Dzień dobry,
Ostatnio mam problem z odtwarzaniem filmów poprzez USB w TV UE40j6240.
Podczas odtwarzania pliki filmowe zawieszają się całkowicie (cały telewizor przestaje odpowiadać) bądź zacinają się podczas odtwarzania.(film nie odtwarza się płynnie)
Zrobiłem test krzyżowy - nie jest to wina nośników USB (sprawdzałem na kilku pendrive'ach oraz dyskach USB) na każdym występuje ten sam problem .
Nie jest to też wina samych plików filmowych, sprawdziłem ich wiele - niezależnie od formatu filmu (mp4, avi czy .mkv) problem jest ten sam. Co ciekawe, na drugim tv (Samsung 32H5000) te same pliki wideo odtwarzają się bez najmniejszych problemów.
A więc podejrzewam, że problem leży albo w oprogramowaniu tv albo samych wtykach usb.
Czy ktoś już spotkał się z tym problemem?
Telewizor jest na gwarancji, więc napisałem do pomocy technicznej Samsunga - odpisali, żeby zrestartować tv do ustawień fabrycznych a jak to nie pomoże to zgłosić się na infolinię w celu umówienia usługi zarządzania zdalnego.
Czy mógłby ktoś proszę mi napisać czy to jest dobra droga postępowania? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z diagnozą tv poprzez internet? Czy może reklamować tv w inny sposób?
Z góry dziękuje za pomoc,
Pozdrawiam
PS: Posiadam najnowszą dostępną wersję oprogramowania. (1490)
Ostatnio mam problem z odtwarzaniem filmów poprzez USB w TV UE40j6240.
Podczas odtwarzania pliki filmowe zawieszają się całkowicie (cały telewizor przestaje odpowiadać) bądź zacinają się podczas odtwarzania.(film nie odtwarza się płynnie)
Zrobiłem test krzyżowy - nie jest to wina nośników USB (sprawdzałem na kilku pendrive'ach oraz dyskach USB) na każdym występuje ten sam problem .
Nie jest to też wina samych plików filmowych, sprawdziłem ich wiele - niezależnie od formatu filmu (mp4, avi czy .mkv) problem jest ten sam. Co ciekawe, na drugim tv (Samsung 32H5000) te same pliki wideo odtwarzają się bez najmniejszych problemów.
A więc podejrzewam, że problem leży albo w oprogramowaniu tv albo samych wtykach usb.
Czy ktoś już spotkał się z tym problemem?
Telewizor jest na gwarancji, więc napisałem do pomocy technicznej Samsunga - odpisali, żeby zrestartować tv do ustawień fabrycznych a jak to nie pomoże to zgłosić się na infolinię w celu umówienia usługi zarządzania zdalnego.
Czy mógłby ktoś proszę mi napisać czy to jest dobra droga postępowania? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z diagnozą tv poprzez internet? Czy może reklamować tv w inny sposób?
Z góry dziękuje za pomoc,
Pozdrawiam
PS: Posiadam najnowszą dostępną wersję oprogramowania. (1490)