Problem z matrycą w SONY KDL-40W4500

Modjo

New member
Cześć,
mam pytanko czy informację o tym że za darmo wymienią matrycę dostałeś od autoryzowanego serwisu? Na coś się powoływali mówiąc że wymienią za darmo?

Bo ja dzisiaj dzwoniłem na infolinie SONY z tym samym problemem w TV KDL-40W4710 i pani oświadczyła mi że za darmo matryc nie wymieniają dla tego modelu po zakończonej gwarancji. :(
 

szadoky

New member
Cześć,
mam pytanko czy informację o tym że za darmo wymienią matrycę dostałeś od autoryzowanego serwisu? Na coś się powoływali mówiąc że wymienią za darmo?

Bo ja dzisiaj dzwoniłem na infolinie SONY z tym samym problemem w TV KDL-40W4710 i pani oświadczyła mi że za darmo matryc nie wymieniają dla tego modelu po zakończonej gwarancji. :(

Ja dzwoniłem do serwisu w Rzeszowie Sanserwis - Naprawa RTV AGD, serwis, telewizorów, monitorów, magnetowidów, audio. z pytaniem o naprawę , sami mi powiedzieli że w tym modelu wymieniają matryce nawet po okresie gwarancyjnym , serwisant który przyjechał po telewizor mówił ze matryce (matryce są samsunga )zastosowane w tych modelach były wadliwe ja mam właściwie model TV KDL-40W4710 to jest to samo co KDL 40W4500 tak jak podałem w tytule tylko różni się trochę obudową .
 

Zimny_

New member
Pierwsze słyszę o wadliwych matrycach w tych modelach. Sam mam ten model od dwóch lat, działa parę godzin codziennie i wszystko jest w najlepszym porządku.
Poza tym serwisy podchodzą indywidualnie do każdej naprawy.
 

WojtR

Member
Bez reklam
na tym forum było kilka fotek z różnych egzemplarzy m.in z mojego

na marginesie Moderatorze , czemu wam forum nie działa ? :)
 

szadoky

New member
Pierwsze słyszę o wadliwych matrycach w tych modelach. Sam mam ten model od dwóch lat, działa parę godzin codziennie i wszystko jest w najlepszym porządku.
Poza tym serwisy podchodzą indywidualnie do każdej naprawy.


Tak to przeważnie jest im bliżej centrali tym mniej wiedzą . A włąsnie czemu forum sony nie działa już od dawna . Mnie serwis sam poinformował że wymienia mi za darmo i że matryce w tych modelach objęte są wymiana nawet jeśli jest po gwarancji .
 

Kijek1

Member
Pierwsze słyszę o wadliwych matrycach w tych modelach. Sam mam ten model od dwóch lat, działa parę godzin codziennie i wszystko jest w najlepszym porządku.
Poza tym serwisy podchodzą indywidualnie do każdej naprawy.

Gratuluję oczytania moderatorze forum sony:D Na tym forum jest już parę wątków o wadliwych matrycach w modelach w4500 i ich innych wersjach (w4720, w 4710). Na innych forach również można znaleźć na ten temat informację. Po za tym, jeśli sony wymienia matryce po gwarancji (za darmo), to samo potwierdza o wadzie w tym modelu. Jeśli twój model działa poprawnie, to masz farta, i niech chodzi jak najdłużej.
 

WojtR

Member
Bez reklam
No ale Moderator Forum Sony dodaje prestiżu .... szczególnie jak banowali ludzi szczerze piszących o tym co myślą jak w jednym cudownym Sony Centre wepchnęli ludkowi TV jako nowy z rocznym czasem użytkowania a potem było tłumaczenie z dupy strony , że się kartonik pomylił w czasie rotacji między salonami i inne bzdety :lol:

a forum znikło ... może narzekających było za dużo i się problemy techniczne zrobiły :grin:
 

Zimny_

New member
No ale Moderator Forum Sony dodaje prestiżu .... szczególnie jak banowali ludzi szczerze piszących o tym co myślą jak w jednym cudownym Sony Centre wepchnęli ludkowi TV jako nowy z rocznym czasem użytkowania a potem było tłumaczenie z dupy strony , że się kartonik pomylił w czasie rotacji między salonami i inne bzdety :lol:

a forum znikło ... może narzekających było za dużo i się problemy techniczne zrobiły :grin:

Po pierwsze na forum Sony nigdy nikogo nie zbanowałem, nie zablokowałem itd. Nawet troli. NIGDY nie stosowałem i nie będę stosował takich metod - bo moim zdaniem są one bez sensu.

Po drugie nikt nikogo nie tłumaczył, bo tłumaczenie rzeczy oczywistych jest również pozbawione sensu. Co bardzo dobrze widać w polityce, fakt - na część społeczeństwa to działa... W wątku o którym wspominasz była poruszona kwestia co zrobić w takim przypadku. I udało się wyjaśnić sprawę pozytywnie dla osoby która kupiła ten produkt.

Po trzecie forum Sony jest w przebudowie i już niedługo powróci.

Po czwarte, czy przeszkadza Ci mój podpis? Widzę, że chyba tak... To, że jestem moderatorem tamtego miejsca nie oznacza nic złego. Nie wciskam kitu, jeśli mam czas to mogę jedynie pomóc - nie zaszkodzić... Wszystko co piszę możesz sprawdzać ile chcesz. Więc proszę nie odnoś się do mnie z jakimiś wyrzutami... Nic złego Ci nie zrobiłem i nie zrobię.

@Kijek1
Nie śledzę i nie analizuję wątków na tym czy innym forum. Nie jestem oczytany, tylko wiem parę rzeczy z praktyki. Nie pracuję w serwisie, więc nie znam ich ustosunkowania się do W4500. Jeśli występuje taka usterka w dużej licznie odbiorników - co sugerujesz - to raczej dobrze że serwis wymienia te matryce nawet po okresie gwarancyjnym...

PS
Nie mam nicku "Moderator..." tylko Zimny.

Pozdrawiam.
 

WojtR

Member
Bez reklam
Zimny do Ciebie nic nie ma, bo tam na forum pomagałeś często użytkownikom dając wskazówki co do konfiguracji bądź odpowiadając na jakieś pytania i za to szacun , co do wspomnianej sprawy to ja tam poczułem duży niesmak , bo z tego co pamiętam było nawet jakieś straszenie paragrafami za potencjalne pomówienie, osób które wyraziły swoją opinie na temat tego jak zrobiono klienta w trąbę a tłumaczenie , że ktoś dostaje nie nowy TV tylko z wystawy przez pomyłkę ( a pomyłka była tak niewielka , że musiałby chodzić w domu po 8h przez rok, więc ktoś musiał sobie dać czasu , żeby to doprowadzić do stanu , że klienta od razu nie wyczaił , że egzemplarz demonstracyjny ) .... ale dajmy już temu spokój klient finalnie ponoć był zadowolony a co się musiał najeździć to jego :lol:
 

Zimny_

New member
Dziękuję za miłe słowa. Krótkie nawiązanie do wspomnianego tematu - pomyłka jest rzeczą ludzką, a nie można oceniać czyiś intencji jeśli jeszcze ta osoba nie może się wypowiedzieć. Najważniejsza jest kultura i nie insynuowanie dziwnych rzeczy. Do czego to prowadzi? Wystarczy włączyć na chwilę wiadomości i zobaczyć co się dzieje jak nikt nie trzyma się fundamentalnych zasad dobrego wychowania... Takie dyskusje są bezsensowne. Każdy może mieć swoje zdanie, ale są pewne niepisane granice dobrego smaku... Zobacz na ile sposobów można prowadzić dyskusje ile można wynieść z niej wynieść w zależności od kultury prowadzenia. Dla mnie to i dobre wychowanie jest priorytetem. Do tego osoba która wspominała o artykułach nie była moderatorem, a normalnym użytkownikiem. Kończę ten wątek, bo jest on nie na temat...

PS

Forum Sony właśnie zostało otwarte, ktoś pytał.

Pozdrawiam,
Zimny.
 

szadoky

New member
No i tak TV właśnie przywieźli matryca wymieniona nie zapłaciłem nic nawet za transport i robociznę , na nowa matryce nie dają jednak żadnej gwarancji . I ma teraz pytanko jak można sprawdzić ile godzin chodziła matryca .
 

Kijek1

Member
@Kijek1
Nie śledzę i nie analizuję wątków na tym czy innym forum. Nie jestem oczytany, tylko wiem parę rzeczy z praktyki. Nie pracuję w serwisie, więc nie znam ich ustosunkowania się do W4500. Jeśli występuje taka usterka w dużej licznie odbiorników - co sugerujesz - to raczej dobrze że serwis wymienia te matryce nawet po okresie gwarancyjnym...

PS
Nie mam nicku "Moderator..." tylko Zimny.

Pozdrawiam.

Nawet BARDZO DOBRZE. Piszesz, że forum sony zostało otwarte, może tam byś zamieścił informację o darmowych wymianach matryc w serii W? Mogło by to paru osobom pomóc.

I ma teraz pytanko jak można sprawdzić ile godzin chodziła matryca .
Mogę się mylić, ale czas pracy matrycy zapisuje elektronika telewizora. Więc po wymianie, albo pokarze ci 0 godz. (bo tyle czasu chodziła u Ciebie), albo tyle ile chodziła ta zepsuta.
 
Ostatnia edycja:

Kijek1

Member
Trzeba wejść do menu serwisowego. W moim poprzednim (W4720) wciskało się kombinację przycisków na pilocie i uruchamiało się menu serwisowe. Nie pamiętam jaka to kombinacja, poszukaj w wątku o W4500.

Znalazłem coś takiego:
"Jak za pewnie wiecie używając klawiszy w trybie Stand by ?display, 5, vol+, pwr można wejść w tryb serwisowy telewizora"

Spróbuj.
 
Ostatnia edycja:

WojtR

Member
Bez reklam
mi się wydaje , że powinni dać tyle gwarancji jak na starą .... prawnicy najwyżej mnie wyprostujcie
 

MaRxK

New member
To mnie dopadła taka sama awaria.




Problem występuje średnio co 3 włączenie telewizora i twa kilka minut.
Czy to również objaw padającej matrycy ?
 
D

Deleted member 121090

Guest
Tak, to dokładnie wygląd padniętej matrycy. U mnie wystarczyło poczekać aż się nagrzeje, lub lekko puknąć w krawędź ekranu i defekt znikał. Aż do następnego uruchomienia. Niestety z czasem częstotliwość i czas występowania usterki się zwiększa.
 
Do góry