Pomoc w wyborze zestawu Audio

Rufi-PS3

New member
Witam, od razu uprzedzam, że jestem kompletnie zielony w sprawach audio, dlatego chciałbym się zwrócić do Was o pomoc. Planuję zakup monitora z tunerem Dvb-t wraz z kolumnami do słuchania muzyki z komputera lub konsoli. Głośniki służyły by także do odbioru dźwięku z Tv. Nie mam pojęcia jak to wszystko działa więc mam kilka pytań.

1. Potrzebny będzie wzmacniacz/amplituner?
2. Jakie kolumny/głośniki wybrać ? Ew. jaki amplituner/wzmacniacz [całość za max. 500zł]
3. Jak to będzie podłączone i czy to w ogóle dobre rozwiązanie?

Mam świadomość tego, że pytania są trochę z kosmosu.. W typowe głośniki komputerowe nie chce inwestować, dużo bardziej jakoś pasują mi kolumny + ew. amplituner. Jeśli wybrałem zły dział to przepraszam, problem jest raczej ogólny więc ciężko mi było wybrać odpowiednią kategorię. Pozdrawiam
 

finger

Member
1) Tak, aby podłączyć do niego wszystko na raz
2) W tej cenie to używany sprzęt
3) Jeśli ma być dźwięk z TV to musi być jakiś Ampli lub Wzmak i rozwiązanie jest jak najbardziej sensowne
 

HILUX

New member
Microlab Solo7c - bardzo dobre monitorki
za 500zł nic lepszego nie sklecisz - tylko stare graty niewysokich lotów z przewijanymi cewkami itp
albo nieco nowsze kolumny imitujące coś dobrego
przerabiałem już takie kombinacje około 10 lat temu
Solo7C - masz 2 wejaścia audio - 1 dla TV i 2 dla kompa
do 2. później możesz dokupić np. moduł logitech Bluetooth i puszczać bezprzewodowo np. z laptopa.
 

HILUX

New member
są to tylko teoretycznie komputerówki
w rzeczywistości odbiegają od nich zarówno wielkością jak i zdecydowanie jakością dźwięku.
mam osobiście model Solo6c
mam też Klipsch Synergy miałem Paradigm / JBL / MonitorAudio / Quadrale / Jamo i gorsze firmy jak np. M-Audio
i jakby nie było mam porównanie - za 500zł będzie ci bardzo ciężko
rozbawiłeś mnie trochę z tym monitorem :grin:
124982238453119599.jpg
 

Rufi-PS3

New member