Witam,
Kilka dni temu dzięki Waszej rekomendacji zakupiłem PUS6561 i jak narazie jestem z TV bardzo zadowolony i dziękuję za pomoc w wyborze.
Niestety mam problem związany z natywną aplikacją Netflix a mianowicie nie działa mi dzwięk przy przełączeniu ścieżki na 5.1... Do TV mam podłączony amplituner Onkyo tx-nr646 kablem HDMI oraz optycznym, przy przełączeniu ścieżki na 2.0 dźwięk działa bez problemu, problem jest tylko jeśli ma być dźwięk przestrzenny.
Ścieżka 5.1 działa tylko gdy odłączę amplituner i puszczę dźwięk z głośników wbudowanych w TV oraz działa bez problemu jeśli odpalam aplikację Netflix na PS4 ale tam niestety nie ma contentu 4k który chciałbym pooglądać.
Co może być przyczyną powyższej sytuacji??
Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.
Kilka dni temu dzięki Waszej rekomendacji zakupiłem PUS6561 i jak narazie jestem z TV bardzo zadowolony i dziękuję za pomoc w wyborze.
Niestety mam problem związany z natywną aplikacją Netflix a mianowicie nie działa mi dzwięk przy przełączeniu ścieżki na 5.1... Do TV mam podłączony amplituner Onkyo tx-nr646 kablem HDMI oraz optycznym, przy przełączeniu ścieżki na 2.0 dźwięk działa bez problemu, problem jest tylko jeśli ma być dźwięk przestrzenny.
Ścieżka 5.1 działa tylko gdy odłączę amplituner i puszczę dźwięk z głośników wbudowanych w TV oraz działa bez problemu jeśli odpalam aplikację Netflix na PS4 ale tam niestety nie ma contentu 4k który chciałbym pooglądać.
Co może być przyczyną powyższej sytuacji??
Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.