Problem z dzwiekiem Onkyo tx-nr626

garf78

New member
Witam
Sluchajcie wczoraj zakupiłem sobie ampli jak w temacie Onkyo tx-nr626, z polaczeniem konsoli, usb, wifi i BT poradziłem sobie bez problemu. Problem wystapil w najmniej spodziewanym momencie kiedy sprobowalem podlaczyc ampli z tv Samsung LE40c650 kablem optycznym. Mam kablowke cyfrowa z wejścia antenowego na karcie CI. Po podlaczeniu TV z Ampli tym kablem brak dzwieku na glosnikach podlaczonych do ampli . Sprawdzalem ustawienia ampli fabrycznie jest ustawione na tv/cd na dźwięk optical. W tv nie znalazłem zadnych ustawien specjalnych dla optical. Jedyne co przedstawiłem w tv to glosniki zew. nic to nie dalo. Kabla nie moglem zle podlaczyc bo jest tylko jedno optyczne out w tv i jedno w ampli (oznaczenie optical tv/cd). Sprawdzic kabla poki co nie mam jak (3m Toslink). Dźwięk ostatecznie udało mi się uzyskac podlaczajac tv z ampli za pomocą euro-chinch. Ale irytuje mnie dlaczego nie moglem uzyskac dzwieku na kablu optycznym, co robie zle?
 

quasimodek

Member
Bez reklam
Może zadam głupie pytanie, ale przełączyłeś się na źródło TV/CD ?
Mam tak samo podłączone i zagrało bez problemu.
 

garf78

New member
Hehe tak przelaczylem się na zrodlo tv/cd inaczej tez nie mialbym dzwieku na polaczeniu euro-chinch :). Postaram się dziś pozyczyc odtwarzacz cd/br żeby polaczyc po optyku bo może to kabel jest walnięty (choć jak podlacze pod tv swieci się na czerwono), wiec chyba działa choc z optykiem mam 1 raz do czynienia , wiec nie wiem :).
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

garf78

New member
Niestety nic to nie dało tzn klocek podlaczylem, ale była cisza. Jutro będę miał BR kumpla z jego kablem i będę wiedział na 100% w czym problem (zakładam ze wejścia są sprawne oczywiście). W sumie myśle , ze nie ma dużej różnicy w dźwięku euro-chinch, a optykiem jeżeli chodzi o dźwięk z tv. I na pewno przezyje, ale chce wiedzieć co jest nie tak dla samego siebie :) aaa zapomniałem dodać, ze kolumny mam w trybie bi-amp, choć watpię żeby to miało znaczenie :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

garf78

New member
A trzeba bylo :lol:. Dzięki chlopaki wszystko pięknie działa i jest różnica w dźwięku. Co nie zmienia faktu, ze mi strasznie :oops: :oops: :oops:. Jak ja mogłem tego nie zauwazyc teraz już nieodwołalnie muszę wymienić okulary na mocniejsze ;-). BIG THX:-D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

hans2

Banned
dobrze ze nic nie popsules w srodku.
slyszalem ze da sie to zrobic wpychajac na chama bez sciagania koncowek.

milego uzytkowania :)
 

quasimodek

Member
Bez reklam
No to pojechałeś kolego :) Z gumką na instrumencie nie ma zabawy :p
Dobrze, że wszystko OK i sprzęt nie ucierpiał.
Cieszę się, że mogliśmy pomóc.
Miłej zabawy
 

garf78

New member
No to pojechałeś kolego :) Z gumką na instrumencie nie ma zabawy :p
Hahahahahaha teraz to ja się dobrze usmialem :D i w pełni się z kolega zgodze :). A poważnie na cale szczęście gumki na przewodzie były naprawdę gleboko wsuniete, ze nawet mi było ciężko je sciagnac (uff). Podlaczylem wszystko ladnie gra, chwile mi zajelo zanim znalazłem w ampli podgloszenie wejścia tv/cd na optyku bo gral ciszej. Mam tylko maly problem z tym, ze czasami na wejściu tv/cd nie mogę z pilota zalaczyc setup-a, wtedy tylko z poziomu ampli. Na innych wejsciach pilot działa jak należy. Nic odkryje przyczyne tej drobnej niedogodności :).
P.S. I znalazłem winowajce w/w problemu przycisk custom - pozwala włączyć setup z pilota podczas ustawionego źrodła tv/cd. Może komuś tez sie przyda :)
 
Ostatnia edycja:

berzelot

New member
Koledzy potrzebuję pomocy! Zakupiłem za granicą amplituner Onkyo tx-nr626 Niestety nie posiadam do niego instrukcji w języku polskim i w związku z tym nie mogę wykorzystać w pełni jego wszystkich możliwości0 Próbowałem skontaktować się z polskim dystrybutorem sprzętu Onkyo - firmą E.I.C. ale delikatnie mówiąc zostałem o..ny bo sprzęt nie został kupiony u nich. Udostępniają instrukcje tylko swoim klientom. Bardzo proszę o pomoc bo bez tej instrukcji po prostu ginę! I druga sprawa (być może wynika z braku instrukcji): "zniknęły" mi wszystkie serwisy internetowe typu: Spotify. Przy pierwszy uruchomieniu wszystko było OK ale jak zacząłem później na oślep grzebać w ustawieniach gdzieś się "zapodziały" i nie potrafię ich przywrócić.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
To faktycznie maja problem w tym E.I.C. Dzis, jutro nie kupisz u nich, ale moze w przyszlosci zostawisz tam kilkadziesiat tys. Jak ja widze te ceny u nich, to sie nie dziwie ze ludzie szukaja oszczednosci. Nie rozumiem tej polityki, to tylko instrukcja. Jeszcze dostales opiernicz?
Zamiast zostawic po sobie dobre wrazenie, tak zeby czlowiek sie 2x zastanawil czy nie kupic jednak w PL, bo mila obsluga, bo gwarancja, bo mamy od reki, to jeszcze opiernicz. Tak sie nie zdobywa rynku.
Jest tu paru kolegow co ma 626, pewnie ktos Ci pomoze.
 
Ostatnia edycja:

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Kurcze, berzelot juz czytam trzeci temat gdzie wkleiłeś to samo pytanie. Rozumiem że czas nagli, ale bez przesady:grin: Na stronie Onkyo.pl pewnie pojawi się instrukcja, ale już jak wyjdą ze 2 modele do przodu. Gadaj na PW z kolegami, to chyba najszybsza droga. Sam kiedyś skanowałem swoją instrukcję od 608 dla kolegów, a teraz już za darmochę na stronie:)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Koledzy potrzebuję pomocy! Zakupiłem za granicą amplituner Onkyo tx-nr626 Niestety nie posiadam do niego instrukcji w języku polskim i w związku z tym nie mogę wykorzystać w pełni jego wszystkich możliwości0 Próbowałem skontaktować się z polskim dystrybutorem sprzętu Onkyo - firmą E.I.C. ale delikatnie mówiąc zostałem o..ny bo sprzęt nie został kupiony u nich. Udostępniają instrukcje tylko swoim klientom. Bardzo proszę o pomoc bo bez tej instrukcji po prostu ginę! I druga sprawa (być może wynika z braku instrukcji): "zniknęły" mi wszystkie serwisy internetowe typu: Spotify. Przy pierwszy uruchomieniu wszystko było OK ale jak zacząłem później na oślep grzebać w ustawieniach gdzieś się "zapodziały" i nie potrafię ich przywrócić.

To ze nie udostepniaja instrukcji jesli nie kupi sie z ich dystrybucji to sie nie dziwie, natomiast dziwie sie ze podniesli glos czy byli nie mili dla Ciebie, bo rozumiem ze tak bylo w 100%, a nie ze takie odczucie miales.. Ale najlepiej zapukac na priv do kogos i poprosic o skan instrukcji.
 
Ostatnia edycja:

jaco.37

Member
Bez reklam
To że nie udostępniają instrukcji sprzętu zakupionego za granicą to jest SKANDAL i DZIADOSTWO /przede wszystkim Onkyo/. Co ja jestem skazany dożywotnio na zakup sprzętu w Polsce? Co ja takiego zrobiłem?
Nabywając legalnie sprzęt za granicą nie powinno być takich "szopek".
Producent powinien zadbać oto żeby każdy miał dostęp do instrukcji obsługi w ojczystym języku,gdziekolwiek by zakupił sprzęt.
 
Do góry