podhalanin
New member
Drodzy,
mam problem techniczny i mój zasób pomysłów się wyczerpał.
Posiadam LG OLED65CX, wpinam go do domowej sieci i... i nic. Pokazuje, że połączenie jest, natomiast nie mogę z niczym się połączyć, ni z Netflixem ni wybrać np. strony internetowej we wbudowanej przeglądarce.
Próbowałem:
- podpięcia bezpośrednio z sieci jak i via router;
- zmiany DNS (9.9.9.9, 8.8.8.8, 8.8.4.4, 1.1.1.1) zarówno w ustawieniach TV jak i na routerze
- odznaczenia i zaznaczania IpV6.
Co najciekawsze, czasami działa. Czasami wystarczy kilka razy wyłączyć i włączyć TV i zaczyna się ładować, czasami czekam i godzinę na Netflix i nijak nie chce się połączyć.
W tej samej sieci działa inny TV(Philipsa) i jest OK. Internet działa, w tym samym czasie odpalam na laptopie Netflixa i surfuje przez komórkę. Poza tym, na TV jest ta informacja: połączona przy użyciu kabla.
Oprogramowanie TV aktualne, aplikacje aktualne. Reset TV do ustawień fabrycznych też był.
Może ktoś z Was da rady mi pomóc?
mam problem techniczny i mój zasób pomysłów się wyczerpał.
Posiadam LG OLED65CX, wpinam go do domowej sieci i... i nic. Pokazuje, że połączenie jest, natomiast nie mogę z niczym się połączyć, ni z Netflixem ni wybrać np. strony internetowej we wbudowanej przeglądarce.
Próbowałem:
- podpięcia bezpośrednio z sieci jak i via router;
- zmiany DNS (9.9.9.9, 8.8.8.8, 8.8.4.4, 1.1.1.1) zarówno w ustawieniach TV jak i na routerze
- odznaczenia i zaznaczania IpV6.
Co najciekawsze, czasami działa. Czasami wystarczy kilka razy wyłączyć i włączyć TV i zaczyna się ładować, czasami czekam i godzinę na Netflix i nijak nie chce się połączyć.
W tej samej sieci działa inny TV(Philipsa) i jest OK. Internet działa, w tym samym czasie odpalam na laptopie Netflixa i surfuje przez komórkę. Poza tym, na TV jest ta informacja: połączona przy użyciu kabla.
Oprogramowanie TV aktualne, aplikacje aktualne. Reset TV do ustawień fabrycznych też był.
Może ktoś z Was da rady mi pomóc?