Nie musisz komuś wmawiać, że się ich źle traktuje dlatego, że nie lubisz CP.
Ja tam się tak nie czuje.
Jasne. Sam napisałeś, że oszukiwali cię zaprzeczając twojemu prawu do rozwiązania umowy po 2 latach, ale dla ciebie to jest w porządku.
Właśnie o tym piszę - jest sporo osób, które lubią jak firmy je tak traktują i dobrze się z takim operatorem czują. Ja akurat tego nie lubię.
Podpisałem umowę w punkcie i mnie to nie dotyczy.
Właśnie dlatego możliwość odstąpienia bez konsekwencji cię nie dotyczyła, bo to było w punkcie CP. W przypadku punktów C+ i n-ki miałbyś taką możliwość.
Jednak osób, które chcą zrezygnować przed 10 dniem nie jest dużo - a ten zapis zgodzę się może kogoś wystraszyć, ale jak nie masz możliwości odbioru to nie uruchomisz usługi i możesz zrezygnować!!
Spędziłem sporo czasu na dyskusjach z BOK CP i zapewniam cię, że określenie "gdy rozpoczęto świadczenie usług" oznacza wg. nich zupełnie coś innego niż ci się wydaje. Ich nie interesuje czy ty rozpocząłeś korzystać z ich usługi, tylko czy oni u siebie tobie tę usługę załączyli. Nie wierzysz, lub uważasz, że w regulaminie jest napisane co innego, niż jest napisane, to zadzwoń do BOK CP i się dowiesz.
Co do N jest zapis, że możesz zrezygnować do 10dni (nie jak piszesz do 30dni) tylko jeżeli nie ma warunków technicznych odbioru lub zawartych na odległość. Czyli w CP jest tak samo - nie masz możliwości, czyli nie zalogujesz się i nie nastąpi uruchomienie usługi. - czy to jest takie trudne do zrozumienia?
Słowo "lub" którego użyłeś w odniesieniu do n-ki, które Ci wyboldowałem oznacza, że przy umowach zawartych na odległość możesz w n-ce zrezygnować do 10 dni niezależnie od tego czy masz, czy nie masz warunków technicznych do odbioru. W odniesieniu do CP zamiast spójnika "lub" musiałbyś użyć "ani, ani".
Jeśli masz wątpliwości co do możliwości 30-dniowego odstąpienia w n-ce od umowy w przypadku braku warunków technicznych, to skontaktuj się z dowolnym serwisowym APSem - tam się takie odstąpienia realizuje, i będziesz miał jasność w temacie.