami ale nie znam się na nich. Myślę o BenQ TW523 lub BenQ TW523 (ktoś wie czym one się różnią?) - ale tylko dlatego że są tanie (1500-1600 zł) i kojarzę markę. Zależy mi na cenie więc chyba wizyta w sklepie i testowanie odpada (no chyba że ktoś zna tani i porządny sklep z projektorami w Krakowie).

Jeżeli chodzi o pokój to okna są od strony północnej a używać projektora zamierzam popołudniami. Ściana na której chce mieć obraz jest równoległa do okien i znajduje się w odległości ok. 4,5m. Obraz szeroki byłby na 2,4m (przekątna chyba ok. 120'') a projektor znajdowałby się na suficie.

Nie mam dużych wymagań jeżeli chodzi o jakość obrazu. Ale nie chciałbym być w przyszłości zawiedziony (że np. mogłem dołożyć 100zł na znacznie lepszy projektor). Głównym powodem dlaczego go kupuje to brak ekranu HD w domu. Trudno mi się gra na PS3 na kineskopowym TV, szczególnie że mój wzrok również nie jest świetny a słaba znajomość angielskiego zmusza do czytania napisów, które w większości grach są małe i na kineskopowym TV się rozmazują.