Ja właśnie w związku z tą podwyżką,zrezygnowałem z usług tv "N".W kwietniu dzwoniłem do BOK tv "N" zasięgnąć informacji czy mnie takowa podwyżka będzie obowiązywać( miałem umowę do końca sierpnia) zostałem poinformowany że skoro mam umowę na czas określony to ta podwyżka nie będzie mnie obejmować.Jakież było moje zdziwienie kiedy w czerwcu zobaczyłem na ekranie tv że mam zaległości w płatnościach.Zadzwoniłem ponownie do BOK i tu również zdziwienie,gdyż ta podwyżka mnie jednak obowiązywała a wtedy kiedy dzwoniłem to ludzie na infolini jeszcze nic nie wiedzieli o planowanych podwyżkach(info od człowieka z BOK)Po przejrzeniu mojego telefonu okazało się że między czasem zastosowania podwyżki a czasem kiedy dzwoniłem do BOK minęło dosłownie 5 dni(bardzo dziwne że jeszcze nic nie wiedzieli).Co prawda po ponownym zerknięciu na korespondencję od tv"N" znalazłem kopertę z dużą kartką formatu a4 z informacją o zmianie nr konta bankowego ,ale nie było tam nawet pół słowa o zmianie w cenniku,był za to cennik w formie książeczki z ich programami itp,gdzie pod koniec był zawarty cennik usług ,patrząc na niego 3 pakiety płatne nadal kosztowały 48 zł więc tyle samo co dotychczas,i znowu ani słowa że mam płacić więcej .Po kilku rozmowach z BOK miałem poprostu dosyć ,skoro chcą mnie naciągać w tak perfidny sposób ,to nie zamierzam dalej być ich klientem .Zrezygnowałem z końcem umowy ,a tv "N" straciła klienta , przypuszczam że nie pierwszego i nie ostatniego (jak dla mnie w dobie rosnącej konkurencji to takie traktowanie klientów jest raczej odpychające od firmy )