Halo, halo...
Postaram się krótko:
NIE MOGĘ PRZEBOLEĆ, ŻE NIE POTRAKTOWALI SPRAWY INDYWIDUALNIE I NIE MA SPOSOBU POROZMAWIAĆ O TYM Z KIMŚ KOMPETENTNYM (kimś, kto bierze za to właśnie pieniądze - a nie tylko za "gonienie konsultantów do robienia dobrej miny do złej gry" oraz "szybszego wykonywania obowiązków" etc.).
Życzę miłego korzystania z "CP"
Postaram się krótko:
- pre-paid w Cyfrowym Polsacie opłacony za rok z góry - do czerwca 2007
- w grudniu 2006 kłopoty z sygnałem, w styczniu odłączenie sygnału
- ok. 7 rozmów z infolinią i działem technicznym (oczekiwanie w kolejce na połaczenie po kilkadziesiąt minut) - nawet nie mieli historii mojego problemu (twierdząc, że sygnał ponowiony)
- list z propozycją przedłużenia umowy na zasadach miesięcznego abonamentu!!! (luty)
- Kupuję "n" i chowam tuner "CP" (bezużyteczny od ponad miesiąca)
- w sumie 4 pisma (listy polecone) - najpierw reklamacja, potem skarga, potem wypowiedzenie umowy i żądanie zwrotu pieniędzy niewykorzystanej przedpłaty (w/g deklaracji konsultantki) - podaję daty rozmów i nazwiska pracowników infolinii
- pierwsza reakcja po 40dniach (telefoniczna!!!) - oto niektóre hasła: "problem rozwiązany, niestety ponawialiśmy sygnał na inny dekoder", "niewykorzystane konto z przedpłatą uruchomimy w/g Pańskiej dyspozycji", "już odesłaliśmy pieniądze na Pański rachunek bankowy" (oczywiście nonsens), "nie jest możliwym przełączyć Pana do przełożonego/kierownika", "ma Pan ponowiony sygnał od lutego i skorygowaną opłatę za okres bez sygnału" (informacja telefoniczna pod koniec kwietnia!!!), "moim zadaniem było jedynie przekazać Panu nasze stanowisko", "nie ma możliwości zwrotu pieniędzy, gdyż korzystał Pan z promocji zakupowej", "nie może Pan rozmawiać z osobą decyzyjną"
- jakie "korzystał", skoro od 3 m-cy nie korzystam z ich usług, bo przez ponad miesiąc nie naprawili swojej pomyłki, łamiąc (moim skromnym zdaniem) warunki umowy ???
NIE MOGĘ PRZEBOLEĆ, ŻE NIE POTRAKTOWALI SPRAWY INDYWIDUALNIE I NIE MA SPOSOBU POROZMAWIAĆ O TYM Z KIMŚ KOMPETENTNYM (kimś, kto bierze za to właśnie pieniądze - a nie tylko za "gonienie konsultantów do robienia dobrej miny do złej gry" oraz "szybszego wykonywania obowiązków" etc.).
Życzę miłego korzystania z "CP"