Mam problem z działaniem sklepu z aplikacjami Samsung Apps.
Po uruchomieniu aplikacji Samsung Apps po próbie połączenia wyświetla się komunikat"Wystąpiły zakłócenia w sieci. Spróbuj ponownie później" I tak od około 2 tygodni, czyli od czasu kiedy zaktualizowało się oprogramowanie w telewizorze.
Wcześniej działało tylko od czasu so czasu odinstalowywały się dodane widgety. Teraz jak któryś standartowy widget usunę (np. kina czy facebook) to po pownym czasie się ponownie instaluje.
Pozostałe widgety bez problemu działają np. onet_sport, vod.tvp.pl, iplaTV, YouTube itd.
Mój telewizor to :UE46D6000
Wersja oprogramowania: T-GAS6DEUC-1009.1
Wersja usługi Smart Hub: 3.524-6.0.00067
Po uruchomieniu aplikacji Samsung Apps po próbie połączenia wyświetla się komunikat"Wystąpiły zakłócenia w sieci. Spróbuj ponownie później" I tak od około 2 tygodni, czyli od czasu kiedy zaktualizowało się oprogramowanie w telewizorze.
Wcześniej działało tylko od czasu so czasu odinstalowywały się dodane widgety. Teraz jak któryś standartowy widget usunę (np. kina czy facebook) to po pownym czasie się ponownie instaluje.
Pozostałe widgety bez problemu działają np. onet_sport, vod.tvp.pl, iplaTV, YouTube itd.
Mój telewizor to :UE46D6000
Wersja oprogramowania: T-GAS6DEUC-1009.1
Wersja usługi Smart Hub: 3.524-6.0.00067