Problem z dzwiekiem Onkyo tx-nr626

quasimodek

Member
Bez reklam
Zgadzam się z Wami ale w tym wypadku o polską instrukcję zadbał (a raczej zobligowany jest do jej dołączenia do sprzętu) sam Dystrybutor na podstawie wersji angielskiej (tłumaczenie).
Inaczej przecież byłaby dostępna na stronie producenta...
Co oczywiście nie usprawiedliwia chamskiego podejścia do klienta.
 
Ostatnia edycja:

roger77

New member
Cześć. żeby nie zakładać nowego wątku u zadam pytanie.
Czy podłączaliście głośniki front high?
jakie są wasze wrażenia przed i po podłączeniu
I czy poprost warto w takie ustawienie wchodzić, czy to taki bajer
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
To że nie udostępniają instrukcji sprzętu zakupionego za granicą to jest SKANDAL i DZIADOSTWO /przede wszystkim Onkyo/. Co ja jestem skazany dożywotnio na zakup sprzętu w Polsce? Co ja takiego zrobiłem?
Nabywając legalnie sprzęt za granicą nie powinno być takich "szopek".
Producent powinien zadbać oto żeby każdy miał dostęp do instrukcji obsługi w ojczystym języku,gdziekolwiek by zakupił sprzęt.

A ja uważam że to normalna sprawa kupuje ktoś jakiś sprzęt w Niemczech to tam niech ktoś żąda instrukcji po Polsku, a nie od polskiego dystrybutora. Tak samo tam będzie naprawiał a nie w EIC. A jeśli Kolego nie potrafisz tego zrozumieć to proponuję samemu założyć dystrybucje i niech ludzie kupują za granicą, a Ty jak ten dobry dawaj im instrukcje w naszym ojczystym języku i naprawiaj jeszcze im do tego sprzęt na gwarancji. A sklep w Niemczech i dystrybutor w Niemczech niech się cieszy że zarobili na Polaku. Zobaczysz ile pociągniesz na takim interesie.
Obowiązkiem dawania instrukcji w języku ojczystym według Ustawy o konsumentach jest wtedy kiedy dany sprzęt kupujesz na terenie RP, a nie poza granicami kraju. Wybór konsumenta chcesz taniej nie masz gwarancji po Polsku i nie masz serwisu w Polsce...
Zresztą to nie tylko onkyo tak robi masz sub Velodyna tam jest podobnie ani instrukcji nie dostaniesz od dystrybutora ani nie naprawią Ci suba na gwarancji jeśli kupiłeś go np. w Niemczech.
Pomimo że w kupując np. suba velodyna w Niemczech co niektórzy sprzedawcy oszukują kupujących że w Polsce również będą mogli naprawić ten sub co jest nie prawdą... i nie naprawią takiego suba.
To co karygodne jest to fakt że tam podnieśli głos na tego Kolegę bo rozumiem że tak było w 100% bo nie odpowiedział mi na zadane pytanie.. bo też różnie może to być...kiedyś byłem świadkiem jak właśnie Pan który kupił w Niemczech amplituner i chciał oddać na gwarancji i nie chcieli przyjąć i widziałem jak się zachowują ludzie w takich sytuacjach.. co nie oznacza że i w tej sytuacji tak było.. i gość był po 50 powinien umieć się zachować jak mu się tłumaczy pewne sprawy..
 
Ostatnia edycja:
Do góry