No ale Moderator Forum Sony dodaje prestiżu .... szczególnie jak banowali ludzi szczerze piszących o tym co myślą jak w jednym cudownym Sony Centre wepchnęli ludkowi TV jako nowy z rocznym czasem użytkowania a potem było tłumaczenie z dupy strony , że się kartonik pomylił w czasie rotacji między salonami i inne bzdety
a forum znikło ... może narzekających było za dużo i się problemy techniczne zrobiły
Po pierwsze na forum Sony nigdy nikogo nie zbanowałem, nie zablokowałem itd. Nawet troli. NIGDY nie stosowałem i nie będę stosował takich metod - bo moim zdaniem są one bez sensu.
Po drugie nikt nikogo nie tłumaczył, bo tłumaczenie rzeczy oczywistych jest również pozbawione sensu. Co bardzo dobrze widać w polityce, fakt - na część społeczeństwa to działa... W wątku o którym wspominasz była poruszona kwestia co zrobić w takim przypadku. I udało się wyjaśnić sprawę pozytywnie dla osoby która kupiła ten produkt.
Po trzecie forum Sony jest w przebudowie i już niedługo powróci.
Po czwarte, czy przeszkadza Ci mój podpis? Widzę, że chyba tak... To, że jestem moderatorem tamtego miejsca nie oznacza nic złego. Nie wciskam kitu, jeśli mam czas to mogę jedynie pomóc - nie zaszkodzić... Wszystko co piszę możesz sprawdzać ile chcesz. Więc proszę nie odnoś się do mnie z jakimiś wyrzutami... Nic złego Ci nie zrobiłem i nie zrobię.
@Kijek1
Nie śledzę i nie analizuję wątków na tym czy innym forum. Nie jestem oczytany, tylko wiem parę rzeczy z praktyki. Nie pracuję w serwisie, więc nie znam ich ustosunkowania się do W4500. Jeśli występuje taka usterka w dużej licznie odbiorników - co sugerujesz - to raczej dobrze że serwis wymienia te matryce nawet po okresie gwarancyjnym...
PS
Nie mam nicku "Moderator..." tylko Zimny.
Pozdrawiam.