Usterkę Bluetooth zgłosiłem jeszcze w czasie trwania gwarancji, serwisant zamontował nowy moduł ale nie zdążyłem go sprawdzić ponieważ nowy panel okazał się bardzo wadliwy. Serwisant stwierdził że chyba czeka mnie wymiana TV.Ja dobrze zrozumiałem - to masz naprawę po gwarancji - to chyba dobrze ...
To jeszcze lepiej jak dostaniesz nowy telewizor.
Naprawa gwarancyjna bo usterkę zgłosiłem 31 grudnia 2021 a gwarancja kończyła się 8 stycznia 2022.Ja dobrze zrozumiałem - to masz naprawę po gwarancji - to chyba dobrze ...
No to bardzo ciekawe co serwis Ci zaproponuje ?
Był telefon z LG, zaproponowali wymianę na C1 i się zgodziłem
To dwa lata różnicy technologicznej - więc odpowiedź raczej łatwa.
No jestem ciekaw co powiesz po oglądaniu w nocy.