LiveChat z konsultantem
Zamieszczam moją rozmowę z konsultantem:
Ja:
W sobotę zauważyłem problem Tuba.TV. Mianowicie gdy uruchomię widget, wyskakuje zamiast gatunków muzyki, menu z informacją "Potrzebna aktualizacja!" oraz opcje:
- Wejdź do Smart Hub
- Wyszukaj Tuba.TV
- Zaktualizuj aplikację
- Powodzenia!
Nie zależnie co wybiorę z tego Menu wyskakuję mi okienko:
"Wystąpił problem z odtwarzaniem teledysku." oraz do wyboru "Powrót do menu" i "Ponów"
Odinstalowywałem aplikację i ponownie ją instalowałem, lecz nic nie pomaga. Posiadam TV LE40C650 i firmware 3009.2
Konsultant:
Rozumiem, proszę Pana, przede wszystkim proszę zaktualizować TV.
Proponuję zaktualizować odbiornik ręcznie, za pomocą złącza USB.
Pobrany plik EXE z naszej strony
www.sasmung.pl należy rozpakować na czystym sformatowanym w FAT32 pendrive (na nośniku powinien znajdować się tylko folder z aktualizacją). Tak przygotowany nośnik można już podłączyć do odbiornika w momencie, kiedy jest on wyłączony. Następnie włączamy telewizor.
Plik z aktualizacją znajduje się w linku poniżej:
http://org.downloadcenter.samsung.c...201308/20130813192526271/T-VALDEUC-3018.1.exe
Jeśli aktualizacja po włączeniu telewizora nie uruchomi się automatycznie to proszę wejść w menu telewizora > pomoc techniczna > aktualizacja oprogramowania > i wybrać przez USB.
Najnowsza wersja zakończona jest numerem 3018.
Następnie proszę zresetować Internet@TV.
W celu zresetowania INTERNET@TV należy wejść w INTERNET@TV następnie ustawienia i wybieramy opcje „zeruj” - zostaną przywrócone wartości domyślne/fabryczne.
Gdy pojawi się komunikat o aktualizacji - proszę wyrazić zgodę.
To podstawowe czynności, które można wykonać z poziomu użytkownika w warunkach domowych, które mogą pomóc.
Ja:
Rozumiem, tylko w przypadku gdy nastąpi problem z wgraniem firmwaru (np. telewizor nie uruchomi się) co mam wtedy zrobić - gwarancji już nie posiadam?
Konsultant:
Nie ma żadnego problemu z aktualizacją. Proszę postępować zgodnie z wyżej wymienioną instrukcją.
Ja:
Przypadek taki może się zdarzyć się możę i co wtedy mam zrobić?
Konsultant:
Jeśli obawia się Pan wykonać aktualizacje, to proszę jej nie wykonywać lub skontaktować się z autoryzowanym serwisem, który odpłatnie może wykonać aktualizacje TV.
Proszę o podanie najbliższej większej miejscowości to podam kontakt do autoryzowanego serwisu.
Ja:
Serwis wiem gdzie się znajduje w mojej miejscowości.
Jakie zmiany wnosi firmware 3018.1?
Konsultant:
Twórcy oprogramowania nie wyszczególnili takich informacji. Aktualizacja ogólnie usprawnia działanie sprzętu. Nie wnosi dodatkowych funkcji.
Ja:
Jeśli zastosuje się do pana pomocy i nie będzie pozytywnych efektów czy mogę wrócić do mojego firmware 3009.2?
Konsultant:
Nie jest to możliwe ponieważ telewizor może być tylko aktualizowany.
Dodam, że usługi Internet@TV oraz funkcje internetowe wymagają systematycznych aktualizacji dlatego to podstawowa czynność jaką należy wykonać w tej sytuacji.
Ja:
Dziekuje za informacje
Konsultant:
Z uwagi na brak dalszych pytań dziękuję za rozmowę.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
W związku z tym mam pytanie do posiadaczy firmwaru 3018.1 czy działa u was Tuba.TV?