[FONT="]Prognoza rynku sprzedaży telewizorów na świecie - 10% na 2020 rok !
[/FONT]
[FONT="]Firma badawcza Omdia przewiduje bezprecedensowy spadek popytu na rynku telewizyjnym z powodu kryzysu związanego z koronawirusem. Jednak rok 2021 powinien nadać nowy kolor temu sektorowi, organizując liczne wydarzenia sportowe zaplanowane na 2020 rok i przełożone na przyszły rok.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Nie pogrąży się w pesymizmie, ale najnowsze prognozy firmy Omdia i jego znanego analityka Paula Graya są przerażające . Przy oczekiwanych w tym roku globalnych dostawach telewizyjnych o 8,7%, co daje łączny wolumen 203,5 mln sztuk (222,9 mln w 2019 r.), Podczas gdy poprzedni raport podpisany przez Omdię przewidywał wzrost przesyłek z 1,1% do 225,4 mln sztuk całkowity spadek wyniósł 9,8% w roku 2020. Przepaść![/FONT]
[FONT="] [/FONT]
Słowo od Paula Graya, analityka Omdii[FONT="]„Globalny rynek telewizyjny przeżywa dramatyczną zmianę ” - powiedział Paul Gray, dyrektor ds. Badań w dziale urządzeń konsumenckich w Omdia. Zaledwie miesiąc temu sprzedaż telewizji poprawiała się, a rok 2019 zakończył się zachęcającą notatką, a wszystkie oznaki wskazywały na niewielki wzrost liczby przesyłek telewizyjnych w 2020 r. Ta nadzieja jednak całkowicie zniknęła. w ostatnich tygodniach z powodu przerw w dostawie kluczowych komponentów. Nie wspominając już o rosnącym niepokoju branży w obliczu załamania popytu spowodowanego epidemią Covid-19. ”[/FONT]
Bezprecedensowa recesja
[FONT="]Według Paula Graya spadek popytu jest bezpośrednim wynikiem decyzji podejmowanych w krajach na całym świecie w celu ograniczenia indywidualnych ruchów, co powoduje masowe zamykanie sklepów. Ograniczenia te stanowią poważne zakłócenie życia i nawyków zakupowych konsumentów. Wyjaśnia, że jednocześnie zawieszenie kalendarza sportowego - w szczególności przesunięcie Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2020 i Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio 2020 - zatrzymało ogromną część sieci działalność promocyjna marek w sektorze telewizyjnym.[/FONT]
[FONT="]„Regionalnie roczne spadki dostaw telewizyjnych o ponad 10% nie są wcale takie niezwykłe ” - powiedział Gray. W ciągu ostatnich dwunastu lat miało miejsce kilkanaście wydarzeń regionalnych. Bezprecedensowe jest to, że te spadki zdarzają się teraz wszędzie jednocześnie z powodu działań powstrzymujących na całym świecie. Zjawiska tego nigdy nie zaobserwowano w historii rynku telewizyjnego ”.[/FONT]
Popyt na telewizję spadł w drugim kwartale 2020 r
[FONT="]Omdia przewiduje, że większość globalnego spadku popytu na rynku telewizyjnym nastąpi w drugim kwartale 2020 r. Ponieważ marki będą musiały anulować zamówienia od dystrybutorów / dystrybutorów od początku marca, oczekuje się, że dostawy spadną 16% w stosunku do drugiego kwartału 2019 r. Gdy Chiny zaczną się poprawiać w drugim kwartale, ale oczekuje się, że dostawy do Europy i Ameryki Północnej spadną o ponad 40%.[/FONT]
Niemniej jednak są optymistyczne perspektywy dla rynku telewizyjnego
[FONT="]Chociaż perspektywy rynku telewizyjnego na 2020 rok są słabe, na podstawie analizy danych historycznych dla tego sektora, Paul Gray wskazuje jednak powody, by pozostać optymistą. Zwrócił uwagę, że wyniki długoterminowe pokazują, że wyniki rynku telewizyjnego są jedynie słabo powiązane z ogólnymi wynikami gospodarczymi.[/FONT]
[FONT="]„Rynki rozwinięte zignorowały recesję w latach 2008–2009, a sprzedaż telewizorów stale rosła . Dodaje: Dzieje się tak głównie dlatego, że telewizja pozostaje dobrą rozrywką za rozsądną cenę, o wiele tańszą niż wyjście. Jednak prawdą jest, że rynki telewizyjne krajów wschodzących nie są powiązane z gospodarką w ogóle. Podobnie w Omdii spodziewamy się również fali przełożonych wydarzeń sportowych w 2021 r., Aby zwiększyć sprzedaż telewizyjną. ”[/FONT]
[FONT="]Omdia planuje regularnie aktualizować prognozy rynku telewizyjnego, dostosowując swoje analizy do wydarzeń w miarę ich rozwoju.
avcesar
[/FONT]
[/FONT]
[FONT="][FONT="][FONT="]
[/FONT][/FONT][/FONT][FONT="]
[/FONT]

[/FONT]
[FONT="]Firma badawcza Omdia przewiduje bezprecedensowy spadek popytu na rynku telewizyjnym z powodu kryzysu związanego z koronawirusem. Jednak rok 2021 powinien nadać nowy kolor temu sektorowi, organizując liczne wydarzenia sportowe zaplanowane na 2020 rok i przełożone na przyszły rok.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Nie pogrąży się w pesymizmie, ale najnowsze prognozy firmy Omdia i jego znanego analityka Paula Graya są przerażające . Przy oczekiwanych w tym roku globalnych dostawach telewizyjnych o 8,7%, co daje łączny wolumen 203,5 mln sztuk (222,9 mln w 2019 r.), Podczas gdy poprzedni raport podpisany przez Omdię przewidywał wzrost przesyłek z 1,1% do 225,4 mln sztuk całkowity spadek wyniósł 9,8% w roku 2020. Przepaść![/FONT]
[FONT="] [/FONT]
Słowo od Paula Graya, analityka Omdii[FONT="]„Globalny rynek telewizyjny przeżywa dramatyczną zmianę ” - powiedział Paul Gray, dyrektor ds. Badań w dziale urządzeń konsumenckich w Omdia. Zaledwie miesiąc temu sprzedaż telewizji poprawiała się, a rok 2019 zakończył się zachęcającą notatką, a wszystkie oznaki wskazywały na niewielki wzrost liczby przesyłek telewizyjnych w 2020 r. Ta nadzieja jednak całkowicie zniknęła. w ostatnich tygodniach z powodu przerw w dostawie kluczowych komponentów. Nie wspominając już o rosnącym niepokoju branży w obliczu załamania popytu spowodowanego epidemią Covid-19. ”[/FONT]
Bezprecedensowa recesja
[FONT="]Według Paula Graya spadek popytu jest bezpośrednim wynikiem decyzji podejmowanych w krajach na całym świecie w celu ograniczenia indywidualnych ruchów, co powoduje masowe zamykanie sklepów. Ograniczenia te stanowią poważne zakłócenie życia i nawyków zakupowych konsumentów. Wyjaśnia, że jednocześnie zawieszenie kalendarza sportowego - w szczególności przesunięcie Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2020 i Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio 2020 - zatrzymało ogromną część sieci działalność promocyjna marek w sektorze telewizyjnym.[/FONT]
[FONT="]„Regionalnie roczne spadki dostaw telewizyjnych o ponad 10% nie są wcale takie niezwykłe ” - powiedział Gray. W ciągu ostatnich dwunastu lat miało miejsce kilkanaście wydarzeń regionalnych. Bezprecedensowe jest to, że te spadki zdarzają się teraz wszędzie jednocześnie z powodu działań powstrzymujących na całym świecie. Zjawiska tego nigdy nie zaobserwowano w historii rynku telewizyjnego ”.[/FONT]
Popyt na telewizję spadł w drugim kwartale 2020 r
[FONT="]Omdia przewiduje, że większość globalnego spadku popytu na rynku telewizyjnym nastąpi w drugim kwartale 2020 r. Ponieważ marki będą musiały anulować zamówienia od dystrybutorów / dystrybutorów od początku marca, oczekuje się, że dostawy spadną 16% w stosunku do drugiego kwartału 2019 r. Gdy Chiny zaczną się poprawiać w drugim kwartale, ale oczekuje się, że dostawy do Europy i Ameryki Północnej spadną o ponad 40%.[/FONT]
Niemniej jednak są optymistyczne perspektywy dla rynku telewizyjnego
[FONT="]Chociaż perspektywy rynku telewizyjnego na 2020 rok są słabe, na podstawie analizy danych historycznych dla tego sektora, Paul Gray wskazuje jednak powody, by pozostać optymistą. Zwrócił uwagę, że wyniki długoterminowe pokazują, że wyniki rynku telewizyjnego są jedynie słabo powiązane z ogólnymi wynikami gospodarczymi.[/FONT]
[FONT="]„Rynki rozwinięte zignorowały recesję w latach 2008–2009, a sprzedaż telewizorów stale rosła . Dodaje: Dzieje się tak głównie dlatego, że telewizja pozostaje dobrą rozrywką za rozsądną cenę, o wiele tańszą niż wyjście. Jednak prawdą jest, że rynki telewizyjne krajów wschodzących nie są powiązane z gospodarką w ogóle. Podobnie w Omdii spodziewamy się również fali przełożonych wydarzeń sportowych w 2021 r., Aby zwiększyć sprzedaż telewizyjną. ”[/FONT]
[FONT="]Omdia planuje regularnie aktualizować prognozy rynku telewizyjnego, dostosowując swoje analizy do wydarzeń w miarę ich rozwoju.
avcesar
[/FONT]
[/FONT]
[FONT="][FONT="][FONT="]

[/FONT]