Problemy z Pioneer VSX-922

I

irek6311

Guest
marstef reset do fabrycznych zrób i wgraj ponownie soft nawet ten obecny ,
z takim objawem się spotkałem u znajomych < soft krzaczy i tyle ,
sam nie doświadczyłem tego ale amplituner już na nowym sofcie kupiłem .
 

marstef

Member
Bez reklam
A można jakoś ustawienia zgrać? Trochę mi zeszło z zestrojeniem tego wszystkiego :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
I

irek6311

Guest
Jedynie zapisać na kartce można i po resecie wprowadzić samemu ,
jedynie seria SC-LX ma opcję zapisania ustawień i potem przywrócenia < nowe modele .
 

marstef

Member
Bez reklam
Właśnie dzwoniłem do centrali serwisowej Pioneera. Facet nieoficjalnie powiedział, że jest wersja oprogramowania z 6 marca 2014, która usuwa problem z zawieszaniem podczas korzystania z USB, DLNA. Oczywiście nie może tego softu udostępnić, ale zaprasza ze sprzętem :) Podzwonię jeszcze po serwisach, może któryś wystawi link do pobrania :)
 

_slawek_

Member
marstef
Miałem ten sam problem z VSX-923, to znaczy amplituner dziwnie reagował, jak np pogłaszałem to robiło się głośniej ale na wyświetlaczu ani na osd telewizora nie było reakcji, dopiero po jakiejś chwili. Jak coś zmieniałem w menu np Audio Parameters to było to samo po zmianie opcji nie było efektu, ale jak wyszedłem z opcji i wszedłem ponownie to się okazywało że opcja się zmieniła.

Te problemy się zaczęły jak wymieniłem tuner nc+ na mediabox-a, a ponieważ mediabox jest niższy od starego tunera to wszedł mi w szafkę na odtwarzacz blu-ray który stał na aplitunerze.

Pomimo, że problemy zaczęły się od tunera c+ to nie miały z nim nic wspólnego.

Problem był w tym, że kabel sieciowy LAN (od blu-raya BDP-160) był zbyt blisko kabla HDMI. Zbliżenie tych kabli powoduje taki efekt, być może amplituner łapie jakieś zakłocenia od kabla od ethernetu.
W każdym razie oddalenie tych kabli od kilka centymetrów całkowicie eliminuje problemy.
Być może lepsze kable HDMI też rozwiązałyby problem.
 

marstef

Member
Bez reklam
marstef

W każdym razie oddalenie tych kabli od kilka centymetrów całkowicie eliminuje problemy.
Być może lepsze kable HDMI też rozwiązałyby problem.

Kolego... Działa :) Może sprzedać ten patent serwisowi ? Oni nie mają pojęcia co z tym problemem robić :)
Jak dobrze rozumiem wynika to z podobnej częstotliwości pracy ethernetu i HDMI. W moim przypadku użyty kable jest kat. 5e pracujący z częstotliwością do 100 Mhz a standard HDMI zaczyna się od pasma 165 Mhz. Może ktoś rozwinie teorie ? :)
 

_slawek_

Member
No to super że działa :).
Ja podejrzewam że transmisja po ethernecie generuje jakieś zakłócenia w kablu HDMI nie tyle w torze video, co może w sterowaniu po HDMI i amplituner trochę wariuje. Nie sądzę abym odkrył prawdziwy powód, to pewnie tylko producent ma jakąś wiedzę na ten temat, ważne że jest na ten problem rozwiązanie.
 

marstef

Member
Bez reklam
Kolejny problem z moim pionkiem. Czy ten model posiada funkcjonalność przewijania mp3/flac z usb i DNLA? U mnie to nie działa. Jak wyjdzie jeszcze coś to chyba zmienię zdanie o tej firmie :(
 

collider

New member
Bez reklam
Musisz koniecznie zmienić zdanie o tej firmie ;)
To zależy od oprogramowania. Ja na przykład na kompie odtwarzam muzykę na WMP i tam bez problemu mogę przewijać utwory. Amplituner po DLNA jest tylko odbiornikiem.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

marstef

Member
Bez reklam
Musisz koniecznie zmienić zdanie o tej firmie ;)

Nie bardzo chcę. Miałem trochę sprzetu tej firmy i byłem zdowolony :)

To zależy od oprogramowania. Ja na przykład na kompie odtwarzam muzykę na WMP i tam bez problemu mogę przewijać utwory. Amplituner po DLNA jest tylko odbiornikiem.

Korzystam z Serviio. Na TV Samsunga wszystko działa. Poczekam aż wypuszczą nową wersję oprogramowania (w serwisach już mają, tylko nie chcą się podzielić, trzeba jechać)
 

marsss

Member
Przepraszam za odkop , ale czy ktoś może potwierdzić iż na 100% w serwisach posiadają nowszą aktualizację softu niż ta dostępna na stronie producenta sprzed ponad roku ?
Pytam bo wczoraj też mi się trafiła mega długa zwiecha ampka i pomogło dopiero odłączenie z prądu na parę godzin , chciałbym wiedzieć czy jest sens jechać z tym do serwisu po nowy soft .
 

marstef

Member
Bez reklam
Przepraszam za odkop , ale czy ktoś może potwierdzić iż na 100% w serwisach posiadają nowszą aktualizację softu niż ta dostępna na stronie producenta sprzed ponad roku ?
Pytam bo wczoraj też mi się trafiła mega długa zwiecha ampka i pomogło dopiero odłączenie z prądu na parę godzin , chciałbym wiedzieć czy jest sens jechać z tym do serwisu po nowy soft .

Jedź śmiało. Jest wersja z tego roku, mają w serwisach. Serwis w Lublinie (Ducat-Serwis) prawie wysłał mi soft mailem, ale stanęło na tym że muszę jechać. Może jeszcze jeden telefon i będzie sukces :)
 

qyk

New member
Witam
Ja również posiadam Pioneera vsx 922 i od pewnego czasu nie potrafie sobie poradzić z pewnym problemem

Kiedy słucham muzyki ( bez znaczenia czy to radio mp3 czy tv) ampli mi sie sam wyłącza i zaczyna mrugać dioda ipoda dodam że wyłącza sie tylko wtedy kiedy jest naprawde bardzo rozgłoszony
Może ma ktoś na to jakąś rade? Prosze o pomoc
 
Do góry