michal0808
New member
Witam,
kupiłem dwa tygodnie temu telewizor QE65Q80T i zaraz po zakupie zauważyłem zjawisko śnieżenia obrazu. Jest to bardzo widoczne na Netflixie, YT, oraz na innych platformach. Myślałem, że jest to wina nadawania filmów na Netflixie, lecz zacząłem przyglądać się innym tv Samsunga w mojej rodzinie i zadziwiło mnie to, że takiego zjawiska nie zauważyłem nawet biorąc pod uwagę fakt, ze jakość która była osiągana to max 1080p ze względu na słabe łącze internetowe i wszystkie 3 TV są starsze od 80T. A w moim domu oglądałem te same materiały w 4k i ten efekt był straszny, pomaga trochę ustawienia wyrazistości obrazu, ale nadal nie jest to zadowalające. Zastanawiam się czy jest to wada tego modelu, czy może tylko tego egzemplarza, bo mam jeszcze możliwość zwrócenia go do sklepu, tylko czy inny egzemplarz będzie bez tej wady, a może lepiej kupić innej firmy ?
Dodam jeszcze że płynność obrazu moim zdaniem jest bardzo słaba i przy dynamicznym przechodzeniu kamery w filmach i grach na xboxie rozmywa się obraz.
kupiłem dwa tygodnie temu telewizor QE65Q80T i zaraz po zakupie zauważyłem zjawisko śnieżenia obrazu. Jest to bardzo widoczne na Netflixie, YT, oraz na innych platformach. Myślałem, że jest to wina nadawania filmów na Netflixie, lecz zacząłem przyglądać się innym tv Samsunga w mojej rodzinie i zadziwiło mnie to, że takiego zjawiska nie zauważyłem nawet biorąc pod uwagę fakt, ze jakość która była osiągana to max 1080p ze względu na słabe łącze internetowe i wszystkie 3 TV są starsze od 80T. A w moim domu oglądałem te same materiały w 4k i ten efekt był straszny, pomaga trochę ustawienia wyrazistości obrazu, ale nadal nie jest to zadowalające. Zastanawiam się czy jest to wada tego modelu, czy może tylko tego egzemplarza, bo mam jeszcze możliwość zwrócenia go do sklepu, tylko czy inny egzemplarz będzie bez tej wady, a może lepiej kupić innej firmy ?
Dodam jeszcze że płynność obrazu moim zdaniem jest bardzo słaba i przy dynamicznym przechodzeniu kamery w filmach i grach na xboxie rozmywa się obraz.