podwyżka w N ?!

misiekz

New member
Witam,

Otrzymałem przed chwilą fakturę i zdziwiłem się kwota wyższa o 6 zł, znalazłem gdzieś na forum info, że n-ka ma podnieść ceny. Nie dostałem od nich żadnej informacji, że mają zamiar podnosić ceny. Co miesiąc potrafią wysyłać powiadomienia na TV o płatnościach, a o podwyżce to już nie łaska poinformować klientów. Może ktoś dostał jakieś pismo ? , czy w takim wypadku mogę rozwiązać umowę?
 

audiosystem1

New member
N wysyłała listy jednak nie do wszystkich dotarły.Informacja o zmianie regulaminu była na stronie N i forum od końca kwietnia.Do 15 Maja mogłeś rozwiązać umowę lub N proponowała atrakcyjne promocje tańsze pakiety,turbo oprogramowanie za przedłużenie umowy o 13 miesięcy np:wymieniłem dekoder na turbo dostałem gratis oprogramowanie oraz za wszystkie pakiety + hbo i n film płacę 68 zł czyli taniej niż na stronie. Teraz już nic nie zdziałasz.
 

misiekz

New member
Dzięki za info, fajnie, że Tobie się udało... nie każdy ma obowiązek śledzić fora czy też stronę internetową N, podwyżka nie jest duża ale sam fakt braku jakiejkolwiek informacji jest oburzający. Pamiętam jak kiedyś nie zrealizowała mi się płatność to potrafili przesyłać co chwile informację na TV. Żenada.
 

misiaczekm

New member
Dzięki za info, fajnie, że Tobie się udało... nie każdy ma obowiązek śledzić fora czy też stronę internetową N, podwyżka nie jest duża ale sam fakt braku jakiejkolwiek informacji jest oburzający. Pamiętam jak kiedyś nie zrealizowała mi się płatność to potrafili przesyłać co chwile informację na TV. Żenada.
Te 6 zł to za pakiet informacyjny - przestał byc za darmo :(
 

ara65

New member
Ja o podwyżce też dowiedziałem się z faktury.Pytałem konsultantów dlaczego nie otrzymałem informacji o zmianie regulaminu i cennika,otrzymałem odpowiedż,że informacja została wysłana,podejrzewam ,że jest to nieprawda -wiele osób nie otrzymało tej informacji.Rzecznik praw konsumentów obiecał pomoc w wyjaśnieniu tej sprawy.Problem w tym że n-ke mają rodzice i oni machli na to ręką,a mi się niepodoba arogancja konsultantów i dlatego chyba poproszę o interwencje
 

grzegorz1981

New member
Ja o podwyżce też dowiedziałem się z faktury.Pytałem konsultantów dlaczego nie otrzymałem informacji o zmianie regulaminu i cennika,otrzymałem odpowiedż,że informacja została wysłana,podejrzewam ,że jest to nieprawda -wiele osób nie otrzymało tej informacji.Rzecznik praw konsumentów obiecał pomoc w wyjaśnieniu tej sprawy.Problem w tym że n-ke mają rodzice i oni machli na to ręką,a mi się niepodoba arogancja konsultantów i dlatego chyba poproszę o interwencje

Robić problem o 6 zł miesięcznie. Niektórzy ludzie naprawdę nie mają problemów i sobie na siłę je wyszukują :-?
 

mat74

Well-known member
Bez reklam
nie ma znaczenia -6 zl, 15 zl ,czy 1,50 zl. klient powinien byc o tym poinformowany i koniec!
chocby informacja wyswietlana na ekranie ,chocby taka sama jak informacja o nowej fakturze do zaplaty.....to nie jest chyba tak trudne ?!
sam mam n-ke i poniewaz uwazam ,ze ma (jak dla mnie) najlepsza oferte , nie znaczy to jednak ,ze napewne sprawy nie potrafie spojrzec obiektywnie ! dali ciala i tyle!
 

mat74

Well-known member
Bez reklam
dlaczego bardziej absurdalne ?! rodzice sa jakimis "frajerami" ?!
nie chodzi o kwote ! tylko o zasade!
 

mensir67pl

Member
Bez reklam
dlaczego bardziej absurdalne ?! rodzice sa jakimis "frajerami" ?!
nie chodzi o kwote ! tylko o zasade!

jestem tego samego zdania i czekam na finał

bez pisemnego porozumienia stron co do podwyższenia ... nic nie powinno wzrosnąć

tu małe info przy okazji ...
nie mam N ale np w Polsacie jeśli umowa przechodzi z czasu określonego na nieokreślony zawsze jest to 2-pln do danego pakietu
 

mat74

Well-known member
Bez reklam
pewnego pieknego dnia taka "po cichu" zalatwiona podwyzka moze nie byc dla kazdego tak "smiesznie" niska , a "zalatwienie sprawy" rownie kosztowne....
 

ara65

New member
Dlatego, że nie robią z tego problemu tak jak wszyscy normalni ludzie. Więcej pewnie będzie kosztowało załatwianie tej sprawy niż ta śmiesznie niska podwyżka.

Ty dalej niczego nie zrozumiałeś.Nie chodzi opodwyżke ,chodzi o sposób w jaki została wprowadzona.Warunki obowiązują obie strony i jakiekolwiek zmiany możliwe są tylko i wyłącznie przy obopulnej zgodzie.Mnie i wielu innym tej możliwości pozbawiono.Pokazali nam nasze miejsce w szeregu
 

pangoral

New member
nie mialem juz umowy zadzownilem przedluzylem o rok, zaczolem rozmowe od prosby o rozwiazanie umowy,
do stycznia mam wszystkie pakiety tematyczne za 48zł plus nseriale wziolem za 15zł
 

rafalb33

New member
Ja jestem obecnie na etapie walki z oszustwami z n'ki.
Pozwolę sobie wkleić linka do forum n'ki z tematem o zmianach w regulaminie, w którym wszystko szczegółowo opisałem łącznie z korespondencją z konsultantami N'ki.

(Tu miał być link, jednak niestety to mój pierwszy post i nie mogę.. Napisze jak znaleść temat
Forum n>umowa i regulamin>Od1.06.2010 zmiany w cenniku n )

Na samym dole strony 331 mój pierwszy post w tej sprawie. Do strony 333(końca) praktycznie nic innego nie jest poruszane. Jeśli chciałbym wkleić tutaj wszystko co tam napisałem mój post miałby chyba 2 strony. Prosiłbym aby ktoś podlinkował dla wygody temat:).

Jeśli ktoś ma również problemy z w/w promocją, to warto się z tym zapoznać.
 

Cook

New member
Miałem podobne przejścia z CP. Podnieśli ceny pakietów o 2 zł przy umowie na czas nieokreślony, każdego pakietu, czyli przy Familijny + Relax Mix -> 4zł. Podobno wysłali informację listownie, oczywiście można było wypowiedzieć umowę w określonym terminie. Mój problem polegał na tym, że wypowiedzieliśmy umowę z CP miesiąc przed wprowadzonymi zmianami. Okres wypowiedzenia 3 miesiące, wpłacaliśmy więc przez te 3 miesiące określoną kwotę za abonament. Pod koniec okresu wypowiedzenia otrzymaliśmy informację o zaległości w płatnościach na kwotę 8 zł. Zadzwoniliśmy do BOK i po dłuższej rozmowie, kłutni...: nie otrzymaliśmy listownie informacji o zmianie regulaminu, więc wywalczyliśmy umozenie 4 zł. Umowę rozwiązaliśmy w zwykłym trybie a nie w związku ze zmianą regulaminu, więc kolejne 4 zł już musieliśmy zapłacić. Nie miało znaczenia, że gdy nowy regulamin wszedł w życie byliśmy już w okresie wypowiedzenia.. dowiedzieliśmy się, że to sytuacja patowa. Walka była dla zasady, a te 4 zł zapłaciliśmy bo więcej zapłacilibyśmy za rozmowy telefoniczne z szanownym BOK.

Na prośbę rafalb33 wklejam link do forum Nki.

Od 1.06.2010 zmiany w cenniku n - Strona 331 - n telewizja nowej generacji
 
Ostatnia edycja:
Do góry