podwyżka w N ?!

pintr

New member
Ja właśnie w związku z tą podwyżką,zrezygnowałem z usług tv "N".W kwietniu dzwoniłem do BOK tv "N" zasięgnąć informacji czy mnie takowa podwyżka będzie obowiązywać( miałem umowę do końca sierpnia) zostałem poinformowany że skoro mam umowę na czas określony to ta podwyżka nie będzie mnie obejmować.Jakież było moje zdziwienie kiedy w czerwcu zobaczyłem na ekranie tv że mam zaległości w płatnościach.Zadzwoniłem ponownie do BOK i tu również zdziwienie,gdyż ta podwyżka mnie jednak obowiązywała a wtedy kiedy dzwoniłem to ludzie na infolini jeszcze nic nie wiedzieli o planowanych podwyżkach(info od człowieka z BOK)Po przejrzeniu mojego telefonu okazało się że między czasem zastosowania podwyżki a czasem kiedy dzwoniłem do BOK minęło dosłownie 5 dni(bardzo dziwne że jeszcze nic nie wiedzieli).Co prawda po ponownym zerknięciu na korespondencję od tv"N" znalazłem kopertę z dużą kartką formatu a4 z informacją o zmianie nr konta bankowego ,ale nie było tam nawet pół słowa o zmianie w cenniku,był za to cennik w formie książeczki z ich programami itp,gdzie pod koniec był zawarty cennik usług ,patrząc na niego 3 pakiety płatne nadal kosztowały 48 zł więc tyle samo co dotychczas,i znowu ani słowa że mam płacić więcej .Po kilku rozmowach z BOK miałem poprostu dosyć ,skoro chcą mnie naciągać w tak perfidny sposób ,to nie zamierzam dalej być ich klientem .Zrezygnowałem z końcem umowy ,a tv "N" straciła klienta , przypuszczam że nie pierwszego i nie ostatniego (jak dla mnie w dobie rosnącej konkurencji to takie traktowanie klientów jest raczej odpychające od firmy )
 

pintr

New member
Pewnie boją się że jak pójdziesz z tym do sądu i wygrasz ,to napiszesz o tym na forum .A wtedy inni klienci ,tak jak ty również mogą to zrobić ...:)
 

rafalb33

New member
Dostałem dziś kolejny list z tym samym co zawsze.
Witam,

Pragnę Panią jeszcze raz poinformować, iż pismo informujące o zmianach Regulaminu, Cennika oraz migracji Pani ówczesnej umowy pracowniczej B2B na zasady Promocji Wielka Rewolucja zostało przesłane końcem kwietnia na Pani adres korespondencji. Jak trafnie Pani zauważyła Kodeks Cywilny jest aktem większej rangi niż Regulamin Świadczenia Usług. Natomiast proszę zauważyć, iż korespondencja którą do Pani wysyłaliśmy nie była żadnego rodzaju oświadczeniem woli. Była to korespondencja informująca o zmianach. Dlatego tez fragment Kodeksu Cywilnego który pozwoliła sobie Pani zacytować nie ma żadnego odniesienia do zaistniałej sytuacji. Oświadczeniem woli jest natomiast pismo rezygnacyjne, w którym oświadcza Pani o chęci zerwania/ rozwiązania umowy, a które można było przesłać do nas do dnia 14 maja 2010. Odwołując się do Pani prośby o anulowaniu rezygnacji wysłanej 26 lipca 2010, informuję, że rezygnacja owa jeszcze do nas nie wpłynęła. Odstąpić od rezygnacji można natomiast składając oświadczenie o chęci odstąpienia od złożonej rezygnacji oraz dalszego korzystania z usług telewizji N. Informuję również, że ma Pani możliwość zerwania umowy w trakcie jej trwania , natomiast zgodnie z rozdziałem XII punktem 4 Regulaminu Świadczenia Usług obowiązuje Panią 3 miesięczny okres wypowiedzenia. "Każda ze stron może rozwiązać Umowę bez podania przyczyn z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Bieg terminu wypowiedzenia rozpoczyna się w pierwszym dniu Okresu rozliczeniowego następującego po dniu złożenia wypowiedzenia. Wypowiedzenia należy dokonać pisemnie listem poleconym lub poprzez osobiste doręczenie drugiej stronie Umowy. Abonent ma obowiązek niezwłocznego zwrotu z zastrzeżeniem, iż nie może nastąpić to później niż w terminie 14 dni od daty rozwiązania umow na rzecz ITI Neovision udostępnionego Sprzętu." Jestem zmuszona poinformować również, iż rozwiązanie umowy w trakcie jej terminu oznaczonego skutkowało będzie naliczeniem kwoty karnej w wysokości 584 zł proporcjonalnie do ilości dni przez które korzystała Pani z umowy. Do powyższej kwoty doliczone zostaną ulgi związane z innymi promocjami, które były aktywne w momencie zerwania umowy.
Dzisiejsza odpowiedź.
Możemy zakończyć tą jałową dyskusję.
Oczekuje o ustosunkowanie się na piśmie dotyczące wysłanej przeze mnie rezygnacji (bez obaw list polecony za potwierdzeniem odbioru dojdzie).
Swoich praw naturalnie możecie dochodzić w sądzie.
Nie zamierzam odstępować od wysłanej rezygnacji.
Cała bieżąca korespondencja będzie wklejona na wszystkie duże fora o tematyce telewizji cyfrowej tak, by ostrzec przed wami innych użytkowników.
Na waszym forum wielki brat czuwa i temat już został zamknięty, bo był niewygodny. Na szczęcie takich miejsc bez waszych opłacanych "moderatorów" są dziesiątki a internet jest potężnym środkiem przekazu.
Na pewno dzięki temu chociaż jakiś mały odsetek ludzi zrezygnuje przez to z podpisania z wami umowy. Więc i tak stracicie więcej niż jesteście w stanie wygrać

Serdecznie pozdrawiam :)
Narazie koniec durnej korespondencji.
Wkrótce może pojawią się nagrania audio :)

I dodam jeszcze, że nie ma to jak używać terminologii, której się nie zna

(tu miał być link:)), proszę wpisać choćby w wikipedii termin "oświadczenie woli")

Jest tam mowa o zmianie stosunku prawnego... albo jestem ślepy :)
 
Ostatnia edycja:

rafalb33

New member
Po zamknięciu tematu wysłałem 2 prywatne wiadomości do dwóch administratorów/moderatorów tegoż "forum"

Pierwsza do użytkownika IZOLD

Czyli pomimo ogólnego zainteresowania tym tematem (co widać po liczbie odwiedzin), ludzie nie będą mogli poznać prawdy jak zakończyła się cała sytuacja??
Prosiłbym w takim razie o możliwość otwarcia tematu tylko, po to by wrzucić ustosunkowanie się N'ki do mojej rezygnacji, którą już powinni otrzymać wraz z odpowiedzią rzecznika praw konsumentów, bez jakiegokolwiek komentarza z mojej strony?? I potem znów zamknąć temat, by uniknąć bicia piany...


jestem chyba zbyt niewygodnym klientem, który w przeciwieństwie do reszty społeczeństwa potrafi walczyć o swoje, więc odpowiedź już znam
Mimo wszystko pozdrawiam, coż taka praca


Druga do Maciek_N

...Napisze jeszcze raz.
Proszę tylko o możliwość zamieszczenia oficjalnej odpowiedzi N'ki (napewno niebawem) na moje pismo z rezygnacją. Oraz stanowisko UOKIK i UKE w tej sprawie, bez jakiegokolwiek mojego komentarza. W temacie który został zamknięty i spowrotem zamknięcie go.

Jeśli nie będę miał takiej możliwości oznacza to tylko jedno...


Pozdrawiam Rafał


Widocznie przykaz z góry o nieodpowiadanie na moje wiadomości
Na razie nie ma co komentować, wkrótce jak tylko dojdzie moje wypowiedzenie umowy zamieszcze stanowisko N w tej sprawie i stosowne odpowiedzi w tej sprawie wcześniej wymienionych instytucji.

Pozdrawiam
 

ara65

New member
Witam,
Uprzejmie informuje, iż z dniem 1.06.2010r.wszedł w życie nowy Regulamin Świadczenia Usług oraz Cennik. Jedną ze zmian jest właśnie opłata za pakiet informacja i rozrywka, który przestał być pakietem bezpłatnym i pobierana za niego jest opłata wysokości 6,00 lub 16,00 złotych. Informacja odnośnie planowanych zmian była przesłana do wszystkich klientów w ostatnim tygodniu kwietnia b.r. za pośrednictwem Poczty Polskiej. Zmiana obowiązuje wszystkich abonentów Telewizji Nowej Generacji n. Dodatkowo zaznaczam, iż zgodnie z nieaktualnym jak i obowiązującym Regulaminem Świadczenia Usług ITI Neovision zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu bądź cen. Informacja ta zawarta jest w Rozdziale XII punkcie 15. Dodatkowo pragnę zaznaczyć, iż Ustawodawca nie zobowiązuje przesyłania takich informacji listem poleconym więc wszelkie procedury obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zostały zachowane. Rezygnacje z umów dotyczące braku akceptacji nowych dokumentów były przyjmowane pisemnie do 14 maja 2010 roku.

Taką odpowiedź otrzymałem ,gdy próbowałem wyjaśnić sposób wprowadzenia zmian w regulaminie i cen.Jak pisałem wcześniej ,poprosiłem o pomoc RPK,efekt był taki ,że panowie z n-ki wyłączyli sygnał w sobote, a w poniedziałek zadzwonili do ojca z pytaniem czy rozwiązuje umowe (bez konsekwencji) Kto jest niezadowolony ze sposobu w jaki jest traktowany przez n-ke może poprosić o pomoc RPK
 

rafalb33

New member
rafalb33 i jak tam twoja wojna z ty "N" ?

Szkoda gadać.
04.08.2010r wysłałem do nich rezygnację o takiej treści:

"REZYGNACJA Z UMOWY O ŚWIEDCZENIE USŁUG

Nieniejszym oświadczam, iż rezygnuję z umowy o świadczenie usług nr XXXX zawartej w dniu 02.09.2008r i wnoszę o jej rozwiązanie z zachowaniem oznaczonego w umowie okresu wypowiedzenia.
Proszę o informację gdzie i w jakim terminie powinnam oddać sprzęt."

Genialne biuro obsługi zinterpretowało to jako nie przedłużenie umowy i zakończenie jej w marcu 2011r :hmm:. Szczególnie, że do tego wypowiedzenia był jeszcze soczysty załącznik z opisem całej mojej sytuacji i co myśle na temat ich roszczeń związanych z zerwaniem umowy itp.

Wczoraj dzwoniłem do BOK i wyjaśniłem co autor miał na myśli, bo czytanie tekstu ze zrozumieniem nie każdemu wychodzi poprawnie. Jednak konsultantka nie była w stanie udzielić mi żadnych informacji i poprosiła o kolejny telefon za tydzień.

Tym razem nagrywam wszystkie rozmowy dla świętego spokoju :)
 
Do góry